Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки»
Очікувана вартість
3 849 072,00 UAH
UA-2019-06-05-002992-b 1969e0204cff4e6abfb9ca6083f23700
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 20:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 14:12
Очікувана вартість: 3 849 072,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 метр
«Запасні частини до колійної техніки (ланцюг)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київська область, Київ, вул. Качалова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 35 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 16:30
ТД_ЗЧ_кол_техн. (ланцюг)_торги 05.06.2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-08-000012 ● 93c449fcd07f4f7d94b113921fc8f396
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.12.2020 № 236

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-06-05-002992-b, 05.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення ДАСУ від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-15 11:56:21

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-06-05-002992-b, яка проводилася у 2019 році філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником 05.06.2019 оголошено проведення відкритих торгів щодо закупівлі запасних частин до колійної техніки (предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), торги проведено з визначенням переможця торгів ТОВ «Техноекотрейдінг», з яким укладено договір поставки від 15.07.2019 № ЦРЕКМ/В-19126 на суму 3 848 256,00 гривень.
Водночас, аналізом річного плану Замовника на 2019 рік встановлено, що вищевказана закупівля запасних частин до колійної техніки (код ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ) у річному плані на 2019 рік відсутня.
Відповідно до умов договору поставки від 15.07.2019 ЦРЕКМ/В-1912640 (далі – Договір поставки) з ТзОВ «Техноекотрейдінг» (пункт 4.3 розділу 4)– загальна сума договору на момент його підписання складала 3 848 256,0 грн з ПДВ, термін дії до 31.12.2019.
Додатковою угодою № 1 від 18.12.2019 до вказаного договору до пункту 4.3 розділу 4 Договору поставки внесено зміни в частині загальної суми договору, і яка відповідно склала 4 617 907,2 грн з ПДВ, та продовжено дію Договору до 31.03.2020 та в частині оплати до повного виконання.
Замовником в повідомленні про зміни до Договору зазначено, що зміни вносяться у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (Додаток 8) Замовником визначено вимогу про надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Відповідно до вимог частини 5 статті 36 дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини відсутності зазначеної вище процедури закупівлі у річному плані та підстави проведення такої закупівлі з врахуванням вимог статті 4 Закону.
2. Надати інформацію щодо об’єктивних обставин продовження строків дії договору про закупівлю з долученням документального підтвердження таких об’єктивних обставин (затверджений план видатків на наступний рік).
3. Надати інформацію щодо фактичного строку виконання зобов’язань щодо поставки товару та фактичної оплати по договору та по додатковій угоді з долученням документального підтвердження.
4. Надати інформацію щодо номеру процедури закупівлі, для проведення якої здійснювалося продовження строку дії Договору до 31.03.2020 на 20 відсотків вартості.
5. Чому в тендерній документації міститься вимога щодо надання переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів у паперовій формі. Чи надані зазначені у Додатку 8 документи переможцем у визначений Законом термін, якщо так, то просимо до пояснення долучити документальне підтвердження надання переможцем ТзОВ «Техноекотрейдінг» цих документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-18 14:13:39

Надання відповіді

Доброго дня. Філія ЦРЕКМ надає відповіді.
1. Пояснити причини відсутності зазначеної вище процедури закупівлі у річному плані та підстави проведення такої закупівлі з врахуванням вимог статті 4 Закону.
- Процедура закупівлі UA-2019-06-05-002992-b передбачена річним планом закупівлі ID: UA-P-2019-02-21-001079-b.
2. Надати інформацію щодо об’єктивних обставин продовження строків дії договору про закупівлю з долученням документального підтвердження таких об’єктивних обставин (затверджений план видатків на наступний рік).
- Згідно частини 6 статті 41 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. До філії ЦРЕКМ наприкінці 2019 року було доведено ліміти фінансування на 2020 рік затверджені установленим порядком по АТ «Укрзалізниці» для проведення закупівлі ТМЦ необхідних для виконання покладених на філію ЦРЕКМ функцій. Згідно затверджених планів закупівлі була проведена робота з контрагентом щодо можливості постачання продукції на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в 2019 році, за цінами не вище договірних.
В окремому файлі надається витяг зі специфікованого плану закупівель по З/Ч філії ЦРЕКМ на 2020 рік.
3. Надати інформацію щодо фактичного строку виконання зобов’язань щодо поставки товару та фактичної оплати по договору та по додатковій угоді з долученням документального підтвердження.
- Надаємо в окремому файлі виконання договору від 15.07.2019 № ЦРЕКМ/В-19126 (з додатковими угодами).
4. Надати інформацію щодо номеру процедури закупівлі, для проведення якої здійснювалося продовження строку дії Договору до 31.03.2020 на 20 відсотків вартості.
- Процедура проведення торгів (тендерна документація), зміни, запитання, скарги, вимоги, договір (зміни до нього) все що стосується даної процедури завжди розміщується в єдиній закупівлі і стосується одного ID-номера в електронній системі закупівель, яка розроблена згідно Закону. Процедура торгів ID: UA-2019-06-05-002992-b.
5. Чому в тендерній документації міститься вимога щодо надання переможцем у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів у паперовій формі. Чи надані зазначені у Додатку 8 документи переможцем у визначений Законом термін, якщо так, то просимо до пояснення долучити документальне підтвердження надання переможцем ТзОВ «Техноекотрейдінг» цих документів.
- Процедура торгів на закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2019-06-05-002992-b) проводилась філією ЦРЕКМ згідно діючого на той час Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII, в якому згідно абзацу другого частини 3 статті 17 зазначено: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Тобто в Законі в редакції від 27.01.2018, підстава - 2265-VIII під час проведення процедури торгів не було чітко зазначено, як саме Замовник повинен вимагати, а Переможець надати зазначені документи. Також, Замовнику не було відомо чи має можливість (мається на увазі функціонал майданчика Уповноваженого органу) Переможець торгів завантажити на електронний майданчик документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17. Виходячи з наданої аргументації Замовник вважає, що проводив процедури торгів згідно діючого на той час законодавства України.
Ще по цьому питанню Замовник хоче зазначити, що Північним офісом Державної аудиторської служби України виїзною ревізією з 18.12.2020 по 16.03.2020 проводилась ревізія окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ЦРЕКМ за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року по місцю фізичного розташування Замовника (м. Київ, вул. Качалова, 7). Документи, які надавались переможцями торгів у паперовій формі за період з 01.01.2018 по 30.09.2019 року перевірялись Головним державним аудитором Північного офісу Держаудітслужби, порушень та зауважень, які необхідно в подальшому виправити, по цьому питанню не було. В довідці перевірки таких порушень або зауважень не зазначено.
Переможцем торгів надані всі документи, які вимагались.
Редакцією від 19.04.2020, підстава - 114-IX в частині 6 статті 17 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» змінилась вимога надання документів від Переможця торгів: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.». На даний час Закон конкретно вимагає оприлюднення документів переможця торгів в електронній системі закупівель.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-24 14:39:29

Звернення

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-06-05-002992-b.
Висновок 1. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено електронну адресу особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому (пункт 1.2.3. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації) вказано, що що e-mail відсутній, хоча в інформації про процедуру, розміщену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, зазначено електронну адресу: 2019TENDER@GMAIL.COM.
На висновок 1. Процедура торгів на закупівлю товарів «Запасні частини до колійної техніки» ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ID: UA-2019-06-05-002992-b була оголошена 05 червня 2019 о 16:30 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) по діючій на той час редакції Закону (Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2629-19). В наведеній редакції Закону згідно пункту 16 частини 2 статті 22 тендерна документація повинна МІСТИТИ: «прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;».
На виконання вимог Закону Замовником розроблено тендерну документацію в якій 8 разів МІСТИТЬСЯ юридична/поштова/фізична адреса (зазначається місце знаходження) уповноважених осіб та складу Замовника. В п. 1.2.2. розділу 1 тендерної документації наведено місцезнаходження, а в п. 1.2.3. розділу 1 - Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. В Законі по діючій на той час редакції не має ствердження про необхідність зазначення у тендерній документації ЕЛЕКТРОННОЇ адреси особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, хоча в оголошені торгів електронним майданчиком закупівель зазначається E-mail: crekm.dog@gmail.com організатора закупівлі. Така електронна адреса, як 2019TENDER@GMAIL.COM в оголошені торгів та тендерній документації Замовника не зазначалась.
На висновок 2. Процедура закупівлі UA-2019-06-05-002992-b передбачена загальним річним планом закупівлі запасних частин до колійної, автомобільної та тракторної техніки ID: UA-P-2019-02-21-001079-b.
На висновок 3. Майданчиком закупівель zakupki.prom.ua на час оголошення процедури торгів не було розроблено функції по зазначенню джерела фінансування. Це проблема повідомлялась, і на майданчик, і фахівцям Держаудітслужби України, які робили перевірки раніше. Не оприлюднення джерела фінансування провинна в повній мірі майданчика zakupki.prom.ua, з яким підписано договір о наданні послуг.
На висновок 5. Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно.
Інші виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Замовник заперечує проти рішення винесеного по проведеному моніторингу закупівлі UA-2019-06-05-002992-b. Висновок 1. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено електронну адресу особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому (пункт 1.2.3. Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації) вказано, що що e-mail відсутній, хоча в інформації про процедуру, розміщену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, зазначено електронну адресу: 2019TENDER@GMAIL.COM. На висновок 1. Процедура торгів на закупівлю товарів «Запасні частини до колійної техніки» ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ID: UA-2019-06-05-002992-b була оголошена 05 червня 2019 о 16:30 згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) по діючій на той час редакції Закону (Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2629-19). В наведеній редакції Закону згідно пункту 16 частини 2 статті 22 тендерна документація повинна МІСТИТИ: «прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;». На виконання вимог Закону Замовником розроблено тендерну документацію в якій 8 разів МІСТИТЬСЯ юридична/поштова/фізична адреса (зазначається місце знаходження) уповноважених осіб та складу Замовника. В п. 1.2.2. розділу 1 тендерної документації наведено місцезнаходження, а в п. 1.2.3. розділу 1 - Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. В Законі по діючій на той час редакції не має ствердження про необхідність зазначення у тендерній документації ЕЛЕКТРОННОЇ адреси особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, хоча в оголошені торгів електронним майданчиком закупівель зазначається E-mail: crekm.dog@gmail.com організатора закупівлі. Така електронна адреса, як 2019TENDER@GMAIL.COM в оголошені торгів та тендерній документації Замовника не зазначалась. На висновок 2. Процедура закупівлі UA-2019-06-05-002992-b передбачена загальним річним планом закупівлі запасних частин до колійної, автомобільної та тракторної техніки ID: UA-P-2019-02-21-001079-b. На висновок 3. Майданчиком закупівель zakupki.prom.ua на час оголошення процедури торгів не було розроблено функції по зазначенню джерела фінансування. Це проблема повідомлялась, і на майданчик, і фахівцям Держаудітслужби України, які робили перевірки раніше. Не оприлюднення джерела фінансування провинна в повній мірі майданчика zakupki.prom.ua, з яким підписано договір о наданні послуг. На висновок 5. Згідно п. 12 ч. 1 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання. Звіт було оприлюднено Замовником вчасно. Інші виявлені моніторингом зауваження будуть обов’язково усунені Замовником. На майбутнє будуть вжиті належні заходи щодо недопущення наведених у моніторингу зауважень.

2020-12-24 14:41:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 3 848 256,00
UAH з ПДВ
3 848 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М-ГРАНД" 3 849 072,00
UAH з ПДВ
3 849 072,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:22
Підтвердження цін
19 червня 2019 15:56
Техн част 7 декларація.pdf
19 червня 2019 15:56
Кв част 18 відгук.pdf
19 червня 2019 15:56
Кв част 15 дані на товар.pdf
19 червня 2019 15:56
Кв част 12 Довідка ст 17.pdf
19 червня 2019 15:56
Кв част 11 Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техноекотрейдінг

ТОВ "М-ГРАНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
Переможець 3 848 256,00
UAH з ПДВ
25 червня 2019 14:33

Документи

25 червня 2019 14:33
Електронний підпис
25 червня 2019 14:30
Протокол 209-19-ТК.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техноекотрейдінг
#39215196
3 848 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2019 14:33
Електронний підпис
25 червня 2019 14:30
Протокол 209-19-ТК.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 08:58
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:33
ДУ 19126.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:33
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 08:54
19126.pdf укладений
17 липня 2019 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-19126
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 848 256,00
UAH (в тому числі ПДВ 641 376,00 UAH)