Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина
Очікувана вартість
456 000,00 UAH
UA-2019-06-06-000566-c a2cc8953ec564ee89d77be18157cecf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дудник Галина Василівна

0976864932 spaduk12@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень"
Код ЄДРПОУ: 42308594
Місцезнаходження: 23641, Україна , Вiнницька обл., КРИЩИНЦІ, вул.Шкільна,41
Контактна особа: Дудник Галина Василівна
0976864932
spaduk12@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 12:09
Очікувана вартість: 456 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
345 м.куб.
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23641, Україна, Вiнницька область, КРИЩИНЦІ, вул.Шкільна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
11 м.куб.
Дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23641, Україна, Вiнницька область, КРИЩИНЦІ, вул.Шкільна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 15:11
Відкриті торги Деревина.docx
06 червня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 15:11
Відкриті торги Деревина.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-000566-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович, Код ЄДРПОУ:3075923079
Дата подання: 27 червня 2019 11:26
Про невідповідність тендерної пропозиції Крупко В.Г. тендерної документації
Вимога у вкладці
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2019 20:48
Відповідь у вкладці, вимога відхилена

Документи подані скаржником

27 червня 2019 11:24
Вимога.pdf
27 червня 2019 11:26
Рішення працівники.pdf

Документи

02 липня 2019 20:48
Лист відповідь.jpeg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000025 ● 741614625d384f8582c6cc553670c6b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 13:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12.UA-2019-06-06-000566-c 06.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-24 15:53:00

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-06-06-000566-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому не оприлюднено звіт про виконання договору від 09 липня 2019 року №131, укладений між комунальною установою «Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень» та ФОП «Крупко Василь Григорович»?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-27 14:44:29

Надання інформація на запит

КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" на запит про надання пояснення Північному офісу Держаудитслужби надає наступну відповідь, що в кінці 2019року КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" оприлюднив звіт про виконання договору від 09.07.2019року №131, укладеного між КУ "ОЦКРОІВІП" та ФОП Крупко В.Г.
Але через технічні проблеми сталось, що даний звіт був не опублікований, про що свідчить Ваш запит.
Тож КУ "ОЦКРОІВІП" повторно провів аналіз закупівлі (ДК 021:2015:03410000-7-Деревина) за номером UA-2019-06-06-000566-c,повторно оприлюднив звыт про виконання договору від 09.07.2019року №131. Повторно провів вивчення ЗУ "Про Публічні закупівлі" із змінами, та гарантує, що подібне не повториться у майбутньому. Упровноважена особа із закупівель КУ "ОЦКРОІВІП" та тендерний комітет будуть відповідально ставиться до виконання своїх повноважень у частині дотримання усіх умов ЗУ "Про Публічні Закупівлі" із змінами, для недопущення у майбутньому подібних помилок.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" ознайомився із висновком "Щодо результатів фінансового моніторингу закупівлі", в якій були допущені порушення ЗУ "Про публічні закупівлі". Тож надаємо інформацію згідно запитуваної у висновку: - 27 липня 2020року було оприлюднено звіт про виконання договору №131 від 09 липня 2019року; - накласти електронний цифровий підпис на форму річного плану UA -P-2019-02-13-001145-c, внести інформацію у форму оголошення про проведення відкритих торгів та у повідомлення про намір укласти договір про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівля уже технічно неможливо здійснити. Тож тендерний комітет та уповноважена особа КУ "Обласний центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень" повторно провела вивчення законодавства про "Публічні закупівлі (із змінами) та гарантує, що подібне не повториться у майбутньому.

2020-08-06 15:29:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крупко Василь Григорович 423 640,00
UAH
381 792,20
UAH
Документи
ДП "Тульчинське ЛМГ" 450 114,00
UAH
381 804,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович 427 335,00
UAH
403 000,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ 452 500,00
UAH
452 500,00
UAH
Документи
ФОП Шутко Василь Петрович 453 544,00
UAH
453 544,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 14:33
Електронний підпис
01 липня 2019 14:30
ст 17.PDF
01 липня 2019 14:30
про не судимість.PDF
01 липня 2019 14:30
п 2.PDF
24 червня 2019 13:22
Електронний підпис
21 червня 2019 11:28
Електронний підпис
21 червня 2019 11:26
цінова пропозиція.PDF
21 червня 2019 11:26
уповноважена особа.PDF
21 червня 2019 11:25
ст 17.PDF
21 червня 2019 11:25
сертифікат.PDF
21 червня 2019 11:25
санкції.PDF
21 червня 2019 11:25
персональні.PDF
21 червня 2019 11:25
паспорт та код.PDF
21 червня 2019 11:25
мат тех база.PDF
21 червня 2019 11:25
ліцензія.PDF
21 червня 2019 11:25
екологія.PDF
21 червня 2019 11:25
договір та погодження.PDF
21 червня 2019 11:25
довкілля.PDF
21 червня 2019 11:25
довідка працівники.PDF
21 червня 2019 11:25
довідка аналогічні.PDF
21 червня 2019 11:25
виписка та витяг.PDF

Публічні документи

21 червня 2019 13:51
Електронний підпис
21 червня 2019 11:35
41. Свідоцтво ПДВ.pdf
21 червня 2019 11:35
40. Витяг з ЄДР (новий).pdf
21 червня 2019 11:35
31. Довідка МВС.pdf
21 червня 2019 11:35
28. Про субпідрядників.pdf
21 червня 2019 11:34
23. Відгук Вапнярка ОТГ.pdf
21 червня 2019 11:34
18. Договір Тульчин РДА.pdf
21 червня 2019 11:34
15. Про ліцензії.pdf
21 червня 2019 11:34
14. Про захист довкілля.pdf
21 червня 2019 11:34
11. Копії техпаспортів.pdf
21 червня 2019 11:34
45. Проект договору.pdf
21 червня 2019 11:34
43. дов. 4-ОПП.pdf
21 червня 2019 11:34
7. Паспорт та код.pdf
21 червня 2019 11:34
3. Технічні вимоги.pdf
21 червня 2019 11:34
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 20:11
Електронний підпис
19 червня 2019 20:09
Копія паспорт ІПН.pdf
19 червня 2019 20:09
Досвід.pdf
19 червня 2019 20:09
Аренда Єврогранд.pdf
19 червня 2019 20:09
Паспорт полный цвет.pdf
19 червня 2019 20:09
Витяг.pdf
19 червня 2019 20:09
ст 17.pdf
19 червня 2019 20:09
Договір субаренди.pdf
19 червня 2019 20:09
Протокол Кабак.pdf
19 червня 2019 20:09
Договір субаренди 2.pdf
19 червня 2019 20:09
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2019 20:09
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2019 20:09
Довідка якість.pdf
19 червня 2019 20:09
Пояснювальна записка.pdf
19 червня 2019 20:09
Лист пояснення.pdf
19 червня 2019 20:09
МТБ.pdf
19 червня 2019 20:09
Довідка досвід.pdf
19 червня 2019 20:09
Персональні дані.pdf
19 червня 2019 20:09
Довкілля.pdf
19 червня 2019 20:09
Довідка працівники.pdf
19 червня 2019 20:09
Повноваження.pdf
19 червня 2019 20:09
Код ИНН цвет.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 14:11
Електронний підпис
21 червня 2019 14:10
Оригінали накладних.pdf
20 червня 2019 21:27
Електронний підпис
20 червня 2019 19:36
Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 19:36
Паспорт полный.pdf
20 червня 2019 19:36
Лист-згода.pdf
20 червня 2019 19:36
ІПН.pdf
20 червня 2019 19:36
Довідки.pdf
20 червня 2019 19:36
выписка ЕДР .pdf
20 червня 2019 19:36
Витяг з реєстру ЄП).pdf

Публічні документи

20 червня 2019 15:04
Електронний підпис
20 червня 2019 15:02
цінова пропозиція.PDF
20 червня 2019 15:02
уповноважена особа.PDF
20 червня 2019 15:02
ст 17.PDF
20 червня 2019 15:02
сертифікат.PDF
20 червня 2019 15:02
свідоцтво та витяг.PDF
20 червня 2019 15:02
санкції.PDF
20 червня 2019 15:02
персональні.PDF
20 червня 2019 15:02
паспорт та код.PDF
20 червня 2019 15:02
мат тех база.PDF
20 червня 2019 15:02
ліцензія.PDF
20 червня 2019 15:02
екологія.PDF
20 червня 2019 15:01
договір та погодження.PDF
20 червня 2019 15:01
довкілля.PDF
20 червня 2019 15:01
довідка працівники.PDF
20 червня 2019 15:01
довідка аналогічні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крупко Василь Григорович

ДП "Тульчинське ЛМГ"

Фізична особа-підприємець Кабак Андрій Петрович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСЄЄВ ВАЛЕНТИН ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП Шутко Василь Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Крупко Василь Григорович
#1975613134
Переможець 381 792,20
UAH
27 червня 2019 14:16

Документи

27 червня 2019 14:15
Електронний підпис
27 червня 2019 14:12
2.jpeg
27 червня 2019 14:12
Протокол.jpeg
24 червня 2019 12:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крупко Василь Григорович
#1975613134
381 792,20
UAH
Документи

Документи

27 червня 2019 14:15
Електронний підпис
27 червня 2019 14:12
2.jpeg
27 червня 2019 14:12
Протокол.jpeg
24 червня 2019 12:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 11:54
3.jpeg укладений
09 липня 2019 11:53
2.jpeg укладений
09 липня 2019 11:53
Договір.jpeg укладений
09 липня 2019 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 381 792,20
UAH