Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські приладдя)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-06-06-003352-b efa0321e4afe410fa91a9b817310fc0d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маленко Ольга Миколаївна


380445667214
3kmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вищий навчальний заклад "Київський медичний коледж №3"
Код ЄДРПОУ: 05416124
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, Привокзальна 14/2
Контактна особа: Маленко Ольга Миколаївна
,380445667214
3kmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 11:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські приладдя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1892 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські приладдя). Технічні та якісні характеристики у Оголошенні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, місто Київ, Київ, Привокзальна, 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 червня 2019  —  28 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 16:50
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 червня 2019 10:12
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Торгова марка або модель має відповідати технічним вимогам предмету закупівлі. 2) Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ маємо як остаточну. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Терещенко Світлана Миколаївна 11 903,46
UAH з ПДВ
11 903,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 10:33
Цінова пропозиція.pdf
14 червня 2019 10:33
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Терещенко Світлана Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Терещенко Світлана Миколаївна
#2523104828
Переможець 11 903,46
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:51

Документи

18 червня 2019 11:50
Протокол 17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Терещенко Світлана Миколаївна
#2523104828
11 903,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 червня 2019 11:50
Протокол 17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
65.pdf укладений
20 червня 2019 11:59