Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-06-06-002228-b dedb622fa74a46c3924a09836420bd2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подедворний Андрій Степанович

+380352431277 hospviddil@te.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 34905804
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вул. Грушевського, 8
Контактна особа: Подедворний Андрій Степанович
+380352431277
hospviddil@te.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 14:51
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 14:51
Початок аукціону: 24 червня 2019 15:56
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 пач
папір для друку А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46021, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 15:29
Перелік змін.docx
10 червня 2019 15:29
Тендерна документація папір 19 - нова редакція.doc
10 червня 2019 15:29
Тендерна документація папір 19 - повна.doc
10 червня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 15:29
Перелік змін.docx
10 червня 2019 15:29
Тендерна документація папір 19 - нова редакція.doc
10 червня 2019 15:29
Тендерна документація папір 19 - повна.doc
06 червня 2019 14:47
Тендерна документація папір 19 - повна.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-002228-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 червня 2019 12:38
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-06-06-002228-b на закупівлю «Папір для друку А-4» де Замовником виступає Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-06-06-002228-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного формату А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме – шорсткість, мл/хв, ISO 8791-2 – не менше 270. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметри до паперу офісного формату А4 і викласти їх в наступній редакції: шорсткість, мл/хв, ISO 8791-2 – не менше 220 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 18:10
Відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та згідно з рішенням тендерного комітету, протокол № 5 від 10.06.2019 року до тендерної документації на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне, код ДК 021:2015 - 30190000-7 (папір для друку А-4), 10.06.2019 внесено зміни, а саме:
1. У технічне завдання на закупівлю Додатку 2 тендерної документації вимога до шорсткість паперу: «не менше 270» замінено на «150-250»;
2. У специфікацію Додаток 1 до договору, вимога до шорсткість паперу: «не менше 270» замінено на «150-250»;
Відповідно до ч.1 ст.10, ч.2 ст.23 Закону зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації та перелік змін, протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення через авторизований електронний майданчик оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.06.2019. (Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.06.2019 15:29 Версія документу від: 10.06.2019 15:29, ID: 390acbb303c84778bd19f498776d06c5).
У зв’язку із вище наведеним, вимога є не актуальною.

З повагою,
Головне територіальне управління юстиції у Тернопільській області

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ" 311 760,00
UAH з ПДВ
299 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 312 000,00
UAH з ПДВ
299 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"
#32481905
Переможець 299 520,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 11:26

Документи

25 червня 2019 11:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"
#32481905
299 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 09:29
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 12:52
Додаткова угода папір від 07.10.19.FR12.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 10:55
Договір папір 2019.pdf зміни до договору
10 липня 2019 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 299 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 920,00 UAH)