Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць м. Світловодська
Очікувана вартість
2 708 466,00 UAH
UA-2019-06-07-000390-a 3b8d0729a4da4c11aa34f1c864d29816
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самоляк Віктор Андрійович

380523622970 uzhkkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Світловодської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26240718
Місцезнаходження: 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4
Контактна особа: Самоляк Віктор Андрійович
380523622970
uzhkkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 14:50
Очікувана вартість: 2 708 466,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць м. Світловодська
джерело фінансування: кошти міського бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вулиці міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:24
img490.pdf
07 червня 2019 13:29
UA-2019-06-07-000390-a Договір (проект).doc
07 червня 2019 13:29
UA-2019-06-07-000390-a ТД.doc
12 червня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 15:24
img490.pdf
07 червня 2019 13:29
UA-2019-06-07-000390-a Договір (проект).doc
07 червня 2019 13:29
UA-2019-06-07-000390-a ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-11-000032 ● 84162fcdbd714f769e28c1bb88cf311c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2019 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2019 № 34

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.06.2019 № 34

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-06-07-000390-а 07.06.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-11 17:11:33

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць м. Світловодська» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-07-000390-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4¹. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-12 14:58:05

Пояснення на запит

Не своечасне ознайомлення із вимогами наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019р. №463. Дякуємо. Внесено зміни до оголошення про закупівлю відповідно чинного законодавства.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-24 13:43:10

Звернення за розясненням відповідно висновку

Відповідно запиту від управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.06.2019р. щодо оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4¹. Вид предмета закупівлі», «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі» та на виконання протоколу №25 тендерного комітету від 12.06.2019р. було внесено зміни (доповнення) до оголошення про проведення відкритих торгів, а саме:
- пункт «4¹. Вид предмета закупівлі» - послуги;
- пункт «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» - надання послуг, післяплата, 10 банківських днів;
пункт «10². Джерело фінансування закупівлі» - кошти міського бюджету.
Порушення усунуто 12.06.2019р. Надано пояснення управлінню Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та додано протокол №25 тендерного комітету від 12.06.2019р. Усунення порушень проведено у період уточнень (з 07.06.2019р. по 14.06.2019р.)
Відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Оскільки порушення усунуто, підстав для відміни закупівлі не має.

Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У висновку про результати проведення моніторингу встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Прошу надати роз’яснення:
- які саме Вами виявлені порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490 станом на 21.06.2019р.;
- яке виявлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель станом на 21.06.2019р.;
- зазначте статті Закону України, де дії тендерного комітету вважаються порушенням?
Дане роз’яснення необхідно для можливості усунення визначеного Вами порушення у зазначений Вами термін.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено з урахуванням внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490»

2019-06-26 08:05:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Враховуючі, що замовником в ході проведення моніторингу було внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, що підтверджено протоколом засідання тендерного комітету від 12.06.2019 №25, дане порушення вважається усунутим.

2019-06-27 12:02:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 2 626 961,41
UAH з ПДВ
2 626 961,41
UAH з ПДВ
Документи
КП Комбінат комунальнихї послуг 2 708 466,00
UAH з ПДВ
2 708 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 21:43
Електронний підпис
25 червня 2019 21:43
Вулиці.imd
23 червня 2019 16:14
Електронний підпис
23 червня 2019 16:13
11. Відповідність ст. 17.pdf
23 червня 2019 16:13
4. Персонал.pdf
23 червня 2019 16:13
Вулиці.imd
23 червня 2019 16:13
5. Аналогічні договори.pdf
23 червня 2019 16:13
13. Щодо відповідності.pdf
23 червня 2019 16:13
9. Довідка субпідряд.pdf
23 червня 2019 16:13
3. Техніка.pdf
23 червня 2019 16:13
6-1. Довідка АБЗ.pdf
23 червня 2019 16:13
1. ТП - Ремонт вулиць.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:47
Дор.покрит. 2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

КП Комбінат комунальнихї послуг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
Переможець 2 626 961,41
UAH з ПДВ
02 липня 2019 13:37

Документи

02 липня 2019 13:36
Електронний підпис
02 липня 2019 13:34
img498.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
2 626 961,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 13:36
Електронний підпис
02 липня 2019 13:34
img498.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 08:16
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 16:47
img507.pdf укладений
15 липня 2019 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 626 961,41
UAH (в тому числі ПДВ 437 826,90 UAH)