Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») (моноблок)»
Очікувана вартість
564 000,00 UAH
UA-2019-06-06-003735-b 9a60a822d027420482fbfdb51d51cb05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карбулецька Тетяна Іванівна

+380554221167 tsrlbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Олешківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02004083
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Софіївська, будинок 85
Контактна особа: Карбулецька Тетяна Іванівна
+380554221167
tsrlbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 20:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 23:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:36
Очікувана вартість: 564 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
моноблок (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, вул. Софіївська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються за фактом постачання на умовах можливої відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 18:27
ЗМIНИ_ДО_ТД_затвердженi_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx
14 червня 2019 18:27
Тендерна_документацiя_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_5.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_4.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_3.docx
14 червня 2019 18:27
Додаток_2.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_1.doc
14 червня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 20:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 18:27
ЗМIНИ_ДО_ТД_затвердженi_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.docx
14 червня 2019 18:27
Тендерна_документацiя_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
06 червня 2019 20:25
Тендерна_документацiя_на_ОПРИЛЮДНЕННЯ.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_5.doc
06 червня 2019 20:25
Додаток_5.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_4.doc
06 червня 2019 20:25
Додаток_4.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_3.docx
06 червня 2019 20:25
Додаток_3.docx
14 червня 2019 18:27
Додаток_2.doc
06 червня 2019 20:25
Додаток_2.doc
14 червня 2019 18:27
Додаток_1.doc
06 червня 2019 20:25
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 червня 2019 10:01
Дата відповіді: 07 червня 2019 15:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в документації зазначено, що всі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». При цьому еквівалентом є той товар, що має іншу назву, але повністю відповідає технічним та якісним вимогам, що передбачені в документації.


На друге питання повідомляємо наступне:

Ціни пропозиції вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт. Також в документації передбачено, що загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог документації. Тобто всі затрати та податки, які передбачені до конктетного учасника згідно чинного законодвства.

При цьому варто акцентувати, що не врахована учасником вартість окремих послуг, що стосуються саме закупівлі товару, в тому числі вартість постачання товару, вартість розмитнення, тощо не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. До того ж акцентуємо, що Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь–які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору, витрати за консультативні послуги.

Щодо оцінки повідомляємо наступне:

Переможцем процедури закупівлі визнається учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника, зазначеним у тендерній документації, та має найнижчу ціну. Тобто ціну, яка була сформована згідно чинного законодавства та умов документації.

НЕ ВРАХОВАНІ В ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКОМ ВИТРАТИ не сплачується замовником окремо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-003735-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 11 червня 2019 15:26
Консультативні послуги
Шановний Замовник! В пункті 2 «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Вами укладено угоду про надання консультативних послуг з консультантом торгів (договір на користь третьої особи), залученого для допомоги замовнику у проведенні процедури відкритих торгів. На переможця процедури закупівлі відповідно до ст.6, 511, 512, 527, 528, 627, 629, 636, 903, 904 ЦК України, можуть бути покладені витрати, пов'язані з консультуванням щодо здійснення закупівлі у розмірі сім тисяч сто гривень. Так, рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель по тендеру (оголошення в ЦБД ID 9c16b934005443cba5f0b904fb496e4d) встановлено, що вимога про оплату консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Враховуючи наведене вище, зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону України "Про Публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни шляхом виключення данної умови з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2019 15:35
Відповідно до умов тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхиленням його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів.
При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Також повідомляємо, що інформацію, яка стосується вартості консалтингових послуг буде відредаговано та вненесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 468 945,60
UAH з ПДВ
468 945,60
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 547 656,00
UAH з ПДВ
539 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пилат Олег Богданович 559 440,00
UAH з ПДВ
539 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФОЛЬВАРКОВ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ" 563 800,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 16:09
Декларация V.pdf
19 червня 2019 16:09
Рисунок (27).jpg
19 червня 2019 16:09
Рисунок (26).jpg
19 червня 2019 16:09
Рисунок (25).jpg
19 червня 2019 16:09
Рисунок (22).jpg
19 червня 2019 16:09
Рисунок (21).jpg
19 червня 2019 16:09
Рисунок (20).jpg
19 червня 2019 16:09
Рисунок (19).jpg
19 червня 2019 16:09
Рисунок (18).jpg
19 червня 2019 16:09
Технічна специфікація.pdf
19 червня 2019 16:09
Пилат інфо.pdf
19 червня 2019 16:09
Додаток_5 Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 16:46
Електронний підпис
21 червня 2019 16:43
Проект договору.pdf
21 червня 2019 16:43
Сертифікат експертизи.pdf
21 червня 2019 16:43
Технічні вимоги.pdf
21 червня 2019 16:43
Кваліфікація.pdf
21 червня 2019 16:43
Повноваження.pdf
21 червня 2019 16:43
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ФОП Пилат Олег Богданович

ФОП "ФОЛЬВАРКОВ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 468 945,60
UAH з ПДВ
25 червня 2019 16:34

Документи

25 червня 2019 16:34
Електронний підпис
25 червня 2019 16:30
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
468 945,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 16:34
Електронний підпис
25 червня 2019 16:30
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 16:49
договір укладений
15 липня 2019 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 468 945,60
UAH (в тому числі ПДВ 78 157,60 UAH)