Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
238 600,00 UAH
UA-2019-06-06-000133-a ce017f8c324b4226aae9a07811769ce9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Ольга

0322368363 infekciyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01984263
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54
Контактна особа: Луців Ольга
0322368363
infekciyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 13:40
Очікувана вартість: 238 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 193,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Пекарська, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату після отримання товару на підставі виставленого рахунку та накладної. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника після фактичного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника, але не пізніше 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 10:20
Тендерна документація.doc
06 червня 2019 10:20
Проект_договору.doc
06 червня 2019 10:20
Медико-технічні вимоги.docx
06 червня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 10:20
Тендерна документація.doc
06 червня 2019 10:20
Проект_договору.doc
06 червня 2019 10:20
Медико-технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-000133-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС", Код ЄДРПОУ:41828137
Дата подання: 29 червня 2019 18:19
ВИМОГА на рішення Тендерного комітету
ТОВ «ТД «ВОЛЕС», ВИМАГАЄ:

1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ «ТД «ВОЛЕС», оскільки пропозиція останнього відповідає вимогам тендерної документації та в Замовника відсутні законодавчо передбачені підстави для дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2019 09:03
У відповідь на вимогу про усунення порушення № UA-2019-06-06-000133-a.c1 від 29.06.2019 року, повідомляємо наступне: умовами пункту 4 Медико-технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (CPV) (Вироби медичного призначення) визначено, що учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, назву замовника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
У довідці № 549 від 21.06.2019 року, що подана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС" вказано, що на відповідність умовам закупівлі учасник пропонує канюлі внутрішньовенні виробництва SHREE UMIYA, SURGICAL PVT. LTD та ланцет (скарифікатор) виробництва Huaian Tianda Medical Instruments Co., Ltd. У складі тендерної пропозиції подано лист № 20/06-5 від 20.06.2019 року виданий ТОВ «ТД ВІКТЕР ПЛЮС», в якому вказано, що ця організація є уповноваженим представником вище описаних виробників та гарантує можливість учасника ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС" здійснити поставку запропонованого ним товару, але документальне підтвердження представництва ТОВ «ТД ВІКТЕР ПЛЮС» виробників SHREE UMIYA, SURGICAL PVT. LTD та Huaian Tianda Medical Instruments Co., Ltd. у складі тендерної пропозицій відсутнє.
Підсумовуючи все вище описане, варто зазначити, що учасником подано лист, виданий представником виробника, підтверджуючий його можливість здійснити поставку запропонованого товару. Але документального підтвердження представництва ТОВ «ТД ВІКТЕР ПЛЮС» виробників SHREE UMIYA, SURGICAL PVT. LTD та Huaian Tianda Medical Instruments Co., Ltd. у складі тендерної пропозиції не надано, що і є порушенням вище вказаних умов тендерної документації.
Рішення прийняті членами тендерного комітету в рамках норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, підстав для їх скасування немає.

Документи подані скаржником

29 червня 2019 18:19
оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС" 206 173,00
UAH з ПДВ
206 173,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 228 685,75
UAH з ПДВ
228 685,75
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 232 503,24
UAH з ПДВ
232 503,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 13:55
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 13:55
товар.7z
21 червня 2019 13:55
Проект договору.pdf
21 червня 2019 13:55
договор новая почта.pdf
21 червня 2019 13:55
довідка ст 17.pdf
21 червня 2019 13:55
ВІКТЕР гарантийне.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 10:49
9. установчі.pdf
21 червня 2019 10:49
8. обробка перс даних.pdf
21 червня 2019 10:49
7. проект договору.pdf
21 червня 2019 10:49
6. технічна частина.pdf
21 червня 2019 10:49
5. стаття 17.pdf
21 червня 2019 10:49
3. повноваження.pdf
21 червня 2019 10:49
2. цінова.pdf
21 червня 2019 10:49
10. інше.pdf
21 червня 2019 10:49
1. реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"
#41828137
Відхилено 206 173,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 14:29
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 228 685,75
UAH з ПДВ
26 червня 2019 14:30

Документи

26 червня 2019 14:29
Електронний підпис
26 червня 2019 14:29
ТОВ Торговий дім (2).PDF
26 червня 2019 14:29
ТОВ Торговий дім (1).PDF

Документи

26 червня 2019 14:30
Електронний підпис
26 червня 2019 14:30
Протокол ТОВ МТК.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
228 685,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 14:30
Електронний підпис
26 червня 2019 14:30
Протокол ТОВ МТК.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 15:39
214_19 (1).PDF зміни до договору
20 січня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 14:32
Скан_20191213 (10) (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 14:31
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 12:23
ДУ_2 (1).PDF зміни до договору
05 серпня 2019 12:22
ДУ_1 (1).PDF зміни до договору
05 серпня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 13:10
договір.pdf укладений
08 липня 2019 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 214/19-ЛВ2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 214/19-ЛВ2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму 45025.60 грн.
Номер договору про закупівлю: 214/19-ЛВ2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 225 261,75
UAH (в тому числі ПДВ 14 736,75 UAH)