Апарат коротко хвильової терапії
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2019-06-05-002735-b beacbfdd01c44c3aa53b79bb6f70a1d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30826022
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Велика Морська, д. 27
Контактна особа: Діана Сінченко
+380512378181
vodolechebnisha@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 14:34
Початок аукціону: 02 липня 2019 14:34
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Апарат коротко хвильової терапії

Апарат коротко хвильової терапії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Апарат коротко хвильової терапії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Велика морська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника за фактично поставлений товар на підставі видаткової накладної, яку Постачальник надає Замовнику на підставі наявності акту введення в експлуатацію. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-19-000047 ● 16ef2b5b09c54b888ee0612c47dcbc23
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19 14:57:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.06.2019 № 100

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-05-002735-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-19 16:41:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат коротко хвильової терапії)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Пропонуємо пояснити, з яких причин в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник не зазначив інформацію, передбачену пунктом 9-1 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490)?
2) Пропонуємо пояснити наявність підстав для встановлення в Додатку № 3 «Інші вимоги замовника» тендерної документації вимог щодо надання переможцем торгів наступних документів з єдиних державних реєстрів, а саме:
- інформацію в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- оригінал або нотаріально завірену копію документа (ів) уповноваженого органу про відсутність службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-21 13:25:30

Надання пояснень на запит

Миколаївська обласна лікарня відновного лікування Миколаївської обласної ради розглянула звернення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ та виявила, що в формі оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490, через неуважність не зазначена інформація, що передбачена п. 9.1, а саме умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі Закон) в Додатку № 3 «Інші вимоги замовника» тендерної документації, Замовником, для переможця торгів, вимагалось надання документального підтвердження, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. 2,3,5,6,8 ч. 1 ст. 17 Закону. Але нами не було враховано інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
Зауваження будуть враховані при проведені процедур закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, виявлені під час моніторингу Державною аудиторською службою України Південний офіс держаудитслужби управління південного офісу держаудитслужби в Миколаївській області, були усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме в додатку 3 "Інші вимоги до учасників" було виключено вимогу для переможця документального підтвердження про відсутність підстав визначених п. 2,3,5 ст. 17 ЗУ від 25.12.2015 року № 922-VIII "Про публічні закупівлі" ( згідно рішення тендерного комітету протокол № 20 від 21.06.19 року). Також оголошення про відкриті торги за предметом закупівлі ДК 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії. електротерапії та фізичної терапії (апарат коротко хвильової терапії ) було доповнено п. 9.1 умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).

2019-06-24 13:16:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 30826022, Україна, Миколаїв, вул.Велика Морська, д. 27
  2. Інформація про предмет закупівлі: Апарат коротко хвильової терапії, 380000UAH, 33150000-6, ДК021, 1, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: beacbfdd01c44c3aa53b79bb6f70a1d8, 2019-06-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Миколаївської обласної лікарні відновного лікування Миколаївської обласної ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 04.06.2019 № 16); пояснення Замовника від 21.06.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9-1 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Крім того, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону в Додатку № 3 «Інші вимоги замовника» тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої цієї статті, за наявності відповідної інформації у єдиних державних реєстрах, доступ до яких на дату подання оголошення про закупівлю є вільним.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 9-1 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів» Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

-

2019-06-26 09:47:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БТЛ-УКРАЇНА" 378 000,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУДНІК ІВАН ІВАНОВИЧ" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 23:18
sign.p7s
10 липня 2019 23:14
Довідка ДПІ.pdf
10 липня 2019 23:14
Довідка МВС.pdf
21 червня 2019 15:04
sign.p7s
19 червня 2019 16:51
sign.p7s
19 червня 2019 16:49
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 09:31
sign.p7s
20 червня 2019 09:29
ТП.jpg
20 червня 2019 09:29
МТВ.pdf
20 червня 2019 09:27
ТП.jpg
20 червня 2019 09:27
ст.jpg
20 червня 2019 09:27
проект договору.pdf
20 червня 2019 09:27
працівник.jpg
20 червня 2019 09:27
МТВ.pdf
20 червня 2019 09:27
лист_проект договору.jpg
20 червня 2019 09:27
Відомості.jpg
20 червня 2019 09:27
ИНН.JPG
20 червня 2019 09:27
паспорт3.jpeg
20 червня 2019 09:27
паспорт2.jpeg
20 червня 2019 09:27
паспорт1.jpeg
20 червня 2019 09:27
Аналог.договор3.jpeg
20 червня 2019 09:27
Аналог.договор2.jpeg
20 червня 2019 09:27
Аналог.договор1.jpeg
20 червня 2019 09:27
Свидотство.jpg
20 червня 2019 09:27
ЕН-2.jpg
20 червня 2019 09:27
ЕН-1.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БТЛ-УКРАЇНА"
#36257851
Переможець 378 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БТЛ-УКРАЇНА"
#36257851
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 липня 2019 09:34
договір БТЛ.pdf укладений
23 липня 2019 09:33

Актуальні тендери

До пошуку