Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на перетині вул. Закревського та вул. Милославської у Деснянському районі»
Очікувана вартість
3 264 913,00 UAH
UA-2019-06-06-003686-b b31f72d220b642c0b3acebc050ef61c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:19
Очікувана вартість: 3 264 913,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 324,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на перетині вул. Закревського та вул. Милославської у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, Київ, сквер на перетині вул. Закревського та вул. Милославської у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова) та за отриманого погодження від Замовника Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 18:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 18:51
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по технічному завданню
Дата подання: 07 червня 2019 13:00
Дата відповіді: 12 червня 2019 10:32
1. Потрібно уточнення малюнку та геометрії мощення. 2. Просимо надати технічне завдання на лави, урни та металеве огородження (матеріал, конфігурація, виробник, зразки) 3. Чи є можливість підключення на будівельному майданчику до водопроводу та електричних мереж? 4. Уточніть функціональність доріжок із ФЕМ (проїзд спецтехніки чи лише для пішоходів)? 5. Чи є на об’єкті функціонуюча система поливу газону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
1. Геометрія приміщення буде уточнена після укладення договору.
2. Перед придбанням, обладнання погоджується із Замовником.
3. Відсутня.
4.Доріжки з ФЕМ повинні витримувати навантаження від проїзду спецтехніки. Ширина доріжок - 2,4 м.
5. На об'їєкті відсутня система поливу газону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-003686-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7", Код ЄДРПОУ:38526328
Дата подання: 03 липня 2019 15:26
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
В результаті проведення закупівлі: "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на перетині вул. Закревського та вул. Милославської у Деснянському районі»" тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідалвьністю "Домобудівний комбінат-7" було неправомірно відхилено (Протокол засідання тендерного комітету № 83/1 від 25.06.2019 р.) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ "Домобудівний комбінат-7" не може погодитись з таким рішенням, всі зауваження по протоколу в вкладці.
Окремо хочу зазначити, що в пропозиції переможця (ТОВ "Європроектбудсервіс") в електронній версії кошторисного розрахунку в п. 26 "робота на відвалі" додатково включено суглинок (грунт для підсипки) на 90 тисяч грн. без ПДВ. Розцінка, згідно програмного комплексу АВК, не включає в себе даний матеріальний ресурс. Ніде в тендерній документації не було вказано додаткового завезення суглинку. Звідки в учасника закупівлі інформація про необхідність завезення додатково даного матеріалу, адже застосування даного ресурсу без проектного рішення є неправомірним!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2019 17:54
Розглянуто Вимогу ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7» № 79 від 03.07.2019 та повідомляємо наступне.
Відповідно до п.п.5.3.2 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав наявність в Учасника торгів довідки в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази для можливості вирощування власного посадкового матеріалу та (або) діючий договір зі спеціалізованою субпідрядною організацією, згідно вимог Тендерної документації Учасник не надав підтверджуючі документи на вимогу Замовника. Відповідно вимог ТД ТОВ «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7» не відповідає вимогам в цій частині, та є порушенням умов Тендерної документації.
Відповідно до пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються. При перевірці кошторисної документації учасника закупівлі виявлено застосування розцінки на перевезення з урахуванням усереднених показників трудомісткості при перевезенні згідно додатку Г ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 таблиця Г.1. Наведені в додатку показники трудовитрат при перевезенні ґрунту та будівельного сміття автомобілями-самоскидами використовуються лише при складанні інвесторської кошторисної документації. Для участі в процедурі закупівлі учасник повинен складати договірну ціну, при цьому неможливо використовувати усередненні показники для інвесторської кошторисної документації. Таким чином при використанні усередненних показників трудомісткості трудовитрати робітників зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки враховуються при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також при обчисленні прибутку, що являється прямим порушенням пункту 6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013. Відповідно до пункту 6.3.1.1 витрати на транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів. Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами підрядника, витрати на транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 тонну на необхідну відстань відповідними транспортними засобами. В пропозиції учасника відсутні розрахунки транспортування матеріальних ресурсів. Згідно пункту 6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 заготівельно-складські витрати розраховуються виходячи з відповідних статей цих витрат та обсягів матеріальних ресурсів, які зберігаються на складах та застосовуються безпосередньо на об’єкті будівництва, потужності організації та обсягів робіт по цьому об’єкту. В пропозиції учасника не надано жодних розрахунків стосовно складу або наявності відповідних матеріальних ресурсів на балансі учасника закупівлі.
Таким чином надана учасником кошторисна документація розрахована з грубими порушеннями ДСТУ-Н Б Д1.1-2:2013.

Документи подані скаржником

03 липня 2019 15:26
Вимога Замовнику.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" 3 200 976,30
UAH з ПДВ
3 168 327,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 3 223 465,94
UAH з ПДВ
3 184 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 09:06
Електронний підпис
25 червня 2019 09:06
4. Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 09:06
6.1 48.ims
21 червня 2019 19:07
Електронний підпис
21 червня 2019 18:51
6.1 45.ims
21 червня 2019 18:51
4. Тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2019 18:50
1.8.1 Витяг платника ПДВ.pdf
21 червня 2019 18:50
1.5.1 Опис до статуту.pdf
21 червня 2019 18:50
1.5 СТАТУТ 2018.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 16:31
Електронний підпис
27 червня 2019 16:26
Копія ліцензії
27 червня 2019 16:26
Довідка з ЄДР
26 червня 2019 13:33
Електронний підпис
26 червня 2019 12:55
Копія довідки з МВС
26 червня 2019 12:55
Копія довідки з ДФС
26 червня 2019 12:55
Довідка з ЄДР
26 червня 2019 12:45
Тендерна пропозиція
21 червня 2019 18:25
Електронний підпис
21 червня 2019 18:19
1.imd
21 червня 2019 18:19
фотофіксація.pdf
21 червня 2019 18:19
Фотофіксація скан 2.pdf
21 червня 2019 18:19
Фотофіксація скан 1.pdf
21 червня 2019 18:19
Відгук УГК.pdf
21 червня 2019 18:19
Відгук Ірпінь 2.pdf
21 червня 2019 18:19
Відгук Ірпінь 1.pdf
21 червня 2019 18:19
СТАТУТ.pdf
21 червня 2019 18:19
Відгук Аркада Порика.pdf
21 червня 2019 18:19
Статут копія.pdf
21 червня 2019 18:19
Договір УГК.pdf
21 червня 2019 18:19
Протокол.pdf
21 червня 2019 18:19
Наказ на директора.pdf
21 червня 2019 18:19
Ліцензія.pdf
21 червня 2019 18:19
Витяг ПДВ.pdf
21 червня 2019 18:19
Витяг з ЄДР.pdf
21 червня 2019 18:19
Виписка з ЄДР.pdf
21 червня 2019 18:19
Відгук Укргеоконсалт.pdf
21 червня 2019 18:19
Договір Ірпінь 669.pdf
21 червня 2019 18:19
Договір Ірпінь 668.pdf
21 червня 2019 18:19
Договір Ірпінь 597.pdf
21 червня 2019 18:19
Договір Ірпінь 596.pdf
21 червня 2019 18:19
Договір Ірпінь 595.pdf
21 червня 2019 18:19
Договір Аркада Порика.pdf
21 червня 2019 18:19
Наказ на виконроба.pdf
21 червня 2019 18:19
Кошторис Милославська.pdf
21 червня 2019 18:19
Комерційна пропозиція.pdf
21 червня 2019 18:19
Календарний графік.pdf
21 червня 2019 18:19
Додаток 4.pdf
21 червня 2019 18:19
Додаток 3.pdf
21 червня 2019 18:19
Додаток 2.pdf
21 червня 2019 18:19
Додаток 1.pdf
21 червня 2019 18:19
Довідка ст17.pdf
21 червня 2019 18:19
Довідка з ЄДР.pdf
21 червня 2019 18:19
Гарантійний лист ст22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"

ТОВ Європроектбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"
#38526328
Відхилено 3 168 327,15
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:11
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Переможець 3 184 150,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 17:21

Документи

25 червня 2019 17:11
Електронний підпис
25 червня 2019 17:08
протокол

Документи

25 червня 2019 17:21
Електронний підпис
25 червня 2019 17:19
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
3 184 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 17:21
Електронний підпис
25 червня 2019 17:19
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 10:43
ДУ 2.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 12:03
ДУ 1.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 11:21
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 14:26
договір укладений
15 липня 2019 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 131/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 131/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 155 312,20
UAH (в тому числі ПДВ 525 885,37 UAH)