Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-06-06-001304-b ● 1c95b504a5d24ce28253fe0713068c7a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Хортицькому району |
Код ЄДРПОУ: | 37573817 |
Місцезнаходження: | 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Лахтінська, буд. 4Б |
Контактна особа: |
Бурикіна Наталія Геннадіївна +380612280917 uszn_xort@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 12:19 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2019 12:19 |
Початок аукціону: | 18 червня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 найменувань
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69097, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Лахтінська, 4 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, інше) | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 12:15 |
Проект договору.docx |
06 червня 2019 12:15 |
Технічні характеристики.doc |
06 червня 2019 12:15 |
Оголошення.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 10 червня 2019 00:32
Дата відповіді: 10 червня 2019 07:59
Чи розглядатимуться товари інших торгових марок з аналогічними технічними характеристиками?
Відповідь: Ні
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-06-001304-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 20 червня 2019 13:43
Неправомірне відхилення
Відповідно до п. 4 Оголошення учасник має надати "копію сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього загальнообов'язковим на території України нормами правил (при наявності)".
З 1 січня 2018 року скасовано обов'язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не
тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутні повністю – жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням:
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18
Тобто, будь які довідки, висновки, або інші документи, що стосуються товару не є "загальнообов'язковим на території України нормами правил". На цих підставах вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном"
Розгорнути
Згорнути
З 1 січня 2018 року скасовано обов'язкову сертифікацію продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 р. № 500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не
тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те, чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутні повністю – жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням:
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18
Тобто, будь які довідки, висновки, або інші документи, що стосуються товару не є "загальнообов'язковим на території України нормами правил". На цих підставах вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном"
Скасована
Дата: 25 червня 2019 09:47
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-06-06-001304-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ", Код ЄДРПОУ:19271888
Дата подання: 25 червня 2019 12:53
Щодо невказаних торгових марок
По-перше, торгова марка "Buromax" для клею ПВА та зволожувача пальців вказані у пропозиціі в розділі "Технічні (якісні) вимоги до товару", який підписаний Учасником, що цілком надає можливість визначити відповідність запропонованого товару технічним вимогам.
По-друге, відповідно до п. 4.2 Положення про порядок застосування системи електронних закупівель в м Запоріжжя, затвердженного розпорядженням міського голови від 16.02.2019 р. № 71 р зі змінами згідно з розпорядженням міського голови від 27.01.2019 р. № 28 р "У разі якщо технічни вимоги обгрунтовано містять посилання на на конкретно вказані торгівельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити "або еквівалент", що безумовно надає право учасникам пропонувати товари інших торгових марок та виробників.
Так, наприклад, за багаторічним нашим досвідом канцтовари ТМ "Buromax", "Economix', "Axent" та деякі інші, а по клею ПВА - також КИП та Еталон (продукцію яких продають під своїми брендами вищезазначени ТМ), цілком еквівалентни як за технічними характеристиками, так і за якістю.
І, нарешти, номенклатура товарів різних підприємств ніколи на співпадає "до літери", тем більш з назвами в заявках замовників, сферою діяльності яких не є канцтовари. Зазвичай це питання вирішується наданням таблиці відповідності назв замовника та учасника.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном.
Розгорнути
Згорнути
По-друге, відповідно до п. 4.2 Положення про порядок застосування системи електронних закупівель в м Запоріжжя, затвердженного розпорядженням міського голови від 16.02.2019 р. № 71 р зі змінами згідно з розпорядженням міського голови від 27.01.2019 р. № 28 р "У разі якщо технічни вимоги обгрунтовано містять посилання на на конкретно вказані торгівельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити "або еквівалент", що безумовно надає право учасникам пропонувати товари інших торгових марок та виробників.
Так, наприклад, за багаторічним нашим досвідом канцтовари ТМ "Buromax", "Economix', "Axent" та деякі інші, а по клею ПВА - також КИП та Еталон (продукцію яких продають під своїми брендами вищезазначени ТМ), цілком еквівалентни як за технічними характеристиками, так і за якістю.
І, нарешти, номенклатура товарів різних підприємств ніколи на співпадає "до літери", тем більш з назвами в заявках замовників, сферою діяльності яких не є канцтовари. Зазвичай це питання вирішується наданням таблиці відповідності назв замовника та учасника.
Олексій Парушев, директор ТОВ "Біном.
Скасована
Дата: 26 червня 2019 12:01
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 12:01
За результатами розгляду Вашої скарги управлінням було переглянуто рішення від 25.06.2019. Рішення від 25.06.2019 скасоване.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
8 254,32
UAH з ПДВ
|
8 254,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПРОХВАТИЛО Т. А. |
10 464,48
UAH з ПДВ
|
10 014,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
12 473,26
UAH з ПДВ
|
10 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
13 760,60
UAH з ПДВ
|
12 299,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" #19271888 |
Рішення скасоване |
8 254,32
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 09:47
|
ФОП ПРОХВАТИЛО Т. А. #2269113169 |
Рішення скасоване |
10 014,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2019 09:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" #19271888 |
Рішення скасоване |
8 254,32
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 12:01
|
ФОП ПРОХВАТИЛО Т. А. #2269113169 |
Рішення скасоване |
10 014,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 12:01
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" #19271888 |
Переможець |
8 254,32
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.PDF | укладений |
05 липня 2019 10:37
|