Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Гуманітарна гімназія №1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради" по вул. Малиновського,7 в м. Вінниця
Очікувана вартість
23 877 690,00 UAH
UA-2019-06-06-000083-c 50ca66b299ce4e8c83581a75849d9756
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 15:35
Очікувана вартість: 23 877 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 238 776,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4947.59 м.кв.
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Гуманітарна гімназія №1 ім. М. І. Пирогова Вінницької міської ради" по вул. Малиновського,7 в м. Вінниця (джерело фінансування - міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Малиновського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 45214220-8 — Будівництво середніх загальноосвітніх шкіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 09:52
Електронний підпис
06 червня 2019 09:52
ТД ЗОШ №1 вул. Малиновського,7.doc
06 червня 2019 09:52
Гімназія №1.ims

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-000083-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 27 червня 2019 20:14
щодо невідповідності ТП вимогам ТД
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БК Пегас» хочемо зазначити наступне.
Антикорупційна програми не відповідає вимогам антикорупційного законодавства .
Зокрема:
розділ 2
1. Юридична особа не менше одного разу на рік здійснює внутрішню оцінку корупційних ризиків у своїй діяльності.
9. Юридична особа не рідше ніж один раз на три роки повинна ВПРАВІ проходити зовнішню оцінку корупційних ризиків, яку проводять організації, що надають аудиторські, юридичні чи консалтингові послуги, або незалежні експерти.
Розділ 3
5. Уповноважений проводить антикорупційну перевірку- наявних або потенційних ділових партнерів Юридичної особи з метою оцінки наявності корупційних ризиків. При цьому Уповноважений перевіряє, чи має діловий партнер репутацію суб’єкта, діяльність якого пов’язана з корупцією (навіть за відсутності відповідних судових рішень), та чи не буде діловий партнер використовуватися як посередник для передачі третім особам (або для отримання від третіх осіб) неправомірної вигоди.
Антикорупційна перевірка здійснюється відповідно до вимог Антикорупційної програми, а також стандартів для різних сфер діяльності Юридичної особи, що розробляються та затверджуються Уповноваженим. Матеріали перевірки зберігаються не менше ніж 5 років.
6. Юридична особа (у разі відсутності заборон, встановлених законодавством) може здійснювати внески на підтримку політичних партій, а також здійснювати благодійну діяльність лише після висновку Уповноваженого про відсутність корупційних ризиків.
Уповноважений ухвалює висновок протягом _______ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) після отримання всіх документів, пов’язаних із здійсненням вказаних внесків або благодійної діяльності, і направляє його керівнику.
7. Здійснення благодійної діяльності Юридичної особи не допускається, якщо:
1) її здійснення є умовою укладення будь-якого договору, ухвалення рішення органом державної влади, органом місцевого самоврядування або здійснюється з метою отримання переваг у підприємницькій діяльності;
2) діловий партнер або орган державної влади, орган місцевого самоврядування наполягає на здійсненні того чи іншого виду благодійної діяльності через певну благодійну організацію.
Уповноважений веде реєстр здійснених Юридичною особою внесків на підтримку політичних партій та благодійної діяльності. Дані в такому реєстрі підлягають зберіганню не менше ніж 5 років.
Положення про порядок ведення вказаного реєстру затверджується керівником за поданням Уповноваженого.

Розділ 12.
3 Уповноважений надає усне роз’яснення під час особистого прийому або у письмовій формі - не пізніше ніж протягом _________ робочих днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) з дня отримання запиту.
Уповноважений може продовжити строк розгляду звернення, але не більше ніж на ______ робочих днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою), про що письмово інформує особу, яка звернулась за роз’ясненням.
Розділ 14
3. Витрати часу на підвищення кваліфікації у сфері запобігання та виявлення корупції складають не менше ______ відсотків (визначається (встановлюється) Юридичною особою) загального обсягу робочого часу на півріччя.

