Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя (ноутбуки та принтири - для організації освітнього простору Нової української школи )
Очікувана вартість
564 181,00 UAH
UA-2019-06-05-002053-b a74d3a378e22442dbef55f2d18dd2dd6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Броновіцька Олена Сергіївна

+380433324444 raivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Калинівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141354
Вебсайт: http://kledu.vn.ua
Місцезнаходження: 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. Незалежності,8
Контактна особа: Броновіцька Олена Сергіївна
+380433324444
raivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 14:42
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 14:42
Початок аукціону: 24 червня 2019 14:39
Очікувана вартість: 564 181,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт
Комп’ютерне обладнання та приладдя (ноутбуки та принтири - для організації освітнього простору Нової української школи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Незалежності,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2019 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 08:21
Зі змінами.docx
10 червня 2019 08:21
порядок змін.docx
05 червня 2019 14:37
ТД2.docx
11 червня 2019 08:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2019 08:21
Зі змінами.docx
10 червня 2019 08:21
порядок змін.docx
05 червня 2019 14:37
ТД2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 червня 2019 10:45
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! У
разі надання пропозиції учасником/переможцем - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано письмове пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ;. Всі пропозиції розглядатимуться так як конкретно ми не прописували марку. Головне. щоб технічні - якісні характеристики відповідали прописаних в закупівлі. Дякую
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 06 червня 2019 13:46
Дата відповіді: 10 червня 2019 08:17
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження! Вашана інформація була врахована в роботі і внесено зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000020 ● fbb2f393bbf64c688390709455940761
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2019 12:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.06.2019 №30
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.06.2019 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-05-002053-b 05.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівельм відділом освіти було прийнято рішення, відмінити дану закупівлю.

2019-06-20 18:50:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.

2019-06-21 10:22:45

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 червня 2019 12:20
Коментар щодо відміни: в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
20 червня 2019 12:20
Протокол 40.pdf