"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Проектно-вишукувальні роботи "Нагляд за деформативним станом причалу №7 (інв.№061510) в процесі експлуатації" Одеської філії ДП "АМПУ")
Очікувана вартість
382 031,67 UAH
UA-2019-06-06-002089-b 3510d18a9abe4497aea9c4bcc980e622
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження замовника: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1
Контактна особа замовника: Кіжаєва Анастасія Анатоліївна
+38(048)7294015
tender@ods.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 382 031,67 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 820,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


"Будівельні роботи та поточний ремонт" за кодом ДК 021:2015 45000000-7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Проектно-вишукувальні роботи "Нагляд за деформативним станом причалу №7 (інв.№061510) в процесі експлуатації" Одеської філії ДП "АМПУ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Площа Митна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі не більше 30% від ціни договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після отримання Замовником технічної документації з проведених проектно-вишукувальних робіт та підписання Сторонами «Акту приймання – передачі виконаних робіт» за Договором, який здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 червня 2019 14:30
Електронний цифровий підпис
06 червня 2019 14:29
проект договору.pdf
06 червня 2019 14:29
вимоги до учасників.pdf
06 червня 2019 14:29
технічні вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 382 000,13
UAH
382 000,13
UAH
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:47
Кошторис 2.pdf
21 червня 2019 16:47
Кошторис 1.pdf
21 червня 2019 16:47
Зведений кошторис.pdf
21 червня 2019 16:47
Цінова_пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Переможець 382 000,13
UAH
04 липня 2019 17:13

Документи

04 липня 2019 17:13
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
382 000,13
UAH
Документи

Документи

04 липня 2019 17:13
протокол розгляду.pdf

Актуальні тендери

До пошуку