Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142974 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Талько Галина Францівна +380412474497 ztedu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 1 922 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 224,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 16:56 |
Техн.документ.матем.геогр.хімія.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
9. Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів географії, математики, хімії та інтерактивного комплексу (ІАК), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
10. Копію звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку та/або копія рішення/звіту про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації відповідності ISO 14001:2015, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п.9 та 10 з тендерної документації
Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Специфіка предмета закупівлі – закупівля навчального обладнання, навчальних засобів для оснащення навчальних кабінетів. Дане обладнання, виходячи зі специфіки, в першу чергу має бути безпечним для користувачів, вихованців навчального закладу, та яке в процесі користування не буде становити загрозу їх життю та здоров’ю.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15). Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Частина третя ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає що, тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У ст. 22 Закону України «Про загальну середню освіту» зазначено, що заклад загальної середньої освіти забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я, формує гігієнічні навички та засади здорового способу життя учнів (вихованців).
В даному випадку Замовником переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність екологічним стандартам навчального обладнання та засобів навчання, які закуповуються для загальноосвітньої закладу.
Згідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі такі вимоги повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Замовник керуючись діючим законодавством, а саме законами: "Про публічні закупівлі", «Про загальну середню освіту», «Про охорону навколишнього природного середовища», наказом МОН України від 22.06.2016 № 704 встановив вимоги щодо надання документів, які має надати учасник для підтвердження якості та безпеки обладнання, що пропонується для поставки, зокрема копію чинного сертифікату системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та документи, які підтверджують його дійсність.
Розділ 1 Національного стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 містить таке: цей стандарт застосований до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати.
Таким чином даний сертифікат за бажанням може отримати будь-яке підприємство, установа, організація яка має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, тобто відсутні будь-які обмеження щодо участі у процедурі закупвлі.
Враховуючи наведене вище, дана вимога відхилена Замовником, а вимога Заявника може бути сприйнята, як спроба зриву процедури закупівлі, позбавлення можливості придбати якісний та безпечний товар для загальноосвітніх навчальних закладів у встановлені терміни та згідно технічних вимог, та як вплив на прийняття рішення тендерним комітетом Замовника.
2. Учасники процедури закупівлі UA-2019-06-06-000744-a Навчальні засоби - за кодом ДК 021:2015 (CPV)-80520000-5 – (навчальне обладнання для кабінетів географії, математики, хімії) мають подати свої пропозиції зміст та спосіб подання яких відповідає вимогам тендерної документації, зокрема наведених у додатку № 4 Технічне завдання. У разі невідповідності вимогам, встановленим у тендерній документації Замовник має право відхилити таку пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-01-000021 ● 0e1dd698eef6424ca04866b964f6d908
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019
№ 37
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
10. UA-2019-06-06-000744-a від 06.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення наведені у Висновку не відповідають фактичним обставинам.
2019-07-10 23:42:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЛОК МАРИНА ВАЛЕРІЇВНА #3184018869 |
Переможець |
1 897 000,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 08:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 12:57
|
Договір.pdf | укладений |
16 липня 2019 12:49
|