Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційне обладнання (Стенди)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2019-06-06-001626-b f0774a53274a4aa5b8e25b92a13879ef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Горяінова

+380975125699 cpmsp5.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 42278319
Місцезнаходження: 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56
Контактна особа: Ганна Горяінова
+380975125699
cpmsp5.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 14 червня 2019 11:33
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 найменувань
Інформаційне обладнання (Стенди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Українського Козацтва 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2019  —  12 липня 2019
ДК 021:2015: 32580000-2 — Інформаційне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 13:06
ДОДАТОК №2 (9) (1) (1).docx
06 червня 2019 13:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 червня 2019 13:19
ДОДАТОК №1 (1).odt
06 червня 2019 13:19
ДОДАТОК №3 (1).docx
06 червня 2019 13:19
ТИПОВОЙ ДОГОВОР 2017 (7).docx
11 червня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2019 13:06
ДОДАТОК №2 (9) (1) (1).docx
11 червня 2019 12:08
ДОДАТОК №2 (9) (1).docx
06 червня 2019 13:19
ДОДАТОК №2 (9).docx
06 червня 2019 13:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 червня 2019 13:19
ОГОЛОШЕННЯ (4).docx
06 червня 2019 13:19
ДОДАТОК №1 (1).odt
06 червня 2019 13:19
ДОДАТОК №3 (1).docx
06 червня 2019 13:19
ТИПОВОЙ ДОГОВОР 2017 (7).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-001626-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 15 червня 2019 19:54
Направомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику.
Наша пропозиція неправомірно відхилена оскільки повністю відповідає вимогам закупівлі.

У документі "ДОДАТОК №2 (9) (1) (1)" документації закупівлі "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" Замовник чітко прописав вимоги, яким "Запропонований Учасником товар за своїми властивостями повинен відповідати". Серед інших четвертим пунктом зазначено, що:
- Запропонований Учасником товар, повинен відповідати вимогам згідно Додатку 2 цієї документації.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена.

Виконуючи вимоги цього пункту, серед документів своєї пропозиції ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" подано документ "ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ" (Вих. № 0613-01 від 13 червня 2019 р.), де "інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації", згідно вимог цього четвертого пункту, підтверджена першим же абзацем (цитуємо): "Підтверджуємо відповідність та виконання технічних вимог Додатку №2 документації торгів".
Тобто, ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" підтверджує, що запропоновані нами технічні характеристики відповідатимуть усім "технічним вимогам Додатку №2", в тому числі кількості товару, їх розмірам, способу нанесення та, відповідно, прописаному Замовником матеріалу.

Жодним пунктом документації цієї закупівлі Замовником не зазначалося, що Учасник має окремо "запропонувати, який саме матеріал буде використовуватись при виготовленні даної продукції" (як написано в Протоколі відхилення), а вимагалось лише "підтвердити відповідність та виконання технічних вимог", що у поданій ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" пропозиції і було зроблено.

Отже, пропозиція ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" повністю відповідає вимогам закупівлі.

Замовник зобов'язаний згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII визначити пропозицію ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" переможцем торгів та опублікувати документ про намір підписати договір через повну відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Адже відхилення нашої пропозиції повністю суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Відповідно до вимог законодавства України у сфері державних закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як "об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій" та "запобігання корупційним діям і зловживанням".
На підставі вищенаведеного вимагаємо від Замовника відмінити дискваліфікацію та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 11:18
Вимога не обгрунтована
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-06-001626-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 18 червня 2019 15:44
Порушення зі сторони Замовника законодавства України у сфері закупівель за державні кошти
Шановний Замовнику.
Щиро надіємось, що дії представників Замовника по цій закупівлі ніяким чином не сприяють перемозі у торгах "правильного" Учасника, адже Вами незаконно була відхилена наша пропозиція, яка повністю відповідає вимогам закупівлі. Замовником в жодному з протоколів не було вказано, який пункт документації ми не виконали, а придумана незаконна відмовка (бо цей пункт відсутній). Та ще й неправдиво звинуватили нашу компанію у наявності податкового боргу (прикріплюємо скріншот з сайту ДФС України http://sfs.gov.ua/businesspartner). До речі, підтвердження наявності чи відсутності податкового боргу документацією цієї закупівлі не вимагалось.

А от невиконання вимог закупівлі іншим Учасником торгів представники Замовника "не помітили" та на неправомірне визначення переможця не відреагували. Прослідковується певна дискримінація та заангажованість в таких діях.

Інформуємо, що у випадку й подальшого порушення Законодавства у сфері закупівель за державні кошти у цій Закупівлі, Ви спонукатимете нас звернутись до відповідних органів щодо неправомірних дій представників Замовника.
Доводимо до Вашого відома, що за допущені порушення під час проведення закупівель винні особи притягуються до таких видів відповідальності:
- Адміністративна відповідальність - передбачена статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення (назва статті - порушення законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти) і передбачає стягнення у розмірі від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
- Кримінальна відповідальність настає за ст. 364 Кримінального Кодексу України (зловживання владою або службовим становищем) і передбачає покарання у виді позбавлення волі та штрафу.
Чекаємо на законне визначення переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 17:18
Шановний учаснику!Ваше право оскаржити дану процедуру згідно чинного Законодавства!
Номер вимоги: UA-2019-06-06-001626-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА", Код ЄДРПОУ:35539161
Дата подання: 15 червня 2019 20:41
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику.
Пропозиція ФОП Кудінович М.С. неправомірно визначена переможцем торгів, оскільки не відповідає вимогам закупівлі.

У Додатоку № 3 "Вимоги до кваліфікації учасника" Замовником чітко зазначено вимоги та документи, які "Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції". І, оскільки, пропозиція подається до початку торгів (до проведення аукціону), тож і документи "в її складі" мали бути надані в період подання пропозицій по 13 червня 2019, 14:00 год. (крім зміни ціни за результатами аукціону).
Зокрема, серед іншого, Замовник вимагав надати:
- довідку від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок, з зазначенням банківських реквізитів (поточний рахунок, МФО, код ЄДРПОУ);
- копію ліцензії (або інше) на право займатися певним видом діяльності згідно з умовами договору.
По цих пунктах відповідний документи ФОП Кудінович М.С. не подано: довідки з банку немає та інформація щодо ліцензії відсутня.

Також, у документі "ДОДАТОК №2 (9) (1) (1)" документації закупівлі "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" Замовник вимагав підтвердити чи гарантувати, що "Запропонований Учасником товар за своїми властивостями повинен відповідати наступним вимогам:
- Товар, що пропонується учасником повинен бути новим та оригінальним, таким, що раніше не використовувався;
- Запропонований товар обов’язково забезпечується гарантійним терміном.
Гарантійний термін, заміна неякісного товару проводиться постачальником безкоштовно протягом 12 місяців з моменту постачання;
- На послуги з виготовлення офісного устаткування та приладдя різного(дошки оголошення чи приладдя) надається гарантія на весь робочий цикл за умовами відсутності механічних пошкоджень (в результаті удару, проходження скріпки тощо). Недоробки та зауваження з боку Замовника усуваються за рахунок Виконавця у термін до 2 (двох) робочих днів з дати отримання звернення
- Запропонований Учасником товар, повинен відповідати вимогам згідно Додатку 2 цієї документації.
Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам документації повинна бути підтверджена;
- Копією гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність матеріалів з яких виготовлюються стенди або сертифікатом відповідності, або іншим документом, що підтверджує якість товару, якщо це передбачено Законодавством;ї
- Заявки приймаються в телефонному режимі або письмово оформленими за бажанням Замовника і виконуються протягом 3 днів;
Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника на адресу Замовника: вул. Українського Козацтва, 56, м. Маріуполь, Лівобережний район, Донецька область, 87545. Завантажувально-розважувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника..." та ін.
По жодному з цих пунктів ФОП Кудінович М.С. не надав інформації у своїй пропозиції, зокрема, і гарантій "щодо заміни неякісного товару постачальником безкоштовно протягом 12 місяців з моменту постачання" та що "завантажувально-розважувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника" і ін., що є важливим по оптимізації витрат при закупівлі за державні кошти.

Окрім всього іншого, цей Учасник не гарантував, що "перед виготовленням інформаційних стендів переможець повинен надати їх макети в електронному вигляді для узгодження з Замовником". А це, вкотре, невиконання однієї з важливих технічних вимог.

По цих вищенаведених пунктах ФОП Кудінович М.С. не виконано вимоги закупівлі, відповідні документи не подано.

Згідно підпункту 5 пункту ІІ Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель..." Учасник має право подати пропозицію (відповідно, і прикріпити в електронному вигляді усі документи, що вимагаються) "на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення", а "пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються". ФОП Кудінович М.С. не подано відповідні документи "в складі своєї пропозиції" до дати проведення аукціону. А внесення змін до Пропозиції чи подання документів після проведення аукціону суперечить підпункту 6 пункту ІІ того ж Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 р. де чітко прописано, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників". Це означає, що подання Замовнику після аукціону документів, які вимагались, але попередньо не прикріплювались в електронному виді, не те що на площадці торгів та й навіть в паперовому вигляді суперечить законодавству про проведення торгів за державні кошти.

Замовник зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника згідно підпункту 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, де чітко зазначено, що неподання Учасником будь-яких документів є підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції та її відхилення, через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.

Чекаємо від Замовника відхилення пропозиції ФОП Кудінович М.С. як такої, що не відповідає умовам Закупівлі, та визначити переможцем торгів ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 11:19
Вимога не обгрунтована
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

18 червня 2019 11:18
протокол розгляду.PDF

Документи подані скаржником

Документи

18 червня 2019 11:19
протокол розгляду.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА" 34 443,00
UAH з ПДВ
28 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 35 841,34
UAH з ПДВ
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"

ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОМПАНІЯ "ПРІМАВЕРА"
#35539161
Відхилено 28 998,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:38
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3176408359
Переможець 29 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:40

Документи

14 червня 2019 15:38
Електронний підпис
14 червня 2019 15:37
отклонение.PDF

Документи

14 червня 2019 15:40
Електронний підпис
14 червня 2019 15:39
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУДІНОВИЧ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3176408359
29 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 15:40
Електронний підпис
14 червня 2019 15:39
протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 11:51
додаткова угода №1 30 липня 2019.PDF зміни до договору
30 липня 2019 11:48
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 15:06
ДОГОВОР 1883.PDF укладений
02 липня 2019 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення найменувань спеціфікації
Номер договору про закупівлю: 188/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML