Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (придбання лавок для подальшого встановлення на території міста)
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2019-06-06-003755-b 8fc265eae0854e1da0cd80c33d7a7af0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 21:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 13:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 11:36
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування - обласний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (придбання лавок для подальшого встановлення на території міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам`янське, вул. Індустріальна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання накладної, та виставленого рахунку з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 10 днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - обласний бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 22:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 21:31
Додаток 1.docx
06 червня 2019 21:31
Додаток 2.docx
06 червня 2019 21:31
Додаток 3.docx
06 червня 2019 21:31
Додаток 4.docx
06 червня 2019 21:31
Додаток 5.docx
06 червня 2019 21:31
ТД лавки державний бюджет_ 8шт_гарантия 800 грн._сума 28.000 грн._обл.бюджет.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» 28 000,00
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДАКТИВКОМПЛЕКТ» 28 000,00
UAH з ПДВ
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»

ТОВ «БАК»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»
#41485046
Переможець 28 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 10:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд» #41485046

№ рішення у справі

54/44-р/к

Дата рішення у справі

31.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

01 липня 2019 10:24
Електронний підпис
01 липня 2019 10:22
SCAN0007.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельно-ремонтна група «Житлобуд»
#41485046
28 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 10:24
Електронний підпис
01 липня 2019 10:22
SCAN0007.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:31
SCAN0006.PDF укладений
19 листопада 2019 14:29
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 15:22
д.у.1 _667-19.PDF зміни до договору
24 липня 2019 15:17
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 15:40
_667 від 16.07.2019.PDF укладений
16 липня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у р/р Покупця. Сума договору після внесення змін 28000 грн. Кількість товару після внесення змін 8 шт.
Номер договору про закупівлю: 667-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 666,67 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 ЦКУ дог7овір розірвано за згодою сторін. Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, умови оплати післяплата 100 %