Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" |
Код ЄДРПОУ: | 42308594 |
Місцезнаходження: | 23641, Україна , Вiнницька обл., КРИЩИНЦІ, вул.Шкільна,41 |
Контактна особа: |
Дудник Галина Василівна 0976864932 spaduk12@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 456 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 15:11 |
Відкриті торги Деревина.docx |
06 червня 2019 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2019 15:11 |
Відкриті торги Деревина.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000025 ● 741614625d384f8582c6cc553670c6b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12.UA-2019-06-06-000566-c 06.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-24 15:53:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-06-000566-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 09 липня 2019 року №131, укладений між комунальною установою «Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень» та ФОП «Крупко Василь Григорович»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-27 14:44:29
Надання інформація на запит
КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" на запит про надання пояснення Північному офісу Держаудитслужби надає наступну відповідь, що в кінці 2019року КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" оприлюднив звіт про виконання договору від 09.07.2019року №131, укладеного між КУ "ОЦКРОІВІП" та ФОП Крупко В.Г.
Але через технічні проблеми сталось, що даний звіт був не опублікований, про що свідчить Ваш запит.
Тож КУ "ОЦКРОІВІП" повторно провів аналіз закупівлі (ДК 021:2015:03410000-7-Деревина) за номером UA-2019-06-06-000566-c,повторно оприлюднив звыт про виконання договору від 09.07.2019року №131. Повторно провів вивчення ЗУ "Про Публічні закупівлі" із змінами, та гарантує, що подібне не повториться у майбутньому. Упровноважена особа із закупівель КУ "ОЦКРОІВІП" та тендерний комітет будуть відповідально ставиться до виконання своїх повноважень у частині дотримання усіх умов ЗУ "Про Публічні Закупівлі" із змінами, для недопущення у майбутньому подібних помилок.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" ознайомився із висновком "Щодо результатів фінансового моніторингу закупівлі", в якій були допущені порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Тож надаємо інформацію згідно запитуваної у висновку: - 27 липня 2020року було оприлюднено звіт про виконання договору №131 від 09 липня 2019року; - накласти електронний цифровий підпис на форму річного плану UA -P-2019-02-13-001145-c, внести інформацію у форму оголошення про проведення відкритих торгів та у повідомлення про намір укласти договір про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівля уже технічно неможливо здійснити. Тож тендерний комітет та уповноважена особа КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" повторно провела вивчення законодавства про "Публічні закупівлі (із змінами) та гарантує, що подібне не повториться у майбутньому.
2020-08-06 15:29:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Крупко Василь Григорович |
423 640,00
UAH
|
381 792,20
UAH
|
Документи |
ДП "Тульчинське ЛМГ" |
450 114,00
UAH
|
381 804,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович |
427 335,00
UAH
|
403 000,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
452 500,00
UAH
|
452 500,00
UAH
|
Документи |
ФОП Шутко Василь Петрович |
453 544,00
UAH
|
453 544,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Крупко Василь Григорович #1975613134 |
Переможець |
381 792,20
UAH
|
27 червня 2019 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 11:54
|
3.jpeg | укладений |
09 липня 2019 11:53
|
2.jpeg | укладений |
09 липня 2019 11:53
|
Договір.jpeg | укладений |
09 липня 2019 11:53
|