Комп’ютерне обладнання та приладдя (ноутбуки та принтири - для організації освітнього простору Нової української школи )
Очікувана вартість
564 181,00 UAH
UA-2019-06-05-002053-b a74d3a378e22442dbef55f2d18dd2dd6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Броновіцька Олена Сергіївна

+380433324444 raivo@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Калинівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141354
Вебсайт замовника: http://kledu.vn.ua
Місцезнаходження замовника: 22400, Україна, Вінницька обл., Калинівка, вул. Незалежності,8
Контактна особа замовника: Броновіцька Олена Сергіївна
+380433324444
raivo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 14:42
Початок аукціону: 24 червня 2019 14:39
Очікувана вартість: 564 181,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт
Комп’ютерне обладнання та приладдя (ноутбуки та принтири - для організації освітнього простору Нової української школи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Незалежності,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 червня 2019 08:29
Електронний цифровий підпис
10 червня 2019 08:21
Зі змінами.docx
10 червня 2019 08:21
порядок змін.docx
05 червня 2019 14:37
ТД2.docx
11 червня 2019 08:29
Електронний цифровий підпис
05 червня 2019 14:44
Електронний цифровий підпис
10 червня 2019 08:21
Зі змінами.docx
10 червня 2019 08:21
порядок змін.docx
05 червня 2019 14:37
ТД2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 червня 2019 10:45
Дата відповіді: 07 червня 2019 10:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! У
разі надання пропозиції учасником/переможцем - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано письмове пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ;. Всі пропозиції розглядатимуться так як конкретно ми не прописували марку. Головне. щоб технічні - якісні характеристики відповідали прописаних в закупівлі. Дякую
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 06 червня 2019 13:46
Дата відповіді: 10 червня 2019 08:17
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження! Вашана інформація була врахована в роботі і внесено зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-07-000020 ● fbb2f393bbf64c688390709455940761
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-10 12:31:28
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.06.2019 №30
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.06.2019 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-05-002053-b 05.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівельм відділом освіти було прийнято рішення, відмінити дану закупівлю.

2019-06-20 18:50:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти Калинівської райдержадміністрації, 02141354, Україна, Калинівка, вул. Незалежності,8
  2. Інформація про предмет закупівлі: Комп’ютерне обладнання та приладдя (ноутбуки та принтири - для організації освітнього простору Нової української школи ), 564181UAH, 30200000-1, ДК021, 48, шт
  3. Інформація про оприлюднення: a74d3a378e22442dbef55f2d18dd2dd6, 2019-06-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік відділу освіти Калинівської районної державної адміністрації (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 №449/28579 (далі – Наказ №490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пунктах: «9¹. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10². Джерело фінансування закупівлі». Також замовником в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасниками, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Крім того, встановлено, що замовником обрано код предмета закупівлі за показником третьої цифри ДК 021:2015: 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя», чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 1 розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578 (далі – Порядок №454). Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 19 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності визначення предмета закупівлі установлено порушення вