Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09120000-6 - ГАЗОВЕ ПАЛИВО (ПРИРОДНИЙ ГАЗ)
Очікувана вартість
1 474 177,44 UAH
UA-2019-06-06-000487-a ● b1b396df027b400eb5645ed50a4f1807
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41188209 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район село Давидів, вул. Незалежності, 1 А |
Контактна особа: |
Кришталь Світлана Михайлівна +380974575730 ocvita.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 474 177,44 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,36% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
136000 м.куб
ПРИРОДНИЙ ГАЗ. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81151, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, за адресами замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата вартості газу здійснюється Споживачем на підставі актів приймання – передачі природного газу, які надаються Постачальником, протягом 20-ти (двадцяти) робочих днів з дати отримання таких актів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 14:37 |
Тендерна документація_природний газ (5).doc | |
06 червня 2019 14:37 |
Додаток 5.doc | |
06 червня 2019 14:37 |
Додаток 4.doc | |
06 червня 2019 14:37 |
Додаток 3.doc | |
06 червня 2019 14:37 |
Додаток 2.doc | |
06 червня 2019 14:37 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000487-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 11 червня 2019 09:25
Внесення змін в Договір
Шановний, Замовнику, у зв'язку з не стабільним ринком природного газу та стабільним демпінгом зі сторони учасників на торгах, з наступним підняттям ціни до 10 відсотків після підписання договору, звертаємось з проханням внести зміни до проекту договору в частині підняття ціни, а саме: Відповідно до Роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №3304-04-54265-06 від 11.12.2018 було розроблено та затверджено формулу розрахунку природного газу. Ця формула була покладено в основу онлайн калькулятора, розробленого Українською енергетичною біржою за посиланням https://www.ueex.com.ua/auctions/gas-cost-calculator/ . На основі даного ресурсу, замовник може самостійно перевірити ціну газу без отримання додаткових листів від ТПП чи постачальника. Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни до проекту договору та прописати формульне ціноутворення у наступній редакції: 3. Інформація щодо коливання ціни на ринку додатково перевіряється Споживачем на основі онлайн розрахунку ціни на природний газ https://www.ueex.com.ua/auctions/gas-cost-calculator/ 4. Споживач залишає за собою право відмовити Постачальнику у підвищенні цін, якщо буде вважати дане звернення не обґрунтованим.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2019 08:44
Проект Договору про закупівлю містить основні вимоги до поставки товару, а також порядок зміни істотних умов Договору.
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000487-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:36424636
Дата подання: 11 червня 2019 12:33
Дискримінаційна вимога тендерної документації !!!
Шановний Замовнику!!!
Розглянувши Вашу тендерну документацію на закупівлю газового палива, повідомляємо наступне: відповідно до вимог п.п.2.1. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та для підтвердження наявності трудових відносин з працівниками повинен надати Звіт з праці (форма № 1-ПВ).
Відповідно до ст. 3, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип проведення закупівель за умови недискримінації учасників. Відповідно до п.3 ст.5 вищезазначеного закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимога надання інформаційної довідки про наявність таких працівників (із зазначенням освіти працівників та стажу роботи (в тому числі, за відповідним напрямом)), витяг з трудових книжок працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників, документів про освіту працівників є правомірною та такою, що не суперечить вимогам законодавства України, а також більш ніж достатньою для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а вимогу надати «Звіт з праці» (форма №1-ПВ) дискримінаційною, оскільки надання такої довідки не має об’єктивного та розумного виправдання.
Враховуючи вищевикладене та той факт, що Замовник не відноситься до органів, які можуть контролювати наявність таких документів, просимо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи. Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши Вашу тендерну документацію на закупівлю газового палива, повідомляємо наступне: відповідно до вимог п.п.2.1. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та для підтвердження наявності трудових відносин з працівниками повинен надати Звіт з праці (форма № 1-ПВ).
Відповідно до ст. 3, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип проведення закупівель за умови недискримінації учасників. Відповідно до п.3 ст.5 вищезазначеного закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимога надання інформаційної довідки про наявність таких працівників (із зазначенням освіти працівників та стажу роботи (в тому числі, за відповідним напрямом)), витяг з трудових книжок працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників, документів про освіту працівників є правомірною та такою, що не суперечить вимогам законодавства України, а також більш ніж достатньою для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а вимогу надати «Звіт з праці» (форма №1-ПВ) дискримінаційною, оскільки надання такої довідки не має об’єктивного та розумного виправдання.
Враховуючи вищевикладене та той факт, що Замовник не відноситься до органів, які можуть контролювати наявність таких документів, просимо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи. Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2019 08:52
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-06-000487-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 19 червня 2019 18:15
Дата подання: 19 червня 2019 18:15
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2019 21:59
рішення від 21.06.2019 № 8171 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 21:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9261.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 19:49
рішення від 10.07.2019 № 9261.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 22:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9261-р/пк-пз від 10.07.2019, тендерний комітет вирішив внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2019 10:49
Інформація про відміну
Дата відміни
24 червня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій