Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
3 147 536,00 UAH
UA-2019-06-07-000488-a b781d675549a4ea795d14e713cb09be8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Михайлівна

+380459560992 buh-ukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження: 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459560992
buh-ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 11:58
Очікувана вартість: 3 147 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 475,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15737.68 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Україна, Київська область, Бориспільський район, село Щасливе, вулиця Фестивальна, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 11:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 14:20
ДОДАТОК 4.pdf
07 червня 2019 14:20
ДОДАТОК 3.pdf
07 червня 2019 14:20
ДОДАТОК 2.pdf
07 червня 2019 14:20
ДОДАТОК 1.pdf
07 червня 2019 14:20
Тендерна документація Щасливе.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-07-000488-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістральсервіс", Код ЄДРПОУ:30867309
Дата подання: 06 липня 2019 15:23
Вимога до Замовника
Вимога
щодо порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації

07 червня 2019 року замовником Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (ідентифікаційний код юридичної особи 41903554, місцезнаходження 08335, Україна, Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» (далі – Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 3 147 536,00 гривень.
Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-06-07-000488-a
Рішенням Тендерного комітету Замовника, оформленим протоколом № 32 засідання тендерного комітету Замовника від 02 липня 2019 року, Тендерний комітет Замовника вирішив:
1. Визнати переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд» у закупівлі: Код ДК 021 – 2015 (CPV) : 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи – «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчальновиховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» загальною вартістю 2 804 551,06 грн. з ПДВ.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд» по закупівлі Код ДК 021 – 2015 (CPV) : 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи – «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» загальною вартістю 2 804 551,06 грн. з ПДВ.
За змістом протоколу № 32 засідання тендерного комітету Замовника від 02 липня 2019 року вбачається, що тендерний комітет Замовника дійшов висновку, що «пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника».

Проаналізувавши документи тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд» , ЄДРПОу 41097075 вважаємо хибним висновок Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції цього учасника умовам тендерної документації, а відтак вважаємо безпідставним та протиправним рішення Замовника щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 переможцем Процедури закупівлі та щодо наміру укласти договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075, оформлене протоколом № 32 засідання тендерного комітету Замовника від 02 липня 2019 року (далі – Оскаржуване рішення).
Тендерна пропозиція ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не відповідає кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону (Додаток 4 до тендерної документації) та умовам Тендерної документації Процедури закупівлі, виходячи з наступного:

1. Учасником-переможцем не підтверджено досвід виконання аналогічного договору у спосіб, встановлений умовами тендерної документації процедури закупівлі.
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (у т.ч. учасника-переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Додаток 4 до Тендерної документації, у свою чергу, містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Згідно з підпунктом 3 Додатку 4 до Тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна бути підтверджена у наступний спосіб:
3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ відповідальної особи (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта, інформацію про стан об'єкта (введений в експлуатацію об'єкт, не введено в експлуатацію об'єкт).
3.2. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт. Увага! Договір має бути наданий з усіма додатками та, у разі наявності – з додатковими угодами до нього.
3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
Наведені вимоги не були оскаржені в установленому законом порядку, а отже, були обов’язкові для виконання усіма учасниками Процедури закупівлі.
На виконання наведених вище вимог ТОВ «Бориспільметбуд» були завантажені у складі своєї тендерної пропозиції копія договору підряду № 2 від 12.03.2018 на капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Бориспільської районної ради та лист від Бориспільської районної ради №1-15-114 від 20.06.2019р.
Однак, всупереч умовам Тендерної документації, предметом зазначеного договору виконання аналогічного виду робіт є капітальний ремонт фасаду, що не відповідає предмету договору закупівлі, в якому мова йде про капітальний ремонт покрівлі, тобто договір № 2 від 12.03.2018 року між ТОВ «Бориспільметбуд» та Бориспільською районною радою не є аналогічним, а отже, ТОВ «Бориспільметбуд» не може в цій частині підтвердити документально свій досвід виконання аналогічних договорів. До того ж, відсутні довідки виконання аналогічних договорів, надання яких Замовник вважає обов'язковим. Відгук від Бориспільської районної ради №1-15-114 від 20.06.2019р. не завірений печаткою контрагента, а отже, цей документ не є повністю завіреним.
Інших документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 надано не було.
Таким чином, ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не було виконано вимогу Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору .
Від так, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині.

2. Учасником-переможцем не дотримані умови тендерної документаціїї.
2.1 Згідно пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис уповноваженої особи.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд» в таких документах як: Довідка про досвід виконання аналогічних договорів та Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації взагалі не зазначає ні вихідний номер документів, ні дати їх складання, ні адресата, якому подається документ, що виключає можливість приймати до уваги надану в цих документах інформацію як достовірну на даний час.
Таким чином, ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 в цій частині не дотримало умов тендерної документації.
2.2 Всупереч вимогам підпункту 8 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, яким передбачено обов’язкове подання листа – згоди з проектом договору про закупівлю, який викладений у Додатку 3 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи учасника, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не надало такого листа-згоди, а також відсутні завірений належним чином Проект договору та Протокол погодження ціни (Додаток 2 до Проекту Договору). До того ж, Календарний графік робіт (Додаток 3 до Проекту Договору) поданий на трьох аркушах замість одного аркуша А4, як вказано в Додатку 3 до Проекту Договору.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Бориспільметбуд» не відповідає умовам тендерної документації згідно підпункту 8 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації.
3. Форма тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 до тендерної документації) учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно абз. 6 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 1до тендерної документації Тендерна пропозиція учасників повинна містити в своєму складі заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком 1 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи Учасника.
3.1 В «Тендерній пропозиції» ТОВ «Бориспільметбуд» в графі «Банківські реквізити» не зазначені повні банківські реквізити, а саме відсутня інформація про розрахунковий рахунок товариства, відсутня інформація про номер телефону та факсу підприємства.
3.2.Згідно пункту 2 Розділу 5 учасник повинен зазначити у формі тендерної пропозиції згідно Додатку 1 до ТД загальну вартість пропозиції (з ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ, чи без ПДВ, у разі якщо учасник не є платником ПДВ) по предмету закупівлі в цілому. Вартість своєї пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд», яке не є платником податку ПДВ, зазначило в розмірі 3 140415,84 грн. без ПДВ, що не відповідає вартості тендерної пропозиції учасника при початковій реєстрації, яку він зазначив у сумі 3140415,85 з ПДВ.
Отже, форма тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд» не відповідає умовам тендерної документації.
4. Учасником- переможцем не визначена вартість тендерної пропозиції, що унеможливлює об'єктивну оцінку тендерної пропозиції, та не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно пункту 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна.
Згідно пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ціна тендерної пропозиції щодо проведення відповідних робіт визначається згідно предмету закупівлі у цілому виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вказаних у цій документації та додатках до неї вимог щодо технологій виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
ТОВ «Бориспільметбуд» зареєструвало свою тендерну пропозицію в розмірі 3140415,85 грн. з ПДВ, при цьому у формі тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 до тендерної документації) ТОВ «Бориспільметбуд» зазначає вартість своєї пропозиції 3140415,84 грн. без ПДВ, а в Договірній ціні, яка є ціною тендерної пропозиції (згідно пункту 6 Розділу 3 тендерної документації) та Додатком 1 до Проекту Договору даної закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), ТОВ «Бориспільметбуд» вказує вартість 3147536,32 грн. з ПДВ, що взагалі перевищує бюджет закупівлі та не відповідає ні заявленій учасником вартості тендерної пропозиції при початковій її реєстрації, ні вартості пропозиції, яку учасник зазначив у своїй формі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не має чітко визначеної вартості, що унеможливлює її об'єктивну оцінку, та не відповідає умовам тендерної документації.
5. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця кошторисна документація надана не в повному обсязі.
Згідно пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: • календарний графік виконання робіт; • договірна ціна; • локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; • розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); • розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; • підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; • розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281).
ТОВ «Бориспідьметбуд», ЄДРПОУ 41097075 у складі своєї тендерної пропозиції не надало розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, будь-який інший документ з інформацією щодо розрахунків цих показниківТОВ «Бориспільметбуд» також не надало.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця в цій частині не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
6. Учасник-переможець в складі своєї тендерної пропозиції не надав всіх документів, що вимагаються умовами тендерної документації та законодавства України.
Згідно підпункту 9 пункту1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), та копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства).
ТОВ «Бориспідьметбуд», ЄДРПОУ 41097075 у складі своєї тендерної пропозиції не надало копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, оскільки згідно Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання) виконання робіт по даній закупівлі передбачає втручання в несучі конструкції, а саме: їх розбирання та влаштування нових, тобто наявність дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою по закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» є необхідною згідно законодавства України та умов тендерної документації.
Таким чином, учасник-переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав всіх документів, які вимагаються тендерною документацією по даній закупівлі та законодавством України, а отже, Замовник повинен відхилити його тендерну пропозицію.

Слід зазначити, що згідно з пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
У даному випадку, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам Тендерної документації, а отже, повинна була бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що прийнявши рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд» , ЄДРПОУ 41097075 переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 є протиправним, прийнятим за умов дискримінаційного підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, та підлягає скасуванню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимагаємо скасувати Рішення Тендерного комітету Замовника, оформлене протоколом № 32 засідання тендерного комітету Замовника від 02 липня 2019 року, згідно якого Тендерний комітет Замовника вирішив визнати переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд» у закупівлі: Код ДК 021 – 2015 (CPV) : 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи – «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчальновиховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» загальною вартістю 2 804 551,06 грн. з ПДВ та прийняти рішення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд» по закупівлі Код ДК 021 – 2015 (CPV) : 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи – «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» загальною вартістю 2 804 551,06 грн. з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 липня 2019 14:51
На підставі ч.1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» управлінням капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області 7 червня 2019 року оголошено початок процедури закупівлі шляхом проведення відкритих торгів через електронну систему закупівель робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ «Щасливського навчально-виховного комплексу «ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – дитячий садочок» Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області»
На веб-порталі Уповноваженого органу була розміщена Замовником тендерна документація, яка містить всі передбачені ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відомості, необхідні для підготовки тендерних пропозицій Учасниками.
Початок періоду прийому пропозицій – 7 червня 2019 року. Кінцевим строком подання учасниками тендерних пропозицій, Замовником встановлено до 22 червня 2019 року.
В цей період надійшли тендерні пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель від: ТОВ «Бориспільметбуд», ТОВ «Магістральсервіс» та ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник-14».
Після закінчення строку подання тендерних пропозицій та перед початком електронного аукціону, автоматично розкрилася інформація про ціни тендерних пропозицій, поданих учасниками:
1. ТОВ «Бориспільметбуд», остаточна пропозиція якого становить 2 804 551 грн. 06 коп.
2. ТОВ «Магістральсервіс», остаточна пропозиція якого становить 3 140 025 грн. 91 коп.
3. ДП «Сітібуд» ПРАТ «Будівельник-14», остаточна пропозиція якого становить 2 804 550 грн.
Враховуючи те, що критерієм оцінки тендерних пропозицій на закупівлю робіт, які зазначені в тендерній документації є лише ціна, Замовником, відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», було надано оцінку тендерній пропозиції ДП «Сітібуд» ПРАТ «Будівельник-14» на відповідність вимогам тендерної документації, оскільки його пропозиція була найбільш економічно вигідною.
Проте, рішенням Тендерного комітету Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації, яке міститься в протоколі від 2 липня 2019 року за № 31, відхилено пропозицію ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" по закупівлі: Код ДК 201 – 2015 (CPV) : 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи – «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області», відповідно до абзацу першого пункту 1 частини 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Рішенням Тендерного комітету від 2 липня 2019 року, яке міститься в протоколі під № 32, визнано переможцем тендерну пропозицію ТОВ «Бориспільметбуд» та намір укласти з ним договір, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Бориспільметбуд» повністю відповідала вимогам тендерної документації та вимогам Замовника.
Однак, суб’єктом оскарження – ТОВ «Магістральсервіс» подана через електронну систему закупівель скарга до органу оскарження на рішенням Тендерного комітету від 2 липня 2019 року, яке міститься в протоколі під № 32, яким визнано переможцем відкритих торгів ТОВ «Бориспільметбуд» з підстав невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд» вимогам тендерної документації, кваліфікаційним вимогам, встановлених ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ознайомившись зі змістом скарги ТОВ «Магістальсервіс», дослідивши обставини, на які посилається в ній суб’єкт оскарження та надавши їм відповідну оцінку, замовник вважає її необґрунтованою, а підстави, шо викладені в скарзі не підтверджені будь-якими належними на те аргументами та фактичними даними, і суперечать документам, що були завантажені та містяться в системі державних закупівель, а тому така скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

1. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Дійсно, відповідно до п. 3.1. Розділу 3 Додатку № 4 до Тендерної документації, який передбачає надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, передбачено надання учасником на підтвердження таких обставин інформаційної довідки про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ відповідальної особи (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта, інформацію про стан об'єкта (введений в експлуатацію об'єкт, не введено в експлуатацію об'єкт).
На виконання такої вимоги, в строки передбачені для подання учасниками тендерних пропозицій, в її складі ТОВ «Бориспільметбуд» подало у письмовій формі листа «Досвід виконання аналогічних договорів» (файл № 2), який містить всю необхідну інформацію, що передбачено п. 3.1. Розділу 3 Додатку № 4 до Тендерної документації, а тому свідчить про виконання таким учасником вимог тендерної документації під час готування та надання замовнику тендерної пропозиції.
Тому, в цій частині посилання ТОВ «Магістральсервіс» у своїй скарзі на не виконання ТОВ «Бориспільметбуд» вимог тендерної документації та не подання довідки виконання аналогічних договорів на підтвердження кваліфікаційним критеріям не відповідає дійсності та поданим учасником документів, який досліджувався тендерним комітетом і якому була надана належна оцінка.
Посилання скаржника на те, що в Довідці про досвід виконання аналогічного договору та Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не зазначено вхідного номеру, дати їх складання та адресата, якому подається документ, що на його думку виключає можливість прийняття до уваги подану в цих документах інформацію як достовірну, - є безпідставним, оскільки ці документи були завантажені до системи державних закупівель, містять відомості про обставини, що засвідчують факти, щодо яких пред’являлися вимоги в тендерній документації, містять підпис керівника та проставлену печатку юридичної особи.
В той час, відповідно до п. 1 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації по предмету закупівлі, такі помилки як відсутність в Довідці про досвід виконання аналогічного договору та Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації тендерний комітет вважає їх формальними (несуттєвими) помилками, які не дають юридичних підстав для відхилення тендерних пропозицій
Не обґрунтованим є також і посилання скаржника на ту обставину, що відгук від Бориспільської районної ради № 1-15-114 від 20 червня 2019 року не завірений печаткою контрагента, а отже на його думку цей документ не є повністю завіреним.
Такі висновки гуртуються на тому, що п. 1 розділу 3 Правил організації діловодства та архівного збереження документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерством юстиції України від 18 червня 2015 року за № 736/27181 передбачено виключні випадки, за яких проставляється печатка (за її наявності) – це на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями.
В той час, відгук від Бориспільської районної ради № 1-15-114 від 20 червня 2019 року не належить до таких видів документів, а тому орган, що видав такий документ не зобов’язаний був проставляти печатку.
Сам ТОВ «Магістральсервіс» не навів у своїй скарзі законодавче обґрунтування обов’язкових вимог щодо необхідності проставлення органом місцевого самоврядування саме на такому виду документу її печатки, який поміж іншого викладений на бланку службового документу, що містить постійну інформацію про Бориспільську районну раду.
Крім того, п. 3.2. Розділу 3 Додатку № 4 до Тендерної документації, який передбачає надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, передбачено надання учасником на підтвердження таких обставин договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт. Увага! Договір має бути наданий з усіма додатками та, у разі наявності – з додатковими угодами до нього.
На виконання таким вимогам тендерної документації, ТОВ «Бориспільметбуд» надав через систему державних закупівель у складі тендерної пропозиції (файл № 2) Договір підряду на капітальний ремонт фасаду адмінбудинку Бориспільської районної ради по вул. Київський Шлях, 74 в м. Бориспіль Київської області від 12 березня 2018 року за № 2, відповідно до п. п. 1.1., 1.2. якого, підрядник за завданням замовника зобов’язується на свій ризик виконати роботи передбачені даним договором, а саме: капітальний ремонт фасаду адмінбудинку Бориспільської районної ради по вул. Київський Шлях, 74 в м. Бориспіль Київської області.
В той час, процедура закупівлі передбачає «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ «Щасливського навчально-виховного комплексу «ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – дитячий садочок» Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області»
Тому, зміст договору підряду від 12 березня 2018 року за № 2, наданого ТОВ «Бориспільметбуд» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, і роботи, які є предметом закупівлі, є аналогічними за своїм видом та предметом, оскільки стосуються будівельних робіт на об’єкті містобудування, і може відноситися до проведення капітальних робіт в будь-якій частині будівлі (покрівля, фасад, стіни, тощо), що не є критерієм, який може розмежовувати аналогічний вид робіт за договором від подібного чи схожого. Отже, в цій частині посилання скаржника є безпідставними.

2. Є також необґрунтованими посилання ТОВ «Магістральсервіс» у своїй скарзі на те, що в п. 3 Тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільмедбуд» міститься не повна інформація про його обслуговуючий банк (відсутність розрахункового рахунку), оскільки обов’язковість зазначення саме банківських розрахунків відсутня, так як достатньо зазначення лише банку, в якому обслуговується учасник. Більш того, у відомостях, які містяться в бланку ТОВ «Бориспільметбут», на якому викладено його тендерну пропозицію та в інших документах, поданих в її складі, міститься інформація про розрахунковий рахунок в обслуговуючому банку – ПАТ «Приватбанк». В той час, інформація про номер телефону ТОВ «Бориспільметбуд» міститься в п. 4 її Тендерної пропозиції. Зазначення факсу можливе в тому випадку, якщо учасник має його в наявності для того, щоб викласти його в п. 4 Тендерної пропозиції. За його відсутності, такі відомості не зазначається.

3. Також, не знайшло свого підтвердження посилання ТОВ «Магістральсервіс» у поданій нею скарзі на те, що ТОВ «Бориспільмедбуд» зазначає у документах, наданих до електронної системи закупівлі, різну вартість своє пропозиції, де в одному випадку нібито міститься ціна в розмірі 3 140 415,84 грн., а в іншому випадку ціна в розмірі 3 147 536,43 грн. Однак, замовником не було виявлено такої розбіжності в ціні пропозиції учасника ТОВ «Бориспільмедбуд», яка в усіх поданих ним документах у складі тендерної пропозиції, яка оцінювалася тендерним комітетом на предмет дотримання її тендерній документації замовника, становить 3 140 415,84 грн.

4. Не відповідають вимогам актів законодавства України аргументи ТОВ «Магістральсервіс» викладені в його скарзі щодо не надання ТОВ «Бориспільметбуд» в складі тендерної пропозиції копії діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, нібито необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, оскільки згідно Додатку 2 до тендерної документації виконання робіт по даній закупівлі передбачає втручання в несучі конструкції.
Так, відповідно до п. 9 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації по предмету закупівлі, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з всіма необхідними ліцензіями для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), та копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства).
Таким чином, виходячи зі змісту наведеного вище положення Тендерної документації, учасник подає у складі тендерної пропозиції копії діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, виключно у випадку, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства.
Проте, на роботи, які є предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ «Щасливського навчально-виховного комплексу «ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – дитячий садочок» Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» законодавством України не передбачено наявність (отримання) учасником дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
Такі висновки гуртуються на Додатку № 2 Постанови кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 року за № 1107, який містить перелік видів робіт підвищеної небезпеки на який видається відповідний дозвіл.
Серед таких робіт, що потребують отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відсутні роботи, які є предметом закупівлі, а тому ТОВ «Бориспільметбуд» у складі тендерної пропозиції не повинен був надавати такий дозвіл.

Документи

30 липня 2019 14:51
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-07-000488-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 12 липня 2019 15:18
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 липня 2019 21:47
рішення від 16.07.2019 № 9488 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 липня 2019 21:47
рішення від 31.07.2019 № 10408.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 22:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2019 13:32
Номер скарги: UA-2019-06-07-000488-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістральсервіс", Код ЄДРПОУ:30867309
Дата подання: 12 липня 2019 17:30
Скарга до органу оскарження
07 червня 2019 року Управлінням капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) було оголошено проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу "ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-07-000488-a. Замовником було встановлено кінцевий строк подання пропозицій 22 червня 2019 року. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій ТОВ «МАГІСТРАЛЬСЕРВІС» (далі- Скаржник) було подано тендерну пропозицію для участі у вищевказаній закупівлі. 23 червня відбувся електронний аукціон та розкриття тендерних пропозицій, в результаті якого найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція Дочірнього підприємства «Сітібуд» приватного акціонерного товариства «Будівельник-14», яку згідно з Протоколом засідання № 31 тендерного комітету від 02 липня 2019 року Замовник відхилив та перейшов до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд». Згідно з протоколом засідання тендерного комітету № 32 від 02 липня 2019 року Замовник визнав переможцем у закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу "ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-07-000488-a, ТОВ «Бориспільметбуд», його тендерну пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, та прийняв рішення про намір укласти договір з ТОВ «Бориспільметбуд». Проаналізувавши документи тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд» , ЄДРПОУ 41097075 вважаємо хибним висновок Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції цього учасника умовам тендерної документації, а відтак, вважаємо безпідставним та протиправним рішення Замовника щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 переможцем Процедури закупівлі та щодо наміру укласти договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075, оформлене протоколом № 32 засідання тендерного комітету Замовника від 02 липня 2019 року (далі – Оскаржуване рішення). Тендерна пропозиція ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не відповідає кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону (Додаток 4 до тендерної документації) та умовам Тендерної документації Процедури закупівлі, виходячи з наступного: 1. Учасником-переможцем не підтверджено досвід виконання аналогічного договору у спосіб, встановлений умовами тендерної документації процедури закупівлі. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (у т.ч. учасника-переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Додаток 4 до Тендерної документації, у свою чергу, містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Згідно з підпунктом 3 Додатку 4 до Тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна бути підтверджена у наступний спосіб: 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ відповідальної особи (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта, інформацію про стан об'єкта (введений в експлуатацію об'єкт, не введено в експлуатацію об'єкт). 3.2. Договір, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт. Увага! Договір має бути наданий з усіма додатками та, у разі наявності – з додатковими угодами до нього. 3.3. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. Наведені вимоги не були оскаржені в установленому законом порядку, а отже, були обов’язкові для виконання усіма учасниками Процедури закупівлі. На виконання наведених вище вимог ТОВ «Бориспільметбуд» були завантажені у складі своєї тендерної пропозиції копія договору підряду № 2 від 12.03.2018 на капітальний ремонт фасаду адмінбудівлі Бориспільської районної ради та лист від Бориспільської районної ради №1-15-114 від 20.06.2019 р. Однак, всупереч умовам Тендерної документації, предметом зазначеного договору виконання аналогічного виду робіт є капітальний ремонт фасаду, що не відповідає предмету договору закупівлі, в якому мова йде про капітальний ремонт покрівлі, тобто договір № 2 від 12.03.2018 року між ТОВ «Бориспільметбуд» та Бориспільською районною радою не є аналогічним, а отже, ТОВ «Бориспільметбуд» не може в цій частині підтвердити документально свій досвід виконання аналогічних договорів. До того ж, відсутні довідки виконання аналогічних договорів, надання яких Замовник вважає обов'язковим.. Відгук від Бориспільської районної ради №1-15-114 від 20.06.2019р. не завірений печаткою контрагента, а отже, цей документ не є повністю завіреним. Інших документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 надано не було. Таким чином, ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не було виконано вимогу Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору . Від так, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині. 2. Учасником-переможцем порушені умови тендерної документаціїї. 2.1 Згідно пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис уповноваженої особи. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд» в таких документах як: Довідка про досвід виконання аналогічних договорів та Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації взагалі не зазначає ні вихідний номер документів, ні дати їх складання, ні адресата, якому подається документ, що виключає можливість приймати до уваги надану в цих документах інформацію як достовірну на даний час. Таким чином, ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 в цій частині порушило умови тендерної документації. 2.2 Всупереч вимогам підпункту 8 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, яким передбачено обов’язкове подання листа – згоди з проектом договору про закупівлю, який викладений у Додатку 3 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи учасника, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не надало такого листа-згоди, а також відсутні завірений належним чином Проект договору та Протокол погодження ціни (Додаток 2 до Проекту Договору). До того ж, Календарний графік робіт (Додаток 3 до Проекту Договору) поданий на трьох аркушах замість одного аркуша А4, як вказано в Додатку 3 до Проекту Договору. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Бориспільметбуд» не відповідає умовам тендерної документації згідно підпункту 8 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. А отже, учасником-переможцем порушені умови тендерної документації. 3. Форма тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 до тендерної документації) учасника-переможця не відповідає умовам тендерної документації. Згідно абз. 6 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 1до тендерної документації Тендерна пропозиція учасників повинна містити в своєму складі заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком 1 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи Учасника. 3.1 В «Тендерній пропозиції» ТОВ «Бориспільметбуд» в графі «Банківські реквізити» не зазначені повні банківські реквізити, а саме відсутня інформація про розрахунковий рахунок товариства, відсутня інформація про номер телефону та факсу підприємства. 3.2.Згідно пункту 2 Розділу 5 учасник повинен зазначити у формі тендерної пропозиції згідно Додатку 1 до ТД загальну вартість пропозиції (з ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ, чи без ПДВ, у разі якщо учасник не є платником ПДВ) по предмету закупівлі в цілому. Вартість своєї пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд», яке не є платником податку ПДВ, зазначило в розмірі 3 140415,84 грн. без ПДВ, що не відповідає вартості тендерної пропозиції учасника при початковій реєстрації, яку він зазначив у сумі 3140415,85 з ПДВ. Отже, форма тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 до тендерної документації) ТОВ «Бориспільметбуд» не відповідає умовам тендерної документації. 4. Учасником- переможцем не визначена вартість тендерної пропозиції, що унеможливлює об'єктивну оцінку тендерної пропозиції, та не відповідає умовам тендерної документації. Згідно пункту 1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна». Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Згідно пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ціна тендерної пропозиції щодо проведення відповідних робіт визначається згідно предмету закупівлі у цілому виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення, та поточних цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вказаних у цій документації та додатках до неї вимог щодо технологій виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Загальна вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. ТОВ «Бориспільметбуд» зареєструвало свою тендерну пропозицію в розмірі 3140415,85 грн. з ПДВ, при цьому у формі тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 до тендерної документації) ТОВ «Бориспільметбуд» зазначає вартість своєї пропозиції 3140415,84 грн. без ПДВ, а в Договірній ціні, яка є ціною тендерної пропозиції (згідно пункту 6 Розділу 3 тендерної документації) та Додатком 1 до Проекту Договору даної закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), ТОВ «Бориспільметбуд» вказує вартість 3147536,32 грн. з ПДВ, що взагалі перевищує бюджет закупівлі та не відповідає ні заявленій учасником вартості тендерної пропозиції при початковій її реєстрації, ні вартості пропозиції, яку учасник зазначив у своїй формі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації). Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця не має чітко визначеної вартості, що унеможливлює її об'єктивну оцінку, та не відповідає умовам тендерної документації. 5. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця кошторисна документація надана не в повному обсязі. Згідно пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: • календарний графік виконання робіт; • договірна ціна; • локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); • підсумкова відомість ресурсів; • розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); • розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; • розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (додатки Д та Е); • розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; • підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293; • розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіону від 03.04.2017 р. №7/15-3463 та згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281). ТОВ «Бориспідьметбуд», ЄДРПОУ 41097075 у складі своєї тендерної пропозиції не надало розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації, будь-який інший документ з інформацією щодо розрахунків цих показниківТОВ «Бориспільметбуд» також не надало. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця в цій частині не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена Замовником. 6. Учасник-переможець в складі своєї тендерної пропозиції не надав всіх документів, що вимагаються умовами тендерної документації та законодавством України. Згідно підпункту 9 пункту1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати всі необхідні ліцензії для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до них (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством), та копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні (за умови, якщо виконання робіт, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу згідно законодавства). ТОВ «Бориспідьметбуд», ЄДРПОУ 41097075 у складі своєї тендерної пропозиції не надало копію діючого дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою, необхідного для виконання робіт, вказаних у Технічному завданні, оскільки згідно Додатку 2 до тендерної документації (Технічне завдання) виконання робіт по даній закупівлі передбачає втручання в несучі конструкції, а саме: їх розбирання та влаштування нових, тобто наявність дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою по закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу"ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» є необхідною згідно законодавства України та умов тендерної документації. Таким чином, учасник-переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав всіх документів, які вимагаються тендерною документацією по даній закупівлі та законодавством України, а отже, Замовник повинен відхилити його тендерну пропозицію. Слід зазначити, що згідно з пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. У даному випадку, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації, а отже, повинна була бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОНЗ "Щасливського навчально-виховного комплексу "ліцею загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів -дитячий садок" Бориспільської районної ради Київської області по вул. Фестивальна, 37 в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» ТОВ «Бориспільметбуд», ЄДРПОУ 41097075 є протиправним, прийнятим за умов необ'єктивного та упередженого підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та підлягає скасуванню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірність дій Замовника полягає в прийнятті рішення (невідхиленні тендерної пропозиції ТОВ «Бориспільметбуд», яка не відповідає вимогам тендерної документації, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») визнати переможцем ТОВ «Бориспільметбуд», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, наслідком чого є неможливість Скаржника стати переможцем за цим же предметом закупівлі, як учасника, чия тендерна пропозиція ще не була розглянута тендерним комітетом, в результаті чого порушені права та інтереси Скаржника. Враховуючи, що повідомлення тендерного комітету Замовника про намір укласти договір з ТОВ «Бориспільметбуд» було оприлюднено 03 липня 2019 року, то останнім днем для оскарження рішення Замовника є 13 липня 2019 року. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «Бориспільметбуд» на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях Замовника в частині визнання ТОВ «Бориспільметбуд» переможцем у закупівлі та в частині прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Бориспільметбуд». 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем процедури у закупівлі ТОВ «Бориспільметбуд». 5. Повідомити органи поліції, прокуратури, НАЗК, НАБУ, САП про допущені Замовником порушення чинного законодавства у сфері державних закупівель для вирішення питання про притягнення винних осіб до відповідальності. Копію документу, що підтверджує факт оплати за розгляд скарги додаємо.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 15:21
Рішення від 16.07.2019 № 9477.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 15:21
рішення від 01.08.2019 №10523.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 22:33

Документи подані скаржником

12 липня 2019 15:17
додатки

Документи подані замовником

30 липня 2019 16:06
Відповідь
06 серпня 2019 13:33
Протокол

Документи подані скаржником

12 липня 2019 17:46
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Документи подані замовником

30 липня 2019 14:51
Відповідь
06 серпня 2019 13:34
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 2 961 850,80
UAH з ПДВ
2 804 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бориспільметбуд 3 140 415,85
UAH з ПДВ
2 804 551,06
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістральсервіс" 3 140 025,91
UAH з ПДВ
3 140 025,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2019 17:32
Електронний підпис
11 серпня 2019 17:29
довідка податки та збори
09 серпня 2019 15:22
Електронний підпис
09 серпня 2019 15:19
кошторис
08 серпня 2019 15:36
довідка корупція
08 серпня 2019 15:20
довідка корупція
08 серпня 2019 15:20
довідка судимість
21 червня 2019 18:01
Електронний підпис
21 червня 2019 17:40
інші документи.pdf
21 червня 2019 17:40
установчі документи (2).pdf
21 червня 2019 17:40
технічні вимоги1.pdf
21 червня 2019 17:40
тендерна пропозиц.pdf
21 червня 2019 17:40
протокол2.pdf
21 червня 2019 17:40
відгук.pdf
21 червня 2019 17:40
технічні вимоги.pdf
21 червня 2019 17:40
ГАРАНТИЯ.zip

Публічні документи

11 липня 2019 12:48
Кошторис
04 липня 2019 11:55
Кошторис
20 червня 2019 17:43
Електронний підпис
20 червня 2019 16:43
30.imd
20 червня 2019 16:43
Файл 5.pdf
20 червня 2019 16:43
Файл 4.pdf
20 червня 2019 16:43
Файл 3.pdf
20 червня 2019 16:43
Файл 2.pdf
20 червня 2019 16:43
Файл 1.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 20:55
Електронний підпис
20 червня 2019 20:54
Інші документи.7z
20 червня 2019 20:54
Банк. гарантія.rar
20 червня 2019 20:53
Технічні вимоги.7z
20 червня 2019 20:52
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

ТОВ Бориспільметбуд

Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістральсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Рішення скасоване 2 804 550,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 13:32
ТОВ Бориспільметбуд
#41097075
Рішення скасоване 2 804 551,06
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 13:32
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Переможець 2 804 550,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 15:20

Документи

02 липня 2019 16:10
Електронний підпис
02 липня 2019 16:08
_31.pdf

Документи

02 липня 2019 17:21
Електронний підпис
02 липня 2019 17:20
_32.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
2 804 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 10:29
Звіт про виконання договору укладений
25 червня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 12:17
ДУ5.pdf зміни до договору
05 травня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:03
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 14:59
3.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 14:56
2.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 14:31
ДУ1.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 14:29
додатки.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 11:01
Дог22_03.pdf укладений
23 серпня 2019 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету
Номер договору про закупівлю: 2019/08/22-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2019/08/22-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення зобов'язань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 2019/08/22-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження троку дії договору
Номер договору про закупівлю: 2019/08/22-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 15 травня 2020
Сума оплати за договором: 2 785 893,10
UAH (в тому числі ПДВ 464 315,52 UAH)