Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця
Очікувана вартість
13 484 587,00 UAH
UA-2019-06-06-000053-c 364220e673ce4e1785f47e908303be8b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Андрій Володимирович

0432671709 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а
Контактна особа: Гринчук Андрій Володимирович
0432671709
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2019 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 14:43
Очікувана вартість: 13 484 587,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134 845,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4683 м.кв.
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця (джерело фінансування - бюджет розвитку Вінницької міської ОТГ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Василя Порика,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 45214100-1 — Будівництво дитячих садків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт згідно актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 09:35
ДНЗ №52.ims
06 червня 2019 09:28
ТД ДНЗ №52 по вул. Василя Порика,17.doc
06 червня 2019 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 09:35
ДНЗ №52.ims
06 червня 2019 09:28
ТД ДНЗ №52 по вул. Василя Порика,17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заробітня плата
Дата подання: 07 червня 2019 10:23
Дата відповіді: 11 червня 2019 16:55
Заробітня плата в вашому кошторисі нижче ніж в наказі Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281, яку заробітню плату вказувати при обрахунку пропозиції. Заздалегідь дякую.
Відповідь: Відповідно рішення Вінницької міської ради від 31.01.2019р. №264 затверджено на 2019 рік розмір кошторисної заробітної плати при визначення вартості будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням державних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій в розмірі 8530,00 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8. При обрахунку пропозиції розмір заробітної плати не повинен перевищувати вищевказаний.
клас наслідків
Дата подання: 07 червня 2019 13:20
Дата відповіді: 11 червня 2019 16:34
Добрий день. Який клас наслідків з проекту?
Відповідь: Добрий день. Клас наслідків відповідно проектної документації СС2

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-06-000053-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 07 червня 2019 18:23
Відповідно до ст. 10 Господарського Кодексу України: 1. Основними напрямами економічної політики, що визначаються державою, є: структурно-галузева політика, спрямована на здійснення державою прогресивних змін у структурі економіки, удосконалення міжгалузевих та внутрішньогалузевих пропорцій, стимулювання розвитку галузей, які визначають науково-технічний прогрес, забезпечують конкурентоспроможність вітчизняної продукції та зростання рівня життя населення. Складовими цієї політики є промислова, аграрна, будівельна та інші сфери економічної політики, щодо яких держава здійснює відносно самостійний комплекс заходів стимулюючого впливу; антимонопольно-конкурентна політика, спрямована на створення оптимального конкурентного середовища діяльності суб'єктів господарювання, забезпечення їх взаємодії на умовах недопущення проявів дискримінації одних суб'єктів іншими, насамперед у сфері монопольного ціноутворення та за рахунок зниження якості продукції, послуг, сприяння зростанню ефективної соціально орієнтованої економіки; Крім того, відповідно до ст.. 31 Господарського Кодексу України: 1. Дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається: надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. 2. Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів. Водночас відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Конвенції про безпеку та гігієну праці у будівництві № 167 (Міжнародна організація праці; Конвенція, Міжнародний документ від 20.06.1988 № 167, Женева, 1991) термін "будівництво" охоплює: i) будівельні роботи, серед них земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, реставраційні роботи, капітальний і поточний ремонт (куди входять чистка й пофарбування) та знесення усіх видів будинків чи будівель; ii) цивільне будівництво, куди входять земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, капітальний і поточний ремонт та знесення, наприклад, аеропортів, доків, гаваней, внутрішніх водяних шляхів, гребель, захисних споруд на берегах річок і морів та поблизу зон обвалів, автомобільних доріг і шосе, залізниць, мостів, тунелів, віадуків та об'єктів, пов'язаних з наданням послуг, таких як комунікації, дренаж, каналізація, водопостачання й енергопостачання; iii) монтаж та демонтаж будов і конструкцій з елементів заводського виробництва, а також виробництво збірних елементів на будівельному майданчику. В свою чергу відповідно до ст.. 9 Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Крім того, відповідно до чинного законодавства України: будівництво – це процес зведення, обробки, реставрації, відновлення та ремонту будівель і споруд, який здійснюється на різних рівнях із застосуванням спеціальної техніки і знань. Завдання, в числі іншого, включає в себе проектування, пошук коштів, проведення підготовчих робіт. реконструкція – це процес зміни параметрів споруди, а також окремих елементів (поверховість, висота стін, площа), інженерних мереж (установка каналізації, заміна електропроводки). Комплекс заходів завжди проводиться на наявній споруді, і йому передує розробка детальних планів майбутніх робіт. Водночас тендерним комітетом Замовника оголошену закупівлю «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця (джерело фінансування - бюджет розвитку Вінницької міської ОТГ)» UA-2019-06-06-000053-c, ДК 021:2015: 45214100-1 Будівництво дитячих садків. У Тендерній документації Замовника, від учасників вимагається досвід виконання аналогічних закупівель, під яким розуміється будівництво дитячих садків. Хоча відповідно до Тендерної документації, роботи(послуги), які планується закупити, мають характер капітального ремонту і реставрації (021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). З урахуванням вищевикладеного Замовник встановив невірний код закупівлі, що призводить до неправомірної дискримінації окремих учасників, наданні окремим суб’єктам господарювання, що діють на ринку будівельних послуг, переваг у порівняні з іншими, зменшення конкурентного середовища, і як наслідок неекономії бюджетних коштів, що суперечить засадам проведення публічних закупівель. З огляду на вищевикладене, просимо Вас змінити код закупівлі ДК 021:2015: 45214100-1 «Будівництво дитячих садків» на ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація».
