Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги щодо охорони 2-х об'єктів)
Очікувана вартість
88 668,00 UAH
UA-2019-06-06-000418-b ● 3ce07f9e9d2d4e1e9d76a7225d5e5b30
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40020724 |
Місцезнаходження: | 58001, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 91а |
Контактна особа: |
Роман Шафранский +380505601865 shafrom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2019 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 88 668,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 886,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Охоронні послуги (послуги щодо охорони 2-х об'єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2019 10:05 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000418-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40517265
Дата подання: 06 червня 2019 11:49
Вимога щодо вартості охорони
Шановний замовник,
Звертаємо Вашу увагу на тещо, виставлена вартість 88 668 грн. за 2 пости охорони унеможливлює виплату працівникам охорони мінімальну заробітну плату, а саме зарплатний фонд на 2 пости охорони складає :1 пост (мінімум ) 3 людини = 3*4173+22%*4173=15 273,15 , а отже сума ФОП складає за 2 пости 30463,4. Також треба урахувати витрати на утримання особового складу (обмундирування, засоби захисту, тощо), урахування податків та зборів. В зв'язку із вище зазначеними розрахунками, Вимагаємо змінити Вартість закупівлі, або обсяг закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу на тещо, виставлена вартість 88 668 грн. за 2 пости охорони унеможливлює виплату працівникам охорони мінімальну заробітну плату, а саме зарплатний фонд на 2 пости охорони складає :1 пост (мінімум ) 3 людини = 3*4173+22%*4173=15 273,15 , а отже сума ФОП складає за 2 пости 30463,4. Також треба урахувати витрати на утримання особового складу (обмундирування, засоби захисту, тощо), урахування податків та зборів. В зв'язку із вище зазначеними розрахунками, Вимагаємо змінити Вартість закупівлі, або обсяг закупівлі.
Скасована
Дата: 06 червня 2019 11:53
Причина: Помилка в тексті
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000418-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40517265
Дата подання: 06 червня 2019 11:58
Вимога щодо вартості закупівлі
Шановний замовник, Звертаємо Вашу увагу на те що, виставлена вартість 88 668 грн. за 2 пости охорони унеможливлює виплату працівникам охорони мінімальну заробітну плату, а саме зарплатний фонд на 2 пости охорони складає :1 пост (мінімум ) 3 людини = 3*4173+22%*4173=15 273,15 (в місяць), а отже сума ФОП складає за 2 пости 30463,4 (в місяць), до 31 грудня 2019 року складатиме 182 780,4 грн. Також треба урахувати витрати на утримання особового складу (обмундирування, засоби захисту, тощо), урахування податків та зборів. В зв'язку із вище зазначеними розрахунками, Вимагаємо змінити Вартість закупівлі, або обсяг закупівлі.Згорнути
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 11:32
Щодо вартості закупівлі. Відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №309 від 02.03.2012 р. розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів). У зв’язку з тим, що сума закладена планом використання бюджетних коштів на оплату послуг щодо охорони 2-х об'єктів до кінця 2019 р. складає 88668,00 грн. і отримання додаткових бюджетних асигнувань не передбачається, проведення процедури закупівлі зазначених послуг можливе лише в межах цієї суми. Збільшення вартості закупівлі унеможливить реєстрацію договору (бюджетного зобов’язання) в органах Державної казначейської служби України.
Щодо обсягу закупівлі. Отримання послуг щодо охорони 2-х об'єктів закладене у закупівлі в мінімально можливому обсязі. При їх зменшенні взагалі втрачається зміст їх отримання.
Щодо обсягу закупівлі. Отримання послуг щодо охорони 2-х об'єктів закладене у закупівлі в мінімально можливому обсязі. При їх зменшенні взагалі втрачається зміст їх отримання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Інформація про відміну
Дата відміни
21 червня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій