Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стоматологічні інструменти та матеріали ортопедичного профілю
Очікувана вартість
516 130,00 UAH
UA-2019-06-05-003278-b 6a803454901542629d54b0f068d7cf6d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поштарюк Оксана Василівна

+380372520097 okspcv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Чернівецька обласна консультативна стоматологічна поліклініка
Код ЄДРПОУ: 01529139
Місцезнаходження: 58001, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Головна,135
Контактна особа: Поштарюк Оксана Василівна
+380372520097
okspcv1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КУ «Чернівецька обласна консультативна стоматологічна поліклініка», відповідно до покладених на неї зобов'язань та з метою забезпечення її належного функціонування, без порушень строків та основних принципів добросовісної конкуренції проведено дві процедури закупівлі відкриті торги на закупівлю стоматологічних інструментів та матеріалів ортопедичного профілю (Код ЄЗС 021-2015 33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади): 1) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-26-002684-b. Закупівля не відбулась. Причина відміни – торги визнані такими, що не відбулися у зв’язку із недостатньою кількістю зареєстрованих пропозицій, відповідно п.1 ч.4 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-16-000770-b. Закупівля не відбулась. Причина відміни – торги визнані такими, що не відбулися у зв’язку із недостатньою кількістю зареєстрованих пропозицій, відповідно п.1 ч.4 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно з п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, якщо замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Отже, є підстава провести по закупівлі Код ЄЗС 021-2015 33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (Стоматологічні інструменти та матеріали ортопедичного профілю) переговорну процедуру відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 17:28
Оскарження наміру укласти договір: 16 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33130000-0: Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 найменувань
Стоматологічні інструменти та матеріали ортопедичного профілю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58001, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Головна, 135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33130000-0 — Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади

Тендерна документація

05 червня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кеца Світлана Петрівна
#2858918248
Переможець 516 005,00
UAH
05 червня 2019 17:28

Документи

05 червня 2019 17:28
Електронний підпис
05 червня 2019 17:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 17:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кеца Світлана Петрівна
#2858918248
516 005,00
UAH
Документи

Документи

05 червня 2019 17:28
Електронний підпис
05 червня 2019 17:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 15:49
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:46
Додаткова угода _4 (144).PDF зміни до договору
30 січня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:08
Додаткова угода _3.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:59
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 09:09
Додаткова угода _1 до дог. _144.PDF зміни до договору
12 грудня 2019 09:08
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 09:18
договір укладений
18 червня 2019 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі (п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII)
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі (ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII)
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, дійшли згоди продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі №144 від 18.06.2019 року, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. Сторони домовились збільшити загальну суму товару за цим договором на 5354.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 381 952,00
UAH