зміна коду ДК
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2019 16:31
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за № 163 від 04.06.2014 року затверджено Державні будівельні норми А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво".
Згідно означених будівельних норм дається чітке розмежування між капітальним ремонтом та реконструкцією. Також наголошуємо, що проектна документація пройшла державну експертизу, саме як реконструкція об'єкту будівництва.
Враховуючи вищевказане та відповідно до складу і змісту проектної документації, відкриті торги було оголошено на закупівлю робіт з реконструкції будівлі (термомодернізація) ДНЗ.
Відповідно зміна коду предмету закупівлі на 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» є таким що не відповідає будівельним нормам та чинному законодавству України.
Номер вимоги: UA-2019-06-06-000053-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 27 червня 2019 20:12
щодо невідповідності ТП вимогам ТД
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БК Пегас» хочемо зазначити наступне.
Антикорупційна програми не відповідає вимогам антикорупційного законодавства .
Зокрема нижче зазначені норми Типової антикорупційної програми затвердженої НАЗК, які змінені ТОВ "БК Пегас"
розділ 2
1. Юридична особа не менше одного разу на рік здійснює внутрішню оцінку корупційних ризиків у своїй діяльності.
9. Юридична особа не рідше ніж один раз на три роки повинна ВПРАВІ проходити зовнішню оцінку корупційних ризиків, яку проводять організації, що надають аудиторські, юридичні чи консалтингові послуги, або незалежні експерти.
Розділ 3
5. Уповноважений проводить антикорупційну перевірку- наявних або потенційних ділових партнерів Юридичної особи з метою оцінки наявності корупційних ризиків. При цьому Уповноважений перевіряє, чи має діловий партнер репутацію суб’єкта, діяльність якого пов’язана з корупцією (навіть за відсутності відповідних судових рішень), та чи не буде діловий партнер використовуватися як посередник для передачі третім особам (або для отримання від третіх осіб) неправомірної вигоди.
Антикорупційна перевірка здійснюється відповідно до вимог Антикорупційної програми, а також стандартів для різних сфер діяльності Юридичної особи, що розробляються та затверджуються Уповноваженим. Матеріали перевірки зберігаються не менше ніж 5 років.
6. Юридична особа (у разі відсутності заборон, встановлених законодавством) може здійснювати внески на підтримку політичних партій, а також здійснювати благодійну діяльність лише після висновку Уповноваженого про відсутність корупційних ризиків.
Уповноважений ухвалює висновок протягом _______ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) після отримання всіх документів, пов’язаних із здійсненням вказаних внесків або благодійної діяльності, і направляє його керівнику.
7. Здійснення благодійної діяльності Юридичної особи не допускається, якщо:
1) її здійснення є умовою укладення будь-якого договору, ухвалення рішення органом державної влади, органом місцевого самоврядування або здійснюється з метою отримання переваг у підприємницькій діяльності;
2) діловий партнер або орган державної влади, орган місцевого самоврядування наполягає на здійсненні того чи іншого виду благодійної діяльності через певну благодійну організацію.
Уповноважений веде реєстр здійснених Юридичною особою внесків на підтримку політичних партій та благодійної діяльності. Дані в такому реєстрі підлягають зберіганню не менше ніж 5 років.
Положення про порядок ведення вказаного реєстру затверджується керівником за поданням Уповноваженого.

Розділ 12.
3 Уповноважений надає усне роз’яснення під час особистого прийому або у письмовій формі - не пізніше ніж протягом _________ робочих днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) з дня отримання запиту.
Уповноважений може продовжити строк розгляду звернення, але не більше ніж на ______ робочих днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою), про що письмово інформує особу, яка звернулась за роз’ясненням.
Розділ 14
3. Витрати часу на підвищення кваліфікації у сфері запобігання та виявлення корупції складають не менше ______ відсотків (визначається (встановлюється) Юридичною особою) загального обсягу робочого часу на півріччя.

Розділ 15
2. За умов, передбачених пунктом 1 цього розділу, засновники (учасники), керівник зобов’язані вжити таких заходів:
1) протягом ________ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) ініціювати проведення внутрішнього розслідування з метою підтвердження чи спростування інформації про ймовірне порушення Антикорупційної програми або корупційне чи пов’язане з корупцією правопорушення;

3. Внутрішнє розслідування проводиться лише у випадках, коли надана або виявлена інформація стосується конкретних осіб та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
Внутрішнє розслідування призначається керівником і здійснюється комісією. Порядок проведення внутрішніх розслідувань, які здійснюються відповідно до Антикорупційної програми, затверджується керівником.
До складу комісії обов’язково включається Уповноважений, за винятком випадків, коли розслідування призначається за наслідками виявлення фактів чи отримання інформації про вчинення Уповноваженим корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, порушення вимог Антикорупційної програми.
Строк проведення розслідування не повинен перевищувати ____ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою).
Матеріали проведених внутрішніх розслідувань зберігаються в архіві Уповноваженого не менше 5 років.
У разі якщо за результатами внутрішнього розслідування на Уповноваженого накладається дисциплінарне стягнення, про це письмово повідомляється Національне агентство з питань запобігання корупції у дводенний строк з дати його накладення.
З урахуванням викладеного Антикорупційна програма ТОВ «БК ПЕГАС» встановлює стандарти та вимоги нижчі, ніж передбачені Законом та Типовою антикорупційною програмою.
Відповідно до чинного законодавства, Антикорупційна програма Учасника має відповідати загальним вимогам антикорупційного законодавства, а також не не може встановлювати стандарти та вимоги нижчі, ніж передбачені Законом та Типовою антикорупційною програмою. Як наслідок це створює ризики недотримання і порушення антикорупційного законодавства, а також не вжиття заходів щодо їх усунення та правового реагування керівництвом ТОВ «БК ПЕГАС» та Уповноваженим.
Отже,тендерна пропозиція вказаного Учасника не відповідає вимогам ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відсутня довідка «Технічний опис послуг», що є порушенням Додатку 5 до ТД
Крім того, у пропозиції (файл «06 Довідка про наявність матеріально технічної бази. pdf») ТОВ «БК Пегас» вказало в про наявність орендованого автотранспорту, однак в файлі «09 3 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. pdf» не містяться відомості про працівників, які можуть керувати вказаними спеціальними автотранспортними засобами. Крім того, відсутність субпідрядників, вказує на те що вказані спеціальні автотранспортні засоби надаються просто в оренду, а не у вигляді послуг, які передбачають власне виконання певних робіт вказаними спеціальними автотранспортними засобами відповідним персоналом, який може їх обслуговувати. Навіщо ТОВ «БК Пегас» будівельна техніка і автотранспорт, на якому не має кому їздити і не має ким керувати.
Отже тендерна пропозиція замовника не відповідає вимогам ст. 16 ЗУ «про публічні закупівлі» і вимогам тендерної документації замовника
З урахуванням вищевикладеного вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «БК Пегас»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 17:20
Тендерним комітетом вказані вимоги будуть враховані при оцінці Учасника

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-06-000053-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 13 липня 2019 20:26
СКАРГА
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ПЕГАС» 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Гандзюка, будинок 2 квартира 17 Індивідуальний код юридичної особи: 41394855 АТ «Полтава-банк», р/р 26002150013001, МФО 331489 тел.: 096 116 04 07 Е-mail: bk_pegas@ukr.net № 12 від 13.07. 2019року. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ПЕГАС» (код ЄДРПОУ 41394855) Адреса:21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Гандзюка, будинок 2 квартира 17 електронна пошта: bk_pegas@ukr.net телефон 096 116 04 07 Замовник: Департамент капітального будівництва (код ЄДРПОУ 03084204) Адреса: 21018, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а. електронна пошта: kapbud@i.ua телефон: (0432) 67-17-09, 59-20-76, 59-20-7 Інформація про закупівлю ID: 364220e673ce4e1785f47e908303be8b Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-06-06-000053-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 03.07.2019р. Плата за подання скарги – 15 000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-06-000053-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ПЕГАС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 65 від 03.07.2019 року). Підставою для відхилення зазначено наступне – «У зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «БК ПЕГАС» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - у відповідності до ст.31 до Закону України «Про оплату праці» - розмір заробітної плати працівника за повністю виконану норму праці за період не може бути нижчим ніж розмір мінімальної заробітної плати. У відповідності до тендерної пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» кошторисна зарплата одного працівника становить 4095,79 грн., а у відповідності до Закону України «Про Державний бюджет на 2019 рік» мінімальний розмір заробітної плати становить 4173 грн. В зв’язку з цим ТОВ «БК ПЕГАС» порушено вимоги чинного законодавства щодо оплати праці; - для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «БК ПЕГАС» надано довідку, яка містить інформацію про виконання ТОВ «БК ПЕГАС» робіт з капітального ремонту і реставрації (реконструкції незавершеного будівництва «Районного спортивного комплексу») в м.Козятин по вул.Довженко (коригування). За інформацією, отриманою від замовника будівництва вищевказаного об’єкту, відділу освіти Козятинської районної державної адміністрації, будівництво даного об’єкту незавершено. Тобто, ТОВ «БК ПЕГАС» надав завідомо недостовірну інформацію в довідці про досвід виконання аналогічного договору. дискваліфікувати учасника ТОВ «БК ПЕГАС» за процедурою «відкриті торги» по закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця» (відповідно до протоколу) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне.Згідно розділу 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»,встановлено, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна. Питома вага критерію «ціна» - 100%. За результатами електронного аукціону та автоматичної оцінки тендерних пропозицій електронної системи закупівель, пропозиція ТОВ «БК ПЕГАС» є найбільш економічно вигідною – 8 400 000,00 грн. Учасник ТОВ «БК ПЕГАС» надав повну згоду на виконання зазначених робіт за остаточну вартість своєї пропозиції за результатами аукціону. Помилкове зазначення розміру мінімальної заробітної плати працівника за повністю виконану норму праці за період нижчим ніж затверджений чинним законодавством розмір мінімальної заробітної плати, є технічною помилкою, тому має бути віднесене до формальних помилок. Учасник ТОВ «БК ПЕГАС», пропозиція якого за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, має право внести зміни до розрахунків кошторисної документації, та привести їх у відповідність до кінцевої вартості пропозиції, виправивши допущені формальні помилки щодо розрахунку заробітної плати працівника, не збільшуючи при цьому вартості своєї тендерної пропозиції, відшкодовуючи невраховані витрати за рахунок власного прибутку. Оновлені розрахунки кошторисної документації за результатами аукціону додаються. Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не являється Уповноваженим органом або особою та до його компетенції не входить встановлення факту порушення Учасниками вимог чинного законодавства щодо оплати праці.Окрім того, вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасників чітко визначено ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як бачимо, серед встановлених Законом підстав, не міститься умов щодо невідповідності пропозиції Учасника вимогам законодавств про оплату праці. А, враховуючи те, що тендерна документація Замовника не містить вищезазначеної вимоги, наша Пропозиція, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, неправомірно відхилена Замовником, спираючись на пункт 4 частини 1 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Щодо до досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією Замовника не визначено, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі та не встановлено заборону стосовно надання інформації про частково виконані договори. Варто зауважити, що згідно ЦКУ, процес виконання договору слідує після моменту його укладення, а факт виконання зобов’язань підтверджується відповідними документами (наприклад, акти виконаних робіт). Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно абзацу 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тачастини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника до Учасників Закупівлі висувається вимога надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ (тобто, ОДНОГО). Учасником ТОВ «БК ПЕГАС» у складі своєї пропозиції, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, надано інформацію про виконання двох аналогічних договорів (довідка №22-06/26 від 22.06.2019р.): 1. Договір № 10- «Пегас» від 20.10.2017 року – Капітальний ремонт і реставрація (Реконструкція незавершеного будівництва «Районного спортивного комплексу» в м. Козятин по вул. Довженко (коригування). 2. Договір № 6410-3142-1 від 01 серпня 2017 року – Реконструкція учбового приміщення КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» для розміщення санвузлів та влаштування зовнішніх інженерних мереж по вул. Центральна, 22 в с. Мізяківські Хутори, Вінницького району, Вінницької області. Копія довідки додається. Роботи по Договору № 10- «Пегас» від 20.10.2017 року – Капітальний ремонт і реставрація (Реконструкція незавершеного будівництва «Районного спортивного комплексу» в м. Козятин по вул. Довженко (коригування) дійсно виконані Учасником не у повному обсязі, у зв’язку з відсутністю фінансування у Замовника. Повторно наголошуємо, що тендерною документацією Замовника не визначено, що інформація про наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинна подаватись стосовно договорів виконаних у повному обсязі та не встановлено заборону стосовно надання інформації про частково виконані договори. Варто зазначити, що роботи за Договором 6410-3142-1 від 01 серпня 2017 року – Реконструкція учбового приміщення КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» для розміщення санвузлів та влаштування зовнішніх інженерних мереж по вул. Центральна, 22 в с. Мізяківські Хутори, Вінницького району, Вінницької області виконано у повному обсязі. Копії підтверджуючих документів про факт виконання зазначених робіт (акти виконаних робіт) згідно інформації про виконання аналогічних договорів додаються. Враховуючи вищезазначене, вважаємо розгляд нашої Тендерної Пропозиції, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, упередженою, а її відхилення – безпідставним та необґрунтованим» Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 5. запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, Замовник порушив норми чинного законодавства про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «РОСЛАНА». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 65 від 03.07.2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ПП "РОСЛАНА" зазначене у протоколі №77 від «12» липня 2019 року та визнати нашу пропозицію такою, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Оновлені розрахунки кошторисної документації за результатами аукціону. 3. Довідка №22-06/26 від 22.06.2019р.Про досвід виконання аналогічного договору. 4. Акти виконаних робіт . Директор Покотило М.М.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 липня 2019 17:56
Рішення від 17.07.2019 № 9564.pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 17:56
Рішення від 30.07.2019 № 10334.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано вимоги рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2019 12:44

Документи подані скаржником

13 липня 2019 20:26
Оплата
13 липня 2019 20:26
Оновлені розрахунки
13 липня 2019 20:26
Аналогічні договора
13 липня 2019 20:26
Акти виконаних робіт
13 липня 2019 20:26
Скарга

Документи подані замовником

25 липня 2019 13:49
щодо №UA-2019-06-06-000053-с.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК Пегас" 10 584 600,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олеріт" 11 491 720,00
UAH з ПДВ
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 9 974 938,00
UAH з ПДВ
9 049 999,99
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" 10 187 795,45
UAH з ПДВ
9 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЖВА-ЛТД" 10 526 178,55
UAH з ПДВ
9 099 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." 12 405 818,40
UAH з ПДВ
9 100 000,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТАМ" 11 461 896,00
UAH з ПДВ
9 351 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 10 387 000,00
UAH з ПДВ
9 789 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 11 257 770,00
UAH з ПДВ
9 957 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 11 757 009,83
UAH з ПДВ
10 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Арка-ПТФ 10 796 228,40
UAH з ПДВ
10 796 228,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АКТИВ-СТРОЙ" 11 682 000,00
UAH з ПДВ
10 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 11 800 000,00
UAH з ПДВ
11 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ"" 12 302 151,67
UAH з ПДВ
11 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 12 225 172,28
UAH з ПДВ
12 225 172,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2019 15:06
Електронний підпис
23 червня 2019 14:29
Електронний підпис
23 червня 2019 14:27
Посвідчення.pdf
23 червня 2019 14:27
Договір оренди МТБ.pdf
23 червня 2019 14:27
Договір Міз.Хутора.pdf
23 червня 2019 14:27
Договір Козятин.pdf
23 червня 2019 14:27
Витяг ЄДР оригінал.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 09:48
Електронний підпис
24 червня 2019 09:46
14. Установчий документ.pdf
24 червня 2019 09:46
8. Дозвіл 2.pdf
24 червня 2019 09:46
7. Дозвіл 1.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 16:51
Електронний підпис
19 серпня 2019 16:29
Довідка МВС 2
15 серпня 2019 20:59
Електронний підпис
15 серпня 2019 20:22
Довідка МВС
15 серпня 2019 20:22
Дозвіл на експлуатацію
15 серпня 2019 20:21
Ліцензія ІІ
15 серпня 2019 20:21
Ліцензія
15 серпня 2019 20:21
Довідка правопорушень
15 серпня 2019 20:21
Довідка ПДВ
15 серпня 2019 20:21
Довідка щодо корупції ІІ
15 серпня 2019 20:21
Довідка щодо корупції
15 серпня 2019 20:21
Довідка про корупцію ІІ
15 серпня 2019 20:21
Довідка про банкруцтво
15 серпня 2019 20:21
Довідка про банкруцтво II
17 липня 2019 19:25
Електронний підпис
17 липня 2019 17:38
Довідка мвс
16 липня 2019 21:22
Дозвіл на експлуатацію
16 липня 2019 21:22
Ліцензія
16 липня 2019 21:22
Ліцензія копія
16 липня 2019 13:13
Довідка щодо ПДВ
16 липня 2019 13:10
Довідка щодо корупції
23 червня 2019 22:12
Електронний підпис
23 червня 2019 22:05
Електронний підпис
23 червня 2019 17:42
Обєкт Школа_5 ч.2.rar
23 червня 2019 17:42
Обєкт Школа_5 ч.1.rar
23 червня 2019 17:42
обєкт ДНЗ 31.rar
23 червня 2019 17:42
Обєкт Дитяча.rar
23 червня 2019 17:42
Листи відгуки.rar
23 червня 2019 17:42
Обєкт Дитяча ч.3.rar
23 червня 2019 17:42
Штатний розклад.PDF
23 червня 2019 17:42
Установчий документ.PDF
23 червня 2019 17:42
свідоцтво ПДВ.PDF
23 червня 2019 17:42
Рішення засновника.pdf
23 червня 2019 17:42
Посвідченя ІТР 4ч.PDF
23 червня 2019 17:42
Посвідченя ІТР 3ч.PDF
23 червня 2019 17:42
Посвідчення.PDF
23 червня 2019 17:41
Посвідчення ІТР.pdf
23 червня 2019 17:41
Посвідчення ІТР 4 1ч.PDF
23 червня 2019 17:41
Посвідчення ІТР 2ч.PDF
23 червня 2019 17:41
Оренда механізмів.PDF
23 червня 2019 17:41
Обєкт Дитяча ч.2.rar
23 червня 2019 17:41
обладнання.pdf
23 червня 2019 17:41
Наказ про призначення.PDF
23 червня 2019 17:41
Наказ 40.PDF
23 червня 2019 17:41
Ліцензія завірена.PDF
23 червня 2019 17:41
Копія паспорту ч2.PDF
23 червня 2019 17:41
Копія паспорт та код.pdf
23 червня 2019 17:41
Компанія року.PDF
23 червня 2019 17:41
Інвентарізований опис.PDF
23 червня 2019 17:41
Інвент.опис.PDF
23 червня 2019 17:41
Дозвіл завірений.PDF
23 червня 2019 17:41
Дозвіл завірена копія.PDF
23 червня 2019 17:41
Довідка 1ПВ.PDF
23 червня 2019 17:41
Витяг.PDF
23 червня 2019 17:41
виписка ЄДР 2 .PDF
23 червня 2019 17:40
виписка ЄДР .PDF
23 червня 2019 17:40
Технічний опис послуг.pdf
23 червня 2019 17:40
Проект договору.pdf
23 червня 2019 17:40
Лист щодо статуту.pdf
23 червня 2019 17:40
Лист щодо оголошення.pdf
23 червня 2019 17:40
Лист щодо банкрутства.pdf
23 червня 2019 17:39
Лист з описом послуг.pdf
23 червня 2019 17:39
Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

22 червня 2019 00:05
Електронний підпис
22 червня 2019 00:00
Установчий документ.pdf
22 червня 2019 00:00
техпаспорт на ГАЗ.pdf
22 червня 2019 00:00
Техпаспорт автокран.pdf
22 червня 2019 00:00
Технічний опис послуг.pdf
22 червня 2019 00:00
Посвідчення з ОП роб.pdf
22 червня 2019 00:00
Ліцензія КП ВОМЦП.pdf
22 червня 2019 00:00
Договірна ціна.pdf
22 червня 2019 00:00
довідка 4-ОПП.pdf
22 червня 2019 00:00
Гордійчука ПП - ІПН.pdf
22 червня 2019 00:00
витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2019 00:00
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 червня 2019 20:12
статут.pdf
23 червня 2019 20:12
паспорт директора.pdf
23 червня 2019 20:12
витяг з ЄДРЮО.pdf
23 червня 2019 20:11
ліцензія.pdf
23 червня 2019 20:11
ст 17 п 9 ст 9.pdf
23 червня 2019 20:11
санкції.pdf
23 червня 2019 20:11
кошторис.pdf
23 червня 2019 20:10
лист-згода.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 10:48
Електронний підпис
24 червня 2019 10:43
Електронний підпис
24 червня 2019 10:42
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 10:42
Установчий документ.pdf
24 червня 2019 10:42
Технічний опис послуг.pdf
24 червня 2019 10:41
Проект договору.pdf
24 червня 2019 10:41
Паспорт та код.pdf
24 червня 2019 10:41
Ліцензія.pdf
24 червня 2019 10:40
Витяг.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 13:15
Електронний підпис
20 червня 2019 13:12
27 Витяг ПДВ.pdf
20 червня 2019 13:12
23 Проект Договору.pdf
20 червня 2019 13:12
21 Установчий документ.pdf
20 червня 2019 13:12
13 Дозвіл рпн.pdf
20 червня 2019 13:12
12 Ліцензія.pdf
20 червня 2019 13:12
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2019 16:10
Електронний підпис
22 червня 2019 16:09
Договір Школа 11.PDF
22 червня 2019 16:09
Довідка про статут.PDF
22 червня 2019 16:09
Установчий документ.PDF
22 червня 2019 16:09
Довідка про довкілля.PDF
22 червня 2019 16:09
Договір Гнівань.PDF
22 червня 2019 16:09
Витяг РП ПДВ.PDF
22 червня 2019 16:09
Лист згода.PDF
22 червня 2019 16:09
Протокол зборів.PDF
22 червня 2019 16:09
Довідка про досвід.PDF
22 червня 2019 16:09
Лист згода істотні.PDF
22 червня 2019 16:09
Договір Корпус8.PDF
22 червня 2019 16:09
Договір Замостянська.PDF
22 червня 2019 16:09
Ліцензія.PDF
22 червня 2019 16:09
Лист підтвердження.PDF
22 червня 2019 16:09
Дозвіл Ладога.PDF
22 червня 2019 16:09
Паспорт і код.PDF
22 червня 2019 16:09
Договір ЦЗ.PDF
22 червня 2019 16:09
Акти ЦЗ.PDF
22 червня 2019 16:09
Наказ.PDF
22 червня 2019 16:09
Договір Космонавтів.PDF
22 червня 2019 16:09
Технічний опис послуг.pdf
22 червня 2019 16:09
Довідка про персонал.PDF
22 червня 2019 16:09
Розрахунки показників.PDF
22 червня 2019 16:09
Витяг з ЄДР Ладога 2018.PDF

Публічні документи

24 червня 2019 10:54
Електронний підпис
24 червня 2019 10:45
20. Технічний опис.pdf
24 червня 2019 10:45
18. Договірна ціна.pdf
24 червня 2019 10:45
15. Установчий документ.pdf
24 червня 2019 10:45
14. Опис.pdf
24 червня 2019 10:45
9. Ліцензія з додатком.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 17:38
Електронний підпис
21 червня 2019 17:34
Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf
21 червня 2019 17:34
тендерна пропозиція 2.pdf
21 червня 2019 17:30
відгук 1.pdf
21 червня 2019 17:30
відгук 2.pdf
21 червня 2019 17:30
відгук 3.pdf
21 червня 2019 17:30
Установчий документ.pdf.pdf
21 червня 2019 17:30
-20182~1.RAR
21 червня 2019 17:30
свідоцтво пдв.pdf
21 червня 2019 17:30
паспорт директора.pdf
21 червня 2019 17:30
довідка з статистики.pdf
21 червня 2019 17:30
виписка.pdf
21 червня 2019 17:30
Document_USR_1004958237.pdf
21 червня 2019 17:30
Розрахунок ЗВВ та АВ.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 18:49
Електронний підпис
21 червня 2019 18:48
21_Розрахунки ЗВВ_АВ.pdf
21 червня 2019 18:48
20_Ліцензія копія.pdf
21 червня 2019 18:48
18_Дозвіл ДГПН ВРПН.pdf
21 червня 2019 18:48
06_Установчий документ.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 20:27
Електронний підпис
21 червня 2019 17:39
33.Відомості з ЄДРПОУ.PDF
21 червня 2019 17:39
31.IПН_директора копія.PDF
21 червня 2019 17:39
26.Установчий документ.pdf
21 червня 2019 17:39
9.Обладнання і матбаза.pdf
21 червня 2019 17:39
8.Проект договору.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 10:59
Електронний підпис
24 червня 2019 10:57
ДОДАТОК №5(1).pdf
20 червня 2019 14:17
Електронний підпис
20 червня 2019 14:14
ДОГОВІРНА ЦІНА1.pdf
20 червня 2019 14:14
ДОДАТОК №5(1).pdf
20 червня 2019 14:14
ДОДАТОК №5(1).pdf
20 червня 2019 14:14
Установчий документ.pdf
20 червня 2019 14:14
УСТАНОВЧИЙ ДОКУМЕНТ(2).pdf
20 червня 2019 14:14
СТАТУТ.pdf
20 червня 2019 14:14
ПРОТОКОЛ ЗАСНОВНИКІВ.PDF
20 червня 2019 14:14
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС(1).pdf
20 червня 2019 14:14
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК(4).pdf
20 червня 2019 14:14
ІНШІ РОЗРАХУНКИ(3).pdf
20 червня 2019 14:14
ДОДАТОК №5(1).pdf
20 червня 2019 14:14
ДОГОВІРНА ЦІНА1.pdf
20 червня 2019 14:14
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
20 червня 2019 14:14
ВИТЯГ ІЗ СТАТУТУ.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 20:57
Електронний підпис
21 червня 2019 20:56
РеєстрВПорика 17.pdf
21 червня 2019 20:56
6.8. ВитягЄДРПОУ10062019.pdf
21 червня 2019 20:56
6.6.Код директора.pdf
21 червня 2019 20:56
6.2.Статут.pdf
21 червня 2019 20:55
4.1.Ліцензія.pdf
21 червня 2019 20:55
2. Довідка про санкції.pdf
21 червня 2019 20:55
1.2.2. Технічний опис.pdf
21 червня 2019 20:55
1.2.1. Проект договору.pdf
21 червня 2019 20:55
1.3.5. Прибуток.pdf
21 червня 2019 20:55
1.3.2. Локальн.кошторис 2.pdf
21 червня 2019 20:55
1.3.2. Локальн.кошторис 1.pdf
21 червня 2019 20:55
1.3.1. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Пегас"

ТОВ "Олеріт"

ПП "Рослана"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"

ТОВ "ІЖВА-ЛТД"

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В."

ТОВ "БК СТАМ"

ПП "ЛАДОГА 77"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ "ЖК - Гарант"

ПП Арка-ПТФ

ПП "АКТИВ-СТРОЙ"

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВІНТРАСТІНВЕСТ""

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Рішення скасоване 8 500 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 10:07
ПП "Рослана"
#31950566
Рішення скасоване 9 049 999,99
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:27
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Рішення скасоване 8 400 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:56
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Рішення скасоване 8 500 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:56
ПП "Рослана"
#31950566
Рішення скасоване 9 049 999,99
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:56
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"
#34886970
Рішення скасоване 9 050 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:56
ТОВ "БК Пегас"
#41394855
Відхилено 8 400 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:27
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Відхилено 8 500 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:35
ПП "Рослана"
#31950566
Переможець 9 049 999,99
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 12:39

Документи

10 липня 2019 17:15
Електронний підпис

Документи

12 липня 2019 10:21
Електронний підпис

Документи

14 серпня 2019 12:38
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:37
переможець ДНЗ №52.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рослана"
#31950566
9 049 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 12:38
Електронний підпис
14 серпня 2019 12:37
переможець ДНЗ №52.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 11:47
додаткова №4 ДНЗ №52.PDF зміни до договору
10 серпня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:38
додаткова №3 ДНЗ№52.PDF зміни до договору
04 березня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 18:04
додаткова №2 ДНЗ№52.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 18:04
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 12:22
додаткова №1 ДНЗ№52.PDF зміни до договору
02 вересня 2019 12:22
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 11:19
договір ДНЗ№52.PDF укладений
29 серпня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії до 30.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 27-08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML