Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з ремонту частини приміщень за індексом 82-83, м. Львів, пл. Ринок 1)
Other final construction works (repair works of parts of premises under the index 82-83 Lviv, Rynok sguare,1
Очікувана вартість
6 998 000,00 UAH
UA-2019-06-06-000820-a bc420ecb8b594c02b009a92d9c0a284e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська область обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Додаткові контактні особи: Мавдрик Сергій Михайлович
+380985302260
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
National ID: 23949155
Contact point:
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Additional contacts: Sergii Mavdryk
+380985302260

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 червня 2019 21:18
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2019 21:22
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 21:22
Початок аукціону: 07 серпня 2019 14:40
Очікувана вартість: 6 998 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 червня 2019 21:18
Enquiries until: 02 липня 2019 21:22
Complaints submission until: до 08 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 липня 2019 21:22

Information

Estimated total value: 6 998 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
322 км.кв
Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з ремонту частини приміщень за індексом 82-83, м. Львів, пл. Ринок 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Lviv, Rynok sguare,1
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Other final construction works (repair works of parts of premises under the index 82-83 Lviv, Rynok sguare,1
CPV: 45450000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:53
технічне завдання (оновлене).docx
05 липня 2019 14:53
Тендерна документація оновлена.docx
06 червня 2019 21:18
cam2_rol.jpg
06 червня 2019 21:18
cam1_.jpg
06 червня 2019 21:18
hall2.jpg
06 червня 2019 21:18
hall1.jpg
06 червня 2019 21:18
balkony2_.jpg
06 червня 2019 21:18
cam4_.jpg
06 червня 2019 21:18
balkony_.jpg
06 червня 2019 21:18
cam3_.jpg
06 червня 2019 21:18
Додаток 4 Проект договору.doc
06 червня 2019 21:18
cam2_.jpg
06 червня 2019 21:18
ОГОЛОШЕННЯ.docx
05 липня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:53
технічне завдання (оновлене).docx
06 червня 2019 21:18
технічне завдання.docx
05 липня 2019 14:53
Тендерна документація оновлена.docx
06 червня 2019 21:18
Тендерна документація .docx
06 червня 2019 21:18
cam2_rol.jpg
06 червня 2019 21:18
cam1_.jpg
06 червня 2019 21:18
hall2.jpg
06 червня 2019 21:18
hall1.jpg
06 червня 2019 21:18
balkony2_.jpg
06 червня 2019 21:18
cam4_.jpg
06 червня 2019 21:18
balkony_.jpg
06 червня 2019 21:18
cam3_.jpg
06 червня 2019 21:18
Додаток 4 Проект договору.doc
06 червня 2019 21:18
cam2_.jpg
06 червня 2019 21:18
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000030 ● 61f1956d8d214e18a37c3d4f2faaf673
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2019 10:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.11.2019 № 194

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-06-000820-a 06.06.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з ремонту частини приміщень за індексом 82-83, м. Львів, пл. Ринок 1)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-06-000820-a) надаємо наступні пояснення. Щодо не заповнення обов’язкового поля 10-2 «Джерело фінансування закупівлі» в оголошенні про проведення даної процедури закупівлі повідомляємо, що при оприлюднення оголошення про проведення даних торгів тендерний комітет керувався ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, у ч. 2 вище згаданої статті вказується, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: найменування та місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі; кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки. В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником. Отож, у ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначений вичерпний перелік інформації, яку Замовник повинен включити в оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів та надано диспозитивне право замовнику зазначати додаткову інформацію. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом не передбачений імперативний обов’язок щодо оприлюднення в оголошення про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі. Однак, відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463) у формі оголошення про проведення відкритих торгів зазначається, зокрема, інформація про джерело фінансування закупівлі. З вище наведеного вбачається суперечність законодавства з питань публічних закупівель: вимога підзаконного акту (наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель») щодо обов’язкового зазначення у формі оголошення про проведення відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі суперечить та не узгоджується з правовими нормам статті 21 Закону, оскільки остання такого імперативного обов’язку не встановлює та не наділяє Уповноважений орган правом на власний розсуд доповнювати(розширювати) вичерпний перелік обов’язкових відомостей, які повинні включатись в оголошення про проведення процедури відкритих торгів. Так, відповідно до листа Міністерства юстиції України від 30.01.2019 № Н-35267-18 (Щодо порядку застосування нормативно-правових актів) у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу; зазначена позиція також неодноразово відображалась в рішеннях Конституційного суду України. Щодо не відображення інформації про джерело фінансування у повідомленні про намір укласти договір повідомляємо, що згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» форма повідомлення про намір укласти договір заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Тобто замовник, при формуванні вказаної форми повідомлення, взагалі не має об’єктивної можливості впливати на електронну систему та зазначати інформацію про джерело фінансування закупівлі. Крім того, на момент оголошення Замовником проведення процедури закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з ремонту частини приміщень за індексом 82-83, м. Львів, пл. Ринок 1)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-06-000820-a) електронним майданчиком ще не було передбачено технічної можливості щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі (окрема, спеціальна графа в обов’язкових до заповнення формах була відсутня; зазвичай, коли не зазначено обов’язкової інформації, електронний майданчик не оприлюднює підготовлене до опублікування оголошення, а повідомляє замовнику про виявлені в ньому помилки (в т.ч. про відсутність(не внесення) обов’язкової інформації). Щодо не зазначення інформації про необхідність подання учасником інформації в довільній формі на підтвердженні відсутності підстав, передбачених у пунктах 3,8,9 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та не зазначення способу подання такої інформації зазначаємо наступне. Так, відповідно до положень ч. 3 ст. 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав , визначених у частинах першій і другій цієї статті надається у довільній формі. В той же час у тій же частині ст. 17 Закону зазначається, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Також, відповідно абз. 4 ч. 2 ст. 17 Закону уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Як вбачається зі змісту листа МЕРТУ від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» інформація щодо відсутності підстав, передбачених у пунктах 3,8,9 частини 1 статті 17 Закону міститься у єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільний. Тобто зазначення Замовником вимоги щодо надання інформації про відсутність підстав передбачених пунктами 2, 3, 4 та 9 частини першої статті 17 Закону у складі тендерної пропозиції у довільній формі може трактуватись Учасниками як вимога документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки така інформація може бути надана Учасниками виключно у формі документального підтвердження, тобто зафіксованого на матеріальному носії – документі із завантаженням його в електронну систему закупівель. Щодо зазначення у пункті 1 Додатку № 2 до тендерної документації вимоги щодо надання переможцем торгів інформації на підтвердження відсутності підстави, зазначеної у пункті 2 частини 1 статті 17 Закону у довільній формі, яка міститься у єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним зазначаємо, що відповідно до абз. 3 Додатку № 2 до тендерної документації замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. З вище зазначеного слідує, що у разі якщо переможцем не було б надано довідки в довільній формі, яка вимагалась пунктом 1 Додатку №2 до тендерної документації це не було б підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Крім того, хочемо зауважити, що у процесі проведення процедури закупівлі Замовником за вказаною підставою не було відхилено жодного переможця. На етапі оприлюднення торгів та протягом строку для звернення за роз’ясненнями/оскарження жоден учасник/потенційний учасник не оскаржив дану вимогу як таку, що не відповідає законодавству України. І тому, зазначення вказаної вимоги ніяким чином не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника. Не стало це і причиною для збільшення витрат бюджетних коштів, не призвело до будь-яких інших негативних наслідків. Щодо непідтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам щодо наявності необхідних працівників повідомляємо, наступне. Так, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.07.2019 № 291 (зокрема у графі 1 та 2 таблиці) вказано, що в Учасника є 2 столяра-покрівельника. Крім того, у штатному розписі, який було надано Учасником ТОВ «Дельтабуд» у графі 11 зазначено посаду «Покрівельник», кількість штатних одиниць – 3. Тобто з вище наведеного слідує, що у штатному розписі учасника ТОВ «Дельтабуд» наявні відповідні посади. Щодо відсутності цивільно-правових угоди щодо даних посад зазначаємо, що посади, які вказані у штатному розписі, приймаються на роботу (призначається на паду) в порядку передбаченому трудовим законодавством, тобто підставою прийняття на роботу таких працівників є наказ про прийняття на роботу (або призначення на посаду) або укладення трудового договору з таким працівником, але не укладення цивільно-правового договору. Вимога щодо надання цивільно-правових угод стосується тих працівників (робітників) які не були прийняті на роботу в порядку передбаченому трудовим законодавством. Крім того звертаємо Вашу увагу, що тендерну пропозицію учасника ТОВ «Дельтабуд» було відхилено. Щодо не зазначення учасником ТОВ «ТВОЄ ТЕПЛО» у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід інформації щодо загального стажу роботи у будівництві та досвіду роботи на цій посаді інженерно-технічного персоналу, зазначаємо учасником ТОВ «ТВОЄ ТЕПЛО» було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.07.2019 № 8, в якій зображено інформацію у табличній формі з дотриманням форми 2 Додатку 1 до тендерної документації та було заначено інформацію про загальний стаж роботи у будівництві та досвіду роботи на цій посаді. Враховуючи наведене, тендерним комітетом не зазначення інформації про те, що дані працівники належать до інженерно-технічних є формальною помилкою. Щодо недотримання порядку оприлюднення договору про закупівлю повідомляємо, що його неоприлюднення у встановлені терміни не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника, не призвело до будь-яких негативних наслідків, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами станом на 02.08.2019); 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених форм оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, із зазначати повну інформацію про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».

2019-11-22 17:26:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 серпня 2019
UA-2019-06-06-000820-abc420ecb8b594c02b009a92d9c0a284e
Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна, Львівська область обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Учасник Документи Рішення
ТОВ Дельтабуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 липня 2019 22:59
пропокол
30 липня 2019 23:01
Електронний підпис

Публічні документи

04 вересня 2019 13:43
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:53
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:42
Цінова пропозиція
12 липня 2019 20:35
Електронний підпис
12 липня 2019 20:35
Електронний підпис
12 липня 2019 20:33
Тех завдання.pdf
12 липня 2019 20:33
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2019 20:33
Субпідряд.pdf
12 липня 2019 20:33
Проект Договору.pdf
12 липня 2019 20:33
Повноваження.pdf
12 липня 2019 20:33
Інші документи.pdf
12 липня 2019 20:33
Дов_ст 17.pdf

Документи

30 липня 2019 23:00
пропокол
30 липня 2019 23:01
Електронний підпис

Публічні документи

01 вересня 2019 20:07
довідка
01 вересня 2019 20:07
довідка
12 липня 2019 21:06
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2019 21:06
ТФотокопії обєкта.pdf
12 липня 2019 21:06
ТЗ.pdf
12 липня 2019 21:06
СубпідрядДозволи.rar
12 липня 2019 21:06
Паспорт та штатний.pdf
12 липня 2019 21:06
Календарний план.pdf
12 липня 2019 21:06
Документи 2.pdf
12 липня 2019 21:06
Документи 1.pdf
12 липня 2019 21:06
Договори ЦПХ.pdf
12 липня 2019 21:06
відгук Львівхолод.jpg
12 липня 2019 21:06
Висновок СЕС фарба.pdf
12 липня 2019 21:06
1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дельтабуд

ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО" 6 350 000,00
UAH з ПДВ
6 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельтабуд 6 950 000,00
UAH з ПДВ
6 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2019 20:07
довідка
01 вересня 2019 20:07
довідка
12 липня 2019 21:06
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2019 21:06
ТФотокопії обєкта.pdf
12 липня 2019 21:06
ТЗ.pdf
12 липня 2019 21:06
СубпідрядДозволи.rar
12 липня 2019 21:06
Паспорт та штатний.pdf
12 липня 2019 21:06
Календарний план.pdf
12 липня 2019 21:06
Документи 2.pdf
12 липня 2019 21:06
Документи 1.pdf
12 липня 2019 21:06
Договори ЦПХ.pdf
12 липня 2019 21:06
відгук Львівхолод.jpg
12 липня 2019 21:06
Висновок СЕС фарба.pdf
12 липня 2019 21:06
1 ДФ.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 13:43
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:53
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:42
Цінова пропозиція
12 липня 2019 20:35
Електронний підпис
12 липня 2019 20:35
Електронний підпис
12 липня 2019 20:33
Тех завдання.pdf
12 липня 2019 20:33
Тендерна пропозиція.pdf
12 липня 2019 20:33
Субпідряд.pdf
12 липня 2019 20:33
Проект Договору.pdf
12 липня 2019 20:33
Повноваження.pdf
12 липня 2019 20:33
Інші документи.pdf
12 липня 2019 20:33
Дов_ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО"

ТОВ Дельтабуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО"
#39910431
Рішення скасоване 6 350 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:23
ТОВ "ТВОЄ ТЕПЛО"
#39910431
Відхилено 6 350 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:26
ТОВ Дельтабуд
#22345998
Переможець 6 950 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дельтабуд
#22345998
6 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 21:51
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 18:16
додаткова _2 82_83.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 18:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:40
Додаткова_Дельтабуд.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 11:20
договірна ціна укладений
24 вересня 2019 22:32
календарний план укладений
24 вересня 2019 22:32
договір укладений
24 вересня 2019 22:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 17/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, внесення змін в календарний план щодо виконання робіт, надання послуг. Зміни вносяться в частині в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину))
Номер договору про закупівлю: 17/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 01 серпня 2020
Сума оплати за договором: 6 950 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 158 333,33 UAH)