Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні матеріали (меблевий шкірозамінник для сидінь на щільній тканинній основі для реконструкції банкеток)
Очікувана вартість
2 466,22 UAH
UA-2019-06-06-000831-b a63cf531a70b492ab71caefe063fbe1e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Білих

+380980273103 bilykhelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МІСЬКИЙ ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ "УКРАЇНСЬКИЙ ДІМ"
Код ЄДРПОУ: 41869718
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. МЕТАЛУРГІВ, буд. 150
Контактна особа: Олена Білих
+380980273103
bilykhelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13.3 метр погонний
Будівельні матеріали (меблевий шкірозамінник для сидінь на щільній тканинній основі для реконструкції банкеток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, пр-т Металургів, 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платник повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 банківських днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання коштів Платником на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

20 червня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Зубов Віктор Борисович
#2592502696
Переможець 2 466,22
UAH з ПДВ
20 червня 2019 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:51
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 14:54
DOC018.PDF укладений
20 червня 2019 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 466,22
UAH (в тому числі ПДВ 411,04 UAH)