Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 5 184 716,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 923,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25920 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 60 |
Виконання робіт | Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 10 |
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 14:51 |
КР АД О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район.pdf |
06 червня 2019 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2019 14:51 |
КР АД О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-27-000001 ● fb324fcfaf3641be9fa5baed39f771b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 квітня 2021 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.04.2021 № 279
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.04.2021 № 279
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-06-06-002256-b 06.06.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-29 13:28:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район, очікуваною вартістю 5 184 716,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-002256-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. За яких документально підтверджених об’єктивних причин було змінено термін виконання робіт та продовжено термін дії договору від 25.07.2019 № 17 до 31.12.2021 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-06 18:28:34
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-06-002256-b ) пояснюємо наступне.
Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікувану вартість визначено у відповідності до проектної документації «Капітальний ремонт автомобільної дороги О181011 Перелисянка – Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район» генеральним проектувальником якої є ТОВ «Форестал Сервіс». Стосовно вказаної проектної документації було отримано експертний звіт №V-0110-196/ПРОЕКСП від 10.04.2019 р. щодо розгляду проектної документації за робочим проектом виданого ТОВ «ПРОЕКСП», згідно якого встановлено, що зазначена документація розроблена у відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі вимог доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; пожежної безпеки; кошторисної частини проекту будівництва. Відповідно Замовником було оголошено процедуру закупівлі 06.06.2019 року, переможцем якої було визначено ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ". Під час виконання робіт із капітального ремонту вказаної ділянки виникла потреба в коригування вказаного проекту. Генеральним проектувальником було здійснено коригування проекту і 02.12.2020 року було отримано експертний звіт (позитивний). У зв’язку з коригуванням проекту підрядником за договором не можливо було здійснювати роботи за основним договором, тому було продовжено термін виконання робіт по вказаному об’єктові і, відповідно, було укладено Додаткову угоду №4 від 23.12.2020 року. Даний об’єкт наявний в переліку об'єктів, що фінансуватимуться в 2021 році за рахунок залишку коштів спеціального фонду обласного бюджету, що утворився станом на 01.01.2021 за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Рівненської області згідно розпорядження голови Рівненської облдержадміністрації №244 від 02.04.2021 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-07 13:07:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район, очікуваною вартістю 5 184 716,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-002256-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Просимо надати документи (експертні висновки, звіти, тощо), на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати документальне підтвердження зміни терміну виконання робіт та продовження терміну дії договору від 25.07.2019 № 17 до 31.12.2021 року.
3. Просимо надати скан-копії документів Переможця відповідно до переліку, який визначений додатком № 3 тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-12 17:07:57
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-06-002256-b) пояснюємо наступне. У звязку з прведенням ревізії Управління Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області документи по процедурі UA-2019-06-06-002256-b. Таким чином документи (експертні висновки, звіти, тощо), на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість знаходяться в перевіряючих. Додатки:
- Лист про відновлення ревізії, лист про зупинення ревізії, акт прийому-передачі – 5 арк.
- скан-копії документів Переможця відповідно до переліку, який визначений додатком № 3 тендерної документації – 55 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18 11:32:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район, очікуваною вартістю 5 184 716,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-06-002256-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Просимо надати документи (експертні висновки, звіти, тощо), на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати скан-копії додаткових угод № 2 та № 3.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-20 14:21:00
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (Капітальний ремонт автомобільної дороги О181011 Перелисянка - Деражне на ділянці км 6+650 - км 7+000, Костопільський район)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-06-06-002256-b) пояснюємо наступне. У зв’язку з проведенням інспектування (ревізії) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області документи по процедурі закупівлі UA-2019-06-06-002256-b передані на перевірку. Оскільки на звернення до посадової особи, що здійснює перевірку даних документів було відмовлено в передачі необхідних документів у зв’язку з опрацюванням їх в межах ревізії. Тому надати відповідь на Ваш запит з додаванням копій запитуваних документів є неможливим у строк визначений Законом України «Про публічні закупівлі». Лист №1026/01-09/21 від 19.05.2021 про надання інформації, надаємо для підтвердження звернення до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області.
До наданих пояснень надаємо копії:
- лист №1026/01-09/21 від 19.05.2021.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-31 14:38:56
запит за роз'ясненням
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ», як Учаснику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з будівництва від 02.06.2021р. № 1135/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 02.06.2021р. № 1135/01-09/21.
2021-06-02 12:19:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 1 ст. 4 Закону № 922-VIII, ч. 4 ст. 28 Закону № 922-VIII)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2019 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
4 659 991,20
UAH з ПДВ
|
4 634 067,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ "УКРАЇНА" |
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
4 659 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
4 791 570,00
UAH з ПДВ
|
4 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП ШЛЯХБУД" |
4 837 740,00
UAH з ПДВ
|
4 837 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966 |
Переможець |
4 634 067,62
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:58
|
Д.у. №4 до Д. №17.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2019 15:36
|
Ду 1 до ДП 17.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2019 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 17:42
|
дог 17.pdf | укладений |
25 липня 2019 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки та зміна терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |