Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизовані робочі місця користувачів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"
Automated workplaces of users of the automated information and telecommunication system "State Voter Register"
Очікувана вартість
69 400 000,00 UAH
UA-2019-06-05-003406-b 8cdb26a1f99d4da98f5c0ca823371f41
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Залізняк

+380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська область обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Залізняк
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Central Election Commission
National ID: 21661450
Contact point: Galyna Zalizniak
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2019 17:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:58
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:58
Очікувана вартість: 69 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 347 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 05 червня 2019 17:44
Enquiries until: 26 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 02 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2019 18:00
Planned auction date: 05 серпня 2019 15:58

Information

Estimated total value: 69 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 347 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення


Scope of the procurement
Автоматизовані робочі місця користувачів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"
Automated workplaces of users of the automated information and telecommunication system "State Voter Register"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Автоматизовані робочі місця користувачів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Automated workplaces of users of the automated information and telecommunication system "State Voter Register"
CPV: 30000000-9
Період постачання: по 15 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно вимог до технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 11 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 13 червня 2019 20:03
Вельмишановні панове! У Додатку 2 тендерної документації сформульовано наступні вимоги: "Набір системної логіки (чипсет) не гірше Н370". Просимо надати роз'яснення, чи буде з Вашої точки зору як Замовника "не гірше" чіпсет, якщо він забезпечує підтримку : - того самого переліку процесорів, що і H370; - того самого типу та максимального об'єму пам'яті; - того самого типу та максимальної кількості носіїв (жорстких та SSD дисків); - портів вводу/виводу у кількості, що вказана Замовником у технічних вимогах; - наявність всіх зазначених Замовником внутрішніх та зовнішніх портів, роз'ємів та т.і ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вислів "не гірше", застосований до вимог набору системної логіки (чипсет), має розумітися таким чином, що Учасник має запропонувати чипсет з ідентичними характеристиками H370, визначеними на сайті виробника https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/133284/intel-h370-chipset.html, або кращими, як окремими так і в цілому, тобто, наприклад, підтримка: того самого переліку процесорів плюс додаткових, того самого типу плюс додаткові типи, тієї ж максимальної кількості носіїв (жорстких та SSD дисків) або більше, тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-003406-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», Код ЄДРПОУ:39950584
Дата подання: 10 червня 2019 17:35
Стосовно усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вельмишановні панове!
Додаток 2 тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” містить вимоги стосовно гарантії на обладнання, що постачається: “Гарантія від ВИРОБНИКА, … не менше … років”. Таким чином, Замовник вимагає, щоб гарантійне обслуговування здійснював саме виробник обладнання у власних авторизованих сервісних центрах.
У той же час, Розділ 1 “Кваліфікаційні критерії до учасника та спосіб їх документального підтвердження (стаття 16 Закону)” Додатку 1 тендерної документації, містить наступні вимоги:
1. “ Наявність обладнання та матеріально-технічної бази : … необхідно надати … копію сертифікату (свідоцтва, договору, тощо) або оригінал листа виробника (або його офіційного представництва в Україні), адресований Замовнику, що підтверджує наявність в Учасника власного сервіс-центру, сертифікованого виробником обладнання. “
2. “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: … наявність сертифікованих спеціалістів, які забезпечуватимуть гарантійне обслуговування техніки (надати … копії діючих сертифікатів, свідоцтв, виданих виробником обладнання щодо підтвердження кваліфікації штатних працівників Учасника стосовно здійснення інсталяції, налаштування, гарантійного та сервісного обслуговування моделей запропонованого обладнання.”
Обидві ці вимоги є абсолютно дискримінаційними.
1 . Сервісна політика значної частини виробників обладнання розділяє процес продажу та сервісного обслуговування обладнання таким чином, що продають обладнання партнери виробника з продажів, а обслуговує виключно власний сервісний центр виробника. Таким чином, вимога про наявність сервісного центра не у виробника обладнання, а у Учасника торгів, є дискримінаційним.
2.Наявність у Учасника торгів сертифікованих виробником технічних спеціалістів є дискримінаційною з тих же причин. Посилання на “здійснення інсталяції, налаштування, гарантійного та сервісного обслуговування моделей запропонованого обладнання” є абсолютно необгрунтованим, оскільки згідно Проекту Договору ( Додаток 4 тендерної документації ) предмет договору сформульовано наступним чином:
“1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році передати у встановлений цим Договором строк автоматизовані робочі місця користувачів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" (код згідно з ДК 021:2015: 30000000-9 – офісна та комп'ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення) (далі – Товар) у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти і оплатити переданий Товар.”
Інсталяція, налаштування та т.і. проектом договору не передбачені.
На вимогу статті 3 Закону № 922 закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників. Зокрема, частина четверта статті 22 Закону № 922 визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі всього вищевказаного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги стосовно наявності у Учасника торгів авторизованого сервісного центру та сертифікованих технічних спеціалістів, залишивши такі вимоги тільки стосовно ВИРОБНИКА обладнання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 червня 2019 20:13
Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації на закупівлю автоматизованих робочих місць користувачів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" (код згідно з ДК 021:2015: 30000000-9 – офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення), затвердженої рішенням тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 5 червня 2019 року (далі – тендерна документація), містить вимоги стосовно гарантії на обладнання, що постачається: "Гарантія від ВИРОБНИКА".
Свої гарантійні зобов’язання виробник може забезпечувати, як через власні сервісні центри, так і через партнерські сервісні центри, проводячи їх сертифікацію або сертифікацію фахівців партнера.
Враховуючи, що відповідно до пункту 12.4 проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) Постачальник гарантує якість Товару протягом його гарантійного строку, Замовником у розділі 1 Додатка 1 до тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії до учасника, які передбачають наявність в Учасника власного сервіс-центру, сертифікованого виробником обладнання.
Згідно з частиною другою статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З огляду на викладене, зауважуємо, що тендерна документація навпаки розширює коло учасників, не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та складена замовником з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі принципу недискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що рішенням тендерного комітету Комісії від 13 червня 2019 року внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-003406-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ», Код ЄДРПОУ:39950584
Дата подання: 11 червня 2019 11:49
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вельмишановні панове!
Просимо у найкоротший період розглянути та дати відповідь. Файли додаються.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 червня 2019 20:02
Відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тендерна документація має забезпечувати організацію закупівлі з дотриманням всіх зазначених принципів.
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі в разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
При цьому Замовник під час організації та проведення процедури закупівлі повинен дотримуватися принципів здійснення закупівель, передбачених частиною першою статті 3 Закону. Зокрема принципу максимальної економії та ефективності, який спрямований на досягнення економії бюджетних коштів при закупівлі якісного товару з довгостроковим терміном експлуатації.
Зазначаємо, що на ринку комп’ютерного обладнання існують еквіваленти зазначеного в тендерній документації на закупівлю автоматизованих робочих місць користувачів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" (код згідно з ДК 021:2015: 30000000-9 – офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення), затвердженій рішенням тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 5 червня 2019 року (далі – Тендерна документація), і до якого позивається скаржник – системний блок Автоматизованого робочого місця тип 1.
Аналіз пропозицій виробників комп’ютерного обладнання, проведений Замовником, показав, що еквівалентних моделей від різних виробників є щонайменше три, тобто жодним чином конкуренція не обмежується.
Звертаємо увагу, що всі складові Автоматизованого робочого місця є взаємодоповнюючими і утворюють цілісне корпоративне рішення, яке забезпечує довгострокову якісну експлуатацію Автоматизованого робочого місця з дотриманням безпекових вимог та вимог ергономіки.
Окремо, стосовно встановлених умовами Тендерної документації вимог щодо наявності роз’єму Kensington Lock та провушин для навісного замка на системному блоці, слід зазначити, що зазначені засоби доповнюють один одного, а не замінюють: навісний замок убезпечує від несанкціонованого проникнення у середину системного блоку, а використання Kensington Lock – унеможливлює несанкціоноване переміщення системного блоку, що є важливим для засобів, які використовуються для обробки інформації з обмеженим доступом, зокрема, персональних даних виборців.
Отже, Тендерна документація, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, складена Замовником з дотриманням вимог Закону і не містить умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, враховуючи викладене, вимога
№ UA-2019-06-05-003406-b.c2 щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі автоматизованих робочих місць користувачів автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" (код згідно з ДК 021:2015: 30000000-9 – офісна та комп'ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення) не може бути задоволена.
Крім того, звертаємо увагу, що рішенням тендерного комітету Комісії від 13 червня 2019 року внесено зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

11 червня 2019 11:49
Скарга ЦВК 11.06.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-05-003406-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 26 червня 2019 10:41
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Більш детально у вкладенні
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково завантажені документи
Дата: 26 червня 2019 17:01
рішення від 02.07.2019 № 8676.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 17:34
Номер скарги: UA-2019-06-05-003406-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 26 червня 2019 17:02
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Більш детально у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 липня 2019 20:34
рішення від 02.07.2019 № 8657 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 20:34
Рішення від 18.07.2019 № 9684.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 22:11
Номер скарги: UA-2019-06-05-003406-b.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 01 липня 2019 17:48
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації Більш детально у вкладенні
При детальному вивченні вимог тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), що у свою чергу призводить до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, та не дозволяє нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у Торгах.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Розміщено помилково
Дата: 01 липня 2019 17:55
рішення від 04.07.2019 № 8866.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 18:56
Номер скарги: UA-2019-06-05-003406-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Физична особа- підприємець Шпирко Олександр Костянтинович, Код ЄДРПОУ:2032817674
Дата подання: 01 липня 2019 18:04
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Фізична особа-підприємець «Шпирко О.К.» (надалі – Учасник/Скаржник) має намір взяти участь у зазначеній закупівлі, проте при детальному вивченні вимог тендерної документації було виявлено невідповідність вимог Замовника, визначених тендерною документацією, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), що у свою чергу призводить до порушення основних принципів здійснення державних закупівель встановлених Законом, та не дозволяє нам та багатьом іншим підприємствам взяти участь у Торгах. Специфікація Замовника не містить конкретну торговельну марку чи фірму, проте технічні вимоги до предмету закупівлі, визначені таким чином, що загальній сукупності технічних вимог повністю відповідає лише обладнання виробництва компанії Dell Inc., а саме Dell OptiPlex 3060 micro form factor. Жодна з моделей інших виробників за сукупністю всіх технічних параметрів не задовільняє технічних вимог Замовника. Оскільки обладнання, що є предметом закупівлі (персональні комп’ютери ) має в Україні сталий та достатній ринок пропозицій, таким чином сформульовані технічні вимоги до предмету закупівлі тендерної документації, є необґрунтованими та такими, що штучно обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 липня 2019 20:05
рішення від 04.07.2019 № 8898.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 20:05
рішення від 22.07.2019 № 9858.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 23:53

Документи подані скаржником

26 червня 2019 10:41
платіжне доручення.pdf
26 червня 2019 10:41
скарга АМКУ ЦВК.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

26 червня 2019 17:02
скарга АМКУ ЦВК.pdf
26 червня 2019 17:02
платіжне доручення.pdf
16 липня 2019 15:15
пиловий фільтр фото.jpg

Документи подані замовником

10 липня 2019 16:54
ТОВ АСАП ДЕМО.pdf
17 липня 2019 23:38
порівняння1.pdf
17 липня 2019 23:39
порівняння3.pdf
17 липня 2019 23:46
порівняння2.pdf
18 липня 2019 10:09
порівняння1.pdf

Документи подані скаржником

01 липня 2019 17:48
Скарга до ФОП Шпирко.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

01 липня 2019 18:04
Скарга ФОП Шпирко.pdf
01 липня 2019 18:04
Квитанція.pdf

Документи подані замовником

10 липня 2019 16:55
ФОП Шпирко.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 липня 2019
UA-2019-06-05-003406-b8cdb26a1f99d4da98f5c0ca823371f41
Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна, Київська область обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МІРОМІКС ЮНАЙТЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 липня 2019 14:32
Електронний підпис
30 липня 2019 14:33
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2019 12:30
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:30
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:28
Dovidka_19207445880100742177.pdf.p7s
09 серпня 2019 12:28
Dovidka_19207445880100742177.pdf
09 серпня 2019 11:59
Dovidka_19177626190580140259.pdf.p7s
09 серпня 2019 11:59
Dovidka_19177626190580140259.pdf
09 серпня 2019 11:59
public_doc (2).p7s
09 серпня 2019 11:59
public_doc (1).pdf
05 серпня 2019 17:33
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:32
Електронний підпис
05 липня 2019 15:43
Електронний підпис
05 липня 2019 15:43
Електронний підпис

Документи

30 липня 2019 14:34
Електронний підпис
30 липня 2019 14:34
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 17:49
Електронний підпис
05 липня 2019 17:49
Електронний підпис
05 липня 2019 17:48
3 Технічна частина.pdf
05 липня 2019 17:48
2 Відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІРОМІКС ЮНАЙТЕД"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІРОМІКС ЮНАЙТЕД" 69 054 816,00
UAH з ПДВ
68 013 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 69 382 515,20
UAH з ПДВ
68 341 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 12:30
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:30
Електронний підпис
09 серпня 2019 12:28
Dovidka_19207445880100742177.pdf.p7s
09 серпня 2019 12:28
Dovidka_19207445880100742177.pdf
09 серпня 2019 11:59
Dovidka_19177626190580140259.pdf.p7s
09 серпня 2019 11:59
Dovidka_19177626190580140259.pdf
09 серпня 2019 11:59
public_doc (2).p7s
09 серпня 2019 11:59
public_doc (1).pdf
05 серпня 2019 17:33
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:32
Електронний підпис
05 липня 2019 15:43
Електронний підпис
05 липня 2019 15:43
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 17:49
Електронний підпис
05 липня 2019 17:49
Електронний підпис
05 липня 2019 17:48
3 Технічна частина.pdf
05 липня 2019 17:48
2 Відповідність ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІРОМІКС ЮНАЙТЕД"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІРОМІКС ЮНАЙТЕД"
#30782174
Переможець 68 013 816,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОМІКС ЮНАЙТЕД"
#30782174
68 013 816,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 15:50
Договір № 620-2019 від 27.08.2019.pdf укладений
28 серпня 2019 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 15 грудня 2019
Сума оплати за договором: 68 013 816,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 335 636,00 UAH)