Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: 24 квартал, 20 у Кальміуському районі м. Маріуполя.
Очікувана вартість
1 620,00 UAH
UA-2019-06-06-002378-b 8e047ac4a0cd434b857ad485ad967acb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чаус

+380677851464 avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Інна Чаус
+380677851464
avtodor.chaus@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 «71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт». Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: 24 квартал, 20 у Кальміуському районі м. Маріуполя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, 24 квартал, 20 у Кальміуському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

06 червня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 15:00
АН договор № 242-1 24 квартал, 20.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРСТРОЙІНДУСТРІЯ"
#34209664
Переможець 1 620,00
UAH з ПДВ
06 червня 2019 15:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:28
АН ДУ № 1 к договору № 242-1, 24 квартал, 20.PDF зміни до договору
05 вересня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 15:02
АН договор № 242-1 24 квартал, 20.PDF укладений
06 червня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 242/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 620,00
UAH (в тому числі ПДВ 270,00 UAH)