Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги щодо охорони 2-х об'єктів)
Очікувана вартість
88 668,00 UAH
UA-2019-06-06-000418-b 3ce07f9e9d2d4e1e9d76a7225d5e5b30
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Шафранский

+380505601865 shafrom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ЧЕРНІВЕЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ"
Код ЄДРПОУ: 40020724
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 91а
Контактна особа: Роман Шафранский
+380505601865
shafrom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 13:00
Очікувана вартість: 88 668,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 886,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Охоронні послуги (послуги щодо охорони 2-х об'єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 10:05
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-000418-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40517265
Дата подання: 06 червня 2019 11:49
Вимога щодо вартості охорони
Шановний замовник,
Звертаємо Вашу увагу на тещо, виставлена вартість 88 668 грн. за 2 пости охорони унеможливлює виплату працівникам охорони мінімальну заробітну плату, а саме зарплатний фонд на 2 пости охорони складає :1 пост (мінімум ) 3 людини = 3*4173+22%*4173=15 273,15 , а отже сума ФОП складає за 2 пости 30463,4. Також треба урахувати витрати на утримання особового складу (обмундирування, засоби захисту, тощо), урахування податків та зборів. В зв'язку із вище зазначеними розрахунками, Вимагаємо змінити Вартість закупівлі, або обсяг закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 червня 2019 11:53
Причина: Помилка в тексті
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000418-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40517265
Дата подання: 06 червня 2019 11:58
Вимога щодо вартості закупівлі
Шановний замовник, Звертаємо Вашу увагу на те що, виставлена вартість 88 668 грн. за 2 пости охорони унеможливлює виплату працівникам охорони мінімальну заробітну плату, а саме зарплатний фонд на 2 пости охорони складає :1 пост (мінімум ) 3 людини = 3*4173+22%*4173=15 273,15 (в місяць), а отже сума ФОП складає за 2 пости 30463,4 (в місяць), до 31 грудня 2019 року складатиме 182 780,4 грн. Також треба урахувати витрати на утримання особового складу (обмундирування, засоби захисту, тощо), урахування податків та зборів. В зв'язку із вище зазначеними розрахунками, Вимагаємо змінити Вартість закупівлі, або обсяг закупівлі.Згорнути
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 11:32
Щодо вартості закупівлі. Відповідно до Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №309 від 02.03.2012 р. розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів). У зв’язку з тим, що сума закладена планом використання бюджетних коштів на оплату послуг щодо охорони 2-х об'єктів до кінця 2019 р. складає 88668,00 грн. і отримання додаткових бюджетних асигнувань не передбачається, проведення процедури закупівлі зазначених послуг можливе лише в межах цієї суми. Збільшення вартості закупівлі унеможливить реєстрацію договору (бюджетного зобов’язання) в органах Державної казначейської служби України.
Щодо обсягу закупівлі. Отримання послуг щодо охорони 2-х об'єктів закладене у закупівлі в мінімально можливому обсязі. При їх зменшенні взагалі втрачається зміст їх отримання.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про відміну

Дата відміни
21 червня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій