Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Жовківського, Сокальського та Яворівського районів Львівської області
GBN G.1-218-182: 2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs of general public roads of local importance in Zhovkva, Sokal and Yavoriv districts of Lviv region
Очікувана вартість
98 117 623,20 UAH
UA-2019-06-06-000805-a 91036a0ea1494c15902157e60a376878
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration
National ID: 40301597
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 червня 2019 19:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:43
Очікувана вартість: 98 117 623,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490 588,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 490588.12 UAH
Publication date: 06 червня 2019 19:18
Enquiries until: 10 серпня 2019 11:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 98 117 623 UAH including VAT
Minimal lowering step: 490 588 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Жовківського, Сокальського та Яворівського районів Львівської області (кошти державного дорожнього фонду та місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011, DK 021:2015 (45233142-6 Repair of roads) - Current minor repairs of general public roads of local importance in Zhovkva, Sokal and Yavoriv districts of Lviv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 19:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 11:07
НРТД дрібний ремонт Жовква Сокаль Яворів.pdf
12 серпня 2019 11:07
Зміни до ТД Жовква Сокаль Яворів.pdf
12 серпня 2019 11:07
Положення ТД_ до яких вносяться зміни Жовква Сокаль Яворів.pdf
02 серпня 2019 16:48
ТДНР Жовква Сокаль Яворів.pdf
02 серпня 2019 16:48
Зміни до ТД.pdf
02 серпня 2019 16:48
Положення до ТД.pdf
06 червня 2019 19:18
ПД дрібний ремонт Жовква Сокаль Яворів.pdf
06 червня 2019 19:18
ТД дрібний ремонт Жовква Сокаль Яворів.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Голові тендерного комітету департаменту дорожнього господарства, транспорту і зв’язку Львівської облдержадміністрації Кокотайло Р.О.
Дата подання: 20 червня 2019 16:19
Дата відповіді: 25 червня 2019 12:25
Тендерною документацією на закупівлю послуг з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, в частині кваліфікаційних критеріїв (додаток №1 до тендерної документації п.3.1), зазначено необхідність надання довідки про наявність досвіду роботи по формі, згідно з таблицею №4 «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору». Зазначеною таблицею крім підтвердження інформації щодо видів робіт які виконувались учасником процедури закупівлі, встановлено ще й мінімальні обсяги по видах робіт які повинні бути підтверджені актами виконаних робіт. Згідно з п4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що встановлення обмежень в частині мінімальних обсягів робіт по видах конкретних робіт , а не в цілому по предмету закупівлі, є порушенням п.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури маючи значний досвід виконання робіт з поточного дрібного ремонту в цілому, в тому числі по всіх видах робіт які зазначені в технічному завданні тендерної документації, може не мати достатнього обсягу лише по одному виду робіт зазначеному в таблиці №4 і не зможе прийняти участь в закупівлі. Враховуючи наведене, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити з таблиці №4 обмеження по мінімальних обсягах по видах робіт які повинні бути підтверджені актами виконаних робіт. В п. 3.2 додатку 1 тендерної документації зазначена вимога надання учасником процедури закупівлі позитивного листа-відгуку контрагента(замовника) по обсягах робіт які вказані в довідці учасника. Вважаємо, що вимога передбачена п 3.2 додатку №1 тендерної документації, щодо наявності позитивного листа – відгуку по роботах які були підписані і прийняті замовником, є порушенням ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки надання такого документу не являється підтвердженням кваліфікації тому, що кваліфікація підтверджується актами виконаних робіт які прийняті замовником і долучаються до пропозиції учасника. Вимога щодо надання позитивного листа відгуку порушує також статтю 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки замовник навіть при наявності прийнятих робіт та відповідно підписаних замовником актів виконаних робіт по формі КБ2в які підтверджують обсяги і якість робіт, може без будь-яких причин не надати позитивного відгуку, тим самим унеможливлюючи участь в торгах та необгрунтовано дискримінуючи учасника. Тому просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити п3.2 додатку № 1 в частині вимоги щодо надання позитивного листа відгуку замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовник має право визначати кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Вищевказані вимоги зазначено в тендерній документації, що розроблена з дотриманням усіх норм, встановлених Законом. (Відповідь надана за результатом рішення тендерного комітету від 24.06.2019р. № 134.)

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-06-000805-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, Код ЄДРПОУ:31978981
Дата подання: 03 липня 2019 11:17
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг
Скарга щодо неправомірних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2019 17:58
Рішення від 05.07.2019 № 8937 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 липня 2019 17:58
рішення від 23.07.2019 № 9932.pdf
Дата публікації: 26 липня 2019 20:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 02 серпня 2019 15:57

Документи подані скаржником

03 липня 2019 11:06
Досвід на скаргу.pdf
03 липня 2019 11:07
Платіжка скарга ЛОАД.PDF
03 липня 2019 11:09
Платіжка скарга ЛОАД.PDF

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000030 ● 19ca512a8304482c95524d124dc542f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2019 17:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.08.2019 №127

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2019 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-06-000805-a 06.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку Західного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України, шляхом внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації (рішення тендерного комітету від 09.08.2019 протокол №213).

2019-08-12 11:46:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2019
UA-2019-06-06-000805-a91036a0ea1494c15902157e60a376878
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 серпня 2019 18:50
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2019 09:38
Електронний підпис
20 серпня 2019 09:38
Електронний підпис
20 серпня 2019 08:24
5. Банківська гарантія.7z
20 серпня 2019 08:24
3. Технічний опис.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3.3. Договір 32Пс-ДД2281.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3.2. Договір 8пс-ДД2281.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3.1. Договір №48-0516.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3. Наявність досвіду.pdf

Документи

21 серпня 2019 18:51
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2019 09:09
170_18_29_490 588_12.zip
20 серпня 2019 09:09
Статут.pdf
20 серпня 2019 09:09
Листи-відгуки.pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.5).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.4).pdf
20 серпня 2019 09:09
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 серпня 2019 09:09
Dovidka pro nazvu.zip
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.3).pdf
20 серпня 2019 09:09
Dovirenist Savchenko.zip
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.2).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.1).pdf
20 серпня 2019 09:09
Bankivska Licenzia.zip
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.5).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.4).PDF
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.3).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.2).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.1).pdf
20 серпня 2019 09:08
Лабораторія.pdf
20 серпня 2019 09:08
Договір лізингу.pdf
20 серпня 2019 09:08
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
20 серпня 2019 09:08
Додаток 1.2.pdf

Документи

21 серпня 2019 18:51
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2019 10:55
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:55
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:36
102_dosvid.pdf
20 серпня 2019 10:23
102_dosvid.pdf
20 серпня 2019 10:03
102_dod1.pdf
20 серпня 2019 09:56
vytiag_0507.pdf
20 серпня 2019 09:56
teh_pasporty_0107.pdf
20 серпня 2019 09:56
Статут нова редакція.pdf
20 серпня 2019 09:56
ПДВ.pdf
20 серпня 2019 09:56
Ліцензія Онур.pdf
20 серпня 2019 09:56
67-05_17.pdf
20 серпня 2019 09:55
30-04_16.pdf
20 серпня 2019 09:55
218-09_17.pdf
20 серпня 2019 09:55
11833-128 ОНУР К.І. p7s.zip
20 серпня 2019 09:55
102_povnovazhennia.pdf
20 серпня 2019 09:55
102_dosvid.pdf
20 серпня 2019 09:55
102_dod2-7.sub.pdf
20 серпня 2019 09:55
102_dod1.pdf
20 серпня 2019 09:55
0506_nakazu na pracivnykiv.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ПП Рома

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Рома 83 770 000,00
UAH з ПДВ
83 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 97 094 200,00
UAH з ПДВ
96 113 022,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 97 584 500,00
UAH з ПДВ
96 603 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 09:09
170_18_29_490 588_12.zip
20 серпня 2019 09:09
Статут.pdf
20 серпня 2019 09:09
Листи-відгуки.pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.5).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.4).pdf
20 серпня 2019 09:09
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 серпня 2019 09:09
Dovidka pro nazvu.zip
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.3).pdf
20 серпня 2019 09:09
Dovirenist Savchenko.zip
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.2).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-3 (част.1).pdf
20 серпня 2019 09:09
Bankivska Licenzia.zip
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.5).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.4).PDF
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.3).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.2).pdf
20 серпня 2019 09:09
КБ-2 (част.1).pdf
20 серпня 2019 09:08
Лабораторія.pdf
20 серпня 2019 09:08
Договір лізингу.pdf
20 серпня 2019 09:08
Додаток 3.4.5.6.7.pdf
20 серпня 2019 09:08
Додаток 1.2.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 09:38
Електронний підпис
20 серпня 2019 09:38
Електронний підпис
20 серпня 2019 08:24
5. Банківська гарантія.7z
20 серпня 2019 08:24
3. Технічний опис.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3.3. Договір 32Пс-ДД2281.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3.2. Договір 8пс-ДД2281.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3.1. Договір №48-0516.pdf
20 серпня 2019 08:24
1.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 10:55
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:55
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
20 серпня 2019 10:36
102_dosvid.pdf
20 серпня 2019 10:23
102_dosvid.pdf
20 серпня 2019 10:03
102_dod1.pdf
20 серпня 2019 09:56
vytiag_0507.pdf
20 серпня 2019 09:56
teh_pasporty_0107.pdf
20 серпня 2019 09:56
Статут нова редакція.pdf
20 серпня 2019 09:56
ПДВ.pdf
20 серпня 2019 09:56
Ліцензія Онур.pdf
20 серпня 2019 09:56
67-05_17.pdf
20 серпня 2019 09:55
30-04_16.pdf
20 серпня 2019 09:55
218-09_17.pdf
20 серпня 2019 09:55
11833-128 ОНУР К.І. p7s.zip
20 серпня 2019 09:55
102_povnovazhennia.pdf
20 серпня 2019 09:55
102_dosvid.pdf
20 серпня 2019 09:55
102_dod2-7.sub.pdf
20 серпня 2019 09:55
102_dod1.pdf
20 серпня 2019 09:55
0506_nakazu na pracivnykiv.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 83 770 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
83 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 15:40
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 18:11
ДУ _4 98-09.19.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:53
ДУ_3 98-09.19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:32
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 09:55
ДУ 2 _ 98-09.19.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 09:51
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:17
ДУ 1 98-09.19.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:15
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 16:33
Договір про закупівлю 98-09/19 укладений
19 вересня 2019 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 98-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 98-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 98-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 98-09/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 631 275,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 438 545,83 UAH)