Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СПЛАВИ
Очікувана вартість
3 836 513,66 UAH
UA-2019-06-06-002589-b 99c76b7b06b9445a9380eefdc543e410
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поздняков Роман Михайлович

+380673807334 zbs@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081331
Вебсайт: http://starzbs.at.ua
Місцезнаходження: 31103, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинів, вул. Гончара (Ворошилова), 22
Контактна особа: Поздняков Роман Михайлович
+380673807334
zbs@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що торги на закупівлю арматури А 400 (АІІІ) по предмету закупівлі «Сплави» за кодом ДК 021:2015 – 14620000-3 було двічі відмінено, відповідно до абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації, керуючись пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 15:37
Оскарження наміру укласти договір: 17 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави



Арматура А400 (АІІІ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167.9 т
Арматура А400 (АІІІ) - 12-32 мм ст. 25Г2С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31103, Україна, Хмельницька обл., Старокостянтинів, Гончара, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

06 червня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 15:23
Витяг №2 з протоколу №38.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "Вікант"
#24942675
Переможець 3 416 765,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:37

Документи

06 червня 2019 15:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 червня 2019 15:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "Вікант"
#24942675
3 416 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 червня 2019 15:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:52
Додаткова угода 1_15-Т (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 15:01
Договір 15-Т.PDF укладений
19 червня 2019 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії Договору на закупівлю № 15-Т/19 від 18 червня 2019 року продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме – до 31 березня 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому (2019) році.
Номер договору про закупівлю: 15-Т/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/15-Т/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 096 644,49
UAH (в тому числі ПДВ 682 774,08 UAH)