Розділ 15
2. За умов, передбачених пунктом 1 цього розділу, засновники (учасники), керівник зобов’язані вжити таких заходів:
1) протягом ________ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) ініціювати проведення внутрішнього розслідування з метою підтвердження чи спростування інформації про ймовірне порушення Антикорупційної програми або корупційне чи пов’язане з корупцією правопорушення;

3. Внутрішнє розслідування проводиться лише у випадках, коли надана або виявлена інформація стосується конкретних осіб та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
Внутрішнє розслідування призначається керівником і здійснюється комісією. Порядок проведення внутрішніх розслідувань, які здійснюються відповідно до Антикорупційної програми, затверджується керівником.
До складу комісії обов’язково включається Уповноважений, за винятком випадків, коли розслідування призначається за наслідками виявлення фактів чи отримання інформації про вчинення Уповноваженим корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, порушення вимог Антикорупційної програми.
Строк проведення розслідування не повинен перевищувати ____ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою).
Матеріали проведених внутрішніх розслідувань зберігаються в архіві Уповноваженого не менше 5 років.
У разі якщо за результатами внутрішнього розслідування на Уповноваженого накладається дисциплінарне стягнення, про це письмово повідомляється Національне агентство з питань запобігання корупції у дводенний строк з дати його накладення.
З урахуванням викладеного Антикорупційна програма ТОВ «БК ПЕГАС» встановлює стандарти та вимоги нижчі, ніж передбачені Законом та Типовою антикорупційною програмою.
Відповідно до чинного законодавства, Антикорупційна програма Учасника має відповідати загальним вимогам антикорупційного законодавства, а також не не може встановлювати стандарти та вимоги нижчі, ніж передбачені Законом та Типовою антикорупційною програмою. Як наслідок це створює ризики недотримання і порушення антикорупційного законодавства, а також не вжиття заходів щодо їх усунення та правового реагування керівництвом ТОВ «БК ПЕГАС» та Уповноваженим.
Отже,тендерна пропозиція вказаного Учасника не відповідає вимогам ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відсутня довідка «Технічний опис послуг», що є порушенням Додатку 5 до ТД
Крім того, у пропозиції (файл «06 Довідка про наявність матеріально технічної бази. pdf») ТОВ «БК Пегас» вказало в про наявність орендованого автотранспорту, однак в файлі «09 3 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. pdf» не містяться відомості про працівників, які можуть керувати вказаними спеціальними автотранспортними засобами. Крім того, відсутність субпідрядників, вказує на те що вказані спеціальні автотранспортні засоби надаються просто в оренду, а не у вигляді послуг, які передбачають власне виконання певних робіт вказаними спеціальними автотранспортними засобами відповідним персоналом, який може їх обслуговувати. Навіщо ТОВ «БК Пегас» будівельна техніка і автотранспорт, на якому не має кому їздити і не має ким керувати.
Отже тендерна пропозиція замовника не відповідає вимогам ст. 16 ЗУ «про публічні закупівлі» і вимогам тендерної документації замовника
З урахуванням вищевикладеного вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «БК Пегас»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 17:10
Тендерним комітетом прийнято до уваги вищевказані вимоги і будуть враховані при оцінці Учасника
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000083-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 14 липня 2019 17:53
Порушення при розрахунку показника для визначення розміру адміністративних витрат
Документ "Розрахунок показника для визначення розмiру адмiнiстративних витрат будiвельних
органiзацiй" наданий ПМП "А.С.В." містить порушення:
Рядок Г.1 "Витрати на основну, додаткову заробітну плату..." має значення 89902,8 грн., однак у рядку 17 "Cтpaxoвi внески та вlдрахування на загальнообов'язкове пенсійне та соцiальне страхування вiд заробiтної плати працiвникiв, зазначених у цьому
додатку, за встановленими законодавством нормами". має значення "0", що є порушенням і впливає на правильність визначення показника.
ВИМАГАЄМО: Тендерному комітету прийняти до уваги вищевикладене і розглянути на засіданні ТК із занесенням питання в протокол.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2019 17:10
тендерним комітетом прийнято до уваги
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000083-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 25 липня 2019 14:44
Невідповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним вимогам
Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що:
1. в тендерній пропозиції учасника ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД" відсутні відомості про відповідність пропозиції якісним і кількісним характеристикам предмету закупівлі, а саме: файл "Довідка про технічні якісні характеристики.PDF" не містить чіткого розуміння про види робіт, та не має жодних відомостей щодо кількісних характеристик предмету закупівлі
2. Учасник не надав антикорупційної програми. Файл "4. Антикорупційна програма та наказ на уповноваженого.pdf" містить лише титульний лист і наказ, а сама програма належить іншому підприємству починаючи з пункту: "1.1. Антикорупційна програма розроблена з метою захисту прав і свобод громадян,
забезпечення законності, правопорядку та громадської безпеки і є базовим документом ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВВІДАЛЬНІСТЮ «ОЛЕРІТ» (надалі по тексту - Товариство), ..." і до самого кінця документу.

Вимагаємо у тендерного комітета прийняти до уваги дані порушення і розглянути їх на засіданні ТК з відповідним занесенням в протокол.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 16:40
Проведено розгляд звернення до Замовника за роз'ясненнями, що надійшло через систему електронних закупівель від КП «ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ» (надалі – Учасник) датоване від 25.07.2019 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 14год. 44 хв. ID: UA-2019-06-06-000083-c.b3 та в межах компетенції повідомляємо наступне:

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною третьою статті 30 Закону у разі визначено, що якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Такий строк збіг 24.06.2019 о 12 год. 00 хв.
За таких обставин, з урахуванням змісту звернення та того, що пропозиція Учасника на момент звернення Замовником не розглядалась відсутні правові підстави для задоволення даного звернення.
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000083-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТБС-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:41571234
Дата подання: 01 серпня 2019 14:05
пропозиція ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД" підлягає відхиленню за пп.4. (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) пункту 2 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
ТОВ "ТБС-ПРОФ" заперечує щодо визначення переможцем ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД" та повідомляє, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД" НЕ НАДАНО Додаток №1 – Лист -згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, що вимагається замовником (стор.17 ТД). Пропозиція ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД" підлягає відхиленню за пп.4. (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації) пункту 2 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2019 14:38
Замовником проведено розгляд звернення до Замовника за роз'ясненнями, що надійшло через систему електронних закупівель від ТОВ "ТБС-ПРОФ" (надалі – Учасник) датоване від 01.08.2019 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 14 год. 05 хв. ID: UA-2019-06-06-000083-c.b4 та в межах компетенції повідомляємо наступне:

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною третьою статті 30 Закону у разі визначено, що якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Такий строк збіг 24.06.2019 о 12 год. 00 хв.
За таких обставин, з урахуванням змісту звернення та того, що пропозиція Учасника на момент звернення Замовником не розглядалась відсутні правові підстави для задоволення даного звернення.
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000083-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 09 серпня 2019 20:08
Щодо надання не достовірних відомостей

За даними Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (відповідь № 3230/10-1-50/06 від 08.07.2019 року), у ТОВ Вінпроектбуд» облікова кількість штатних працівників становить 6 осіб. Кількість працівників за договорами ЦПХ відсутня. З урахуванням посади директора, яку займає одна особа, можна припуститись що роботи визначені у закупівлі будуть виконувати 5 працівників, що не є достатнім для виконання такого роду робіт у термін визначений тендерною документацією.
В свою чергу ТОВ «Вінпроектбуд» завантажив файл «2. Інформаціна довідка працівники.pdf», яка містить Інформаційну довідку про наявність працівників без дати і номеру, в якій значиться що на ТОВ «Вінпроектбуд» працює 31 працівник на 32 посадах.
Отже ТОВ «Вінпроектбуд» подало у закупівлі завідомо недостовірний документ.
З урахуванням вищевикладеного, кваліфікаційні критерії Учасника ТОВ «Вінпроектбуд» не відповідають вимогам ст. 16 Закону України «Про закупівлю», а також вимогам тендерної документації Замовника.


Крім того, в ході розгляду ТП ПП ТОВ Вінпроектбуд» були виявлені наступні недоліки.
файли:
«1. Інформаціна довідка обладнання.pdf»
«2. Інформаціна довідка працівники.pdf»
«3. Інформація про аналогічні роботи.pdf»
«6. Довідка захист довкілля.pdf»
«8. Відсутність підстав відмови ст.17 Закону.pdf»
«12. Довідка щодо статуту.pdf»
тощо, містять документи, які не мають дати і реєстраційного номеру, що є порушенням вимог чинного законодавства Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»

Зокрема, відповідно до ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
6) електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;
29) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав;
30) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
відповідно до ч.2 ст 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони".

Відповідно до ч.3 ст 12 ЗУ «Про публічні закупівлі», Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
відповідно до ст. 1 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»
обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили;
відповідно до ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»
Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.
в свою чергу Постанова КМУ від 17 січня 2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» яка є похідною від ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», і якою затверджено Типову інструкцію з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну;
Типову інструкцію з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади;
крім того Відповідно до п. 1.1 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації», затвердженої Наказом Держспоживстандарту України № 55 від 07.04.2003 (далі – Вимога ДСТУ 4163-2003), цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) – постанови, розпорядження, накази, положення, рішення протоколи, акти листи тощо, створювані в результаті діяльності підприємств, установ, організацій та їх об’єднань усіх форм власності.
п 4.1 Вимога ДСТУ 4163-2003 передбачено такі реквізити документів, у числі інших, як:
11- дата документу;
12- реєстраційний індекс документа;
п 4.4 Вимога ДСТУ 4163-2003 передбачено передбачено, що документи, що їх складають в організації.ю повинні мати такі обов’язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документу (10), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23).
оформлені на офіційних бланках БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ ДАТИ ТА РЕЄСТРАЦІЙНОГО ІНДЕКСУ ДОКУМЕНТА, що є ПОРУШЕННЯМ ЗУ «Про публічні закупівлі» та «Про електронні документи та електронний документообіг».


На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію Учасника ТОВ «Вінпроектбуд», як таку що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та ТД Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2019 17:50
Замовником проведено розгляд звернення до Замовника за роз'ясненнями, що надійшло через систему електронних закупівель від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" (надалі – Учасник) та в межах компетенції повідомляємо наступне:

Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною третьою статті 30 Закону у разі визначено, що якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Такий строк збіг 24.06.2019 о 12 год. 00 хв.
За таких обставин, з урахуванням змісту звернення та того, що пропозиція Учасника на момент звернення Замовником не розглядалась відсутні правові підстави для задоволення даного звернення.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 20:08
пенс.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 16:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Пегас" 16 930 143,20
UAH з ПДВ
16 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 22 206 252,00
UAH з ПДВ
16 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" 18 135 226,80
UAH з ПДВ
16 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" 19 708 910,01
UAH з ПДВ
16 290 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 19 300 000,00
UAH з ПДВ
16 290 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 21 050 000,00
UAH з ПДВ
19 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АКТИВ-СТРОЙ" 20 700 000,00
UAH з ПДВ
20 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТАМ" 21 012 366,00
UAH з ПДВ
20 652 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 21 061 088,24
UAH з ПДВ
21 061 088,24
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 21 131 384,08
UAH з ПДВ
21 131 384,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2019 15:13
Електронний підпис
23 червня 2019 14:19
Електронний підпис
23 червня 2019 14:17
Посвідчення.pdf
23 червня 2019 14:17
Договір оренди МТБ.pdf
23 червня 2019 14:17
Договір Міз.Хутора.pdf
23 червня 2019 14:17
Договір Козятин.pdf
23 червня 2019 14:17
Витяг ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 11:40
Електронний підпис
24 червня 2019 11:38
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 11:38
Установчий документ.pdf
24 червня 2019 11:38
Технічний опис послуг.pdf
24 червня 2019 11:38
Проект договору.pdf
24 червня 2019 11:38
Паспорт та код.pdf
24 червня 2019 11:38
Ліцензія.pdf
24 червня 2019 11:37
Витяг.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 12:44
Електронний підпис
24 червня 2019 09:59
Електронний підпис
22 червня 2019 12:35
11. Установчий документ.pdf

Публічні документи

22 червня 2019 00:29
Електронний підпис
22 червня 2019 00:21
Установчий документ.pdf
22 червня 2019 00:21
техпаспорт на ГАЗ.pdf
22 червня 2019 00:21
Техпаспорт автокран.pdf
22 червня 2019 00:21
Технічний опис послуг.pdf
22 червня 2019 00:21
Посвідчення з ОП роб.pdf
22 червня 2019 00:21
Ліцензія КП ВОМЦП.pdf
22 червня 2019 00:21
Договірна ціна.pdf
22 червня 2019 00:21
довідка 4-ОПП.pdf
22 червня 2019 00:21
Гордійчука ПП - ІПН.pdf
22 червня 2019 00:21
витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2019 00:21
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 червня 2019 22:15
Електронний підпис
23 червня 2019 22:04
Листи відгуки.rar
23 червня 2019 22:04
Штатний розклад.PDF
23 червня 2019 22:04
Установчий документ.PDF
23 червня 2019 22:04
Трудові книжки.PDF
23 червня 2019 22:04
свідоцтво ПДВ.PDF
23 червня 2019 22:04
Рішення засновника.pdf
23 червня 2019 22:04
Посвідченя ІТР 4ч.PDF
23 червня 2019 22:04
Посвідченя ІТР 3ч.PDF
23 червня 2019 22:04
Посвідчення.PDF
23 червня 2019 22:04
Посвідчення ІТР.pdf
23 червня 2019 22:04
Посвідчення ІТР 4 1ч.PDF
23 червня 2019 22:04
Посвідчення ІТР 2ч.PDF
23 червня 2019 22:04
Оренда механізмів.PDF
23 червня 2019 22:04
обладнання.pdf
23 червня 2019 22:03
Обєкт Школа_5 ч.2.rar
23 червня 2019 22:03
Обєкт Школа_5 ч.1.rar
23 червня 2019 22:03
обєкт ДНЗ 31.rar
23 червня 2019 22:03
Обєкт Дитяча.rar
23 червня 2019 22:03
Обєкт Дитяча ч.3.rar
23 червня 2019 22:03
Обєкт Дитяча ч.2.rar
23 червня 2019 22:03
Наказ про призначення.PDF
23 червня 2019 22:03
Наказ 40.PDF
23 червня 2019 22:03
Ліцензія завірена.PDF
23 червня 2019 22:03
Копія паспорту ч2.PDF
23 червня 2019 22:03
Копія паспорт та код.pdf
23 червня 2019 22:03
Компанія року.PDF
23 червня 2019 22:03
Інвентарізований опис.PDF
23 червня 2019 22:03
Інвент.опис.PDF
23 червня 2019 22:03
Дозвіл завірений.PDF
23 червня 2019 22:03
Дозвіл завірена копія.PDF
23 червня 2019 22:02
Довідка 1ПВ.PDF
23 червня 2019 22:02
Витяг.PDF
23 червня 2019 22:02
виписка ЄДР 2 .PDF
23 червня 2019 22:02
виписка ЄДР .PDF
23 червня 2019 22:02
Технічний опис послуг.pdf
23 червня 2019 22:02
Проект договору.pdf
23 червня 2019 22:02
Лист щодо статуту.pdf
23 червня 2019 22:02
Лист щодо оголошення.pdf
23 червня 2019 22:02
Лист щодо банкрутства.pdf
23 червня 2019 22:02
Лист з описом послуг.pdf
23 червня 2019 22:01
Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 17:32
Електронний підпис
21 червня 2019 17:16
33.Відомості з ЄДРПОУ.PDF
21 червня 2019 17:16
31.IПН_директора копія.PDF
21 червня 2019 17:16
26.Установчий документ.pdf
21 червня 2019 17:16
9.Обладнання і матбаза.pdf
21 червня 2019 17:16
8.Проект договору.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 18:51
Електронний підпис
21 червня 2019 18:40
Електронний підпис
21 червня 2019 18:39
06_Установчий документ.pdf
21 червня 2019 18:39
21_Розрахунки ЗВВ_АВ.pdf
21 червня 2019 18:39
20_Ліцензія копія.pdf
21 червня 2019 18:39
18_Дозвіл ДГПН ВРПН.pdf

Публічні документи

15 червня 2019 13:51
Електронний підпис
15 червня 2019 13:50
27 Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2019 13:50
23 Проект Договору.pdf
15 червня 2019 13:50
21 Установчий документ.pdf
15 червня 2019 13:50
13 Дозвіл рпн.pdf
15 червня 2019 13:50
12 Ліцензія.pdf
15 червня 2019 13:50
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 09:50
Електронний підпис
24 червня 2019 09:48
відгук днз №4.pdf
21 червня 2019 17:38
Електронний підпис
21 червня 2019 17:07
відгук 3.pdf
21 червня 2019 17:07
відгук 2.pdf
21 червня 2019 17:06
відгук 3.pdf
21 червня 2019 17:06
тендерна пропозиція 1.pdf
21 червня 2019 16:55
Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf
21 червня 2019 16:54
Посвідчення Флоріант.pdf
21 червня 2019 16:54
Накази Флоріан-Т.pdf
21 червня 2019 16:54
Установчий документ.pdf.pdf
21 червня 2019 16:54
-20182~1.RAR
21 червня 2019 16:54
свідоцтво пдв.pdf
21 червня 2019 16:54
паспорт директора.pdf
21 червня 2019 16:54
довідка з статистики.pdf
21 червня 2019 16:54
виписка.pdf
21 червня 2019 16:54
Document_USR_1004958237.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 21:03
Електронний підпис
21 червня 2019 21:01
6.8. ВитягЄДРПОУ10062019.pdf
21 червня 2019 21:01
6.6.Код директора.pdf
21 червня 2019 21:01
6.2.Статут.pdf
21 червня 2019 21:01
4.1.Ліцензія.pdf
21 червня 2019 21:01
2. Довідка про санкції.pdf
21 червня 2019 21:01
1.2.2. Технічний опис.pdf
21 червня 2019 21:01
1.2.1. Проект договору.pdf
21 червня 2019 21:01
1.3.5. Прибуток.pdf
21 червня 2019 21:01
1.3.1. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Пегас"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"

ПП "Рослана"

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ПП "АКТИВ-СТРОЙ"

ТОВ "БК СТАМ"

ТОВ "ЖК - Гарант"

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Відхилено 16 070 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:16
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."
#13306700
Відхилено 16 080 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 16:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"
#37618365
Переможець 16 160 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:43

Документи

03 липня 2019 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"
#37618365
16 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 17:45
договір ЗОШ№1.PDF укладений
15 серпня 2019 17:45
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 18:52
додаткова №8 ЗОШ№1.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 18:51
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 20:02
додаткова №7 ЗОШ №1.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 20:01
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 16:13
додаткова №6 ЗОШ№1.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:24
додаткова _5 ЗОШ_1.PDF зміни до договору
10 липня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:42
додаткова №4 ЗОШ№1.PDF зміни до договору
04 березня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 17:31
додаткова №3 ЗОШ№1.PDF зміни до договору
19 лютого 2020 17:31
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:12
додаткова №2 ЗОШ№1.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 16:01
додаткова ЗОШ№1.PDF зміни до договору
23 серпня 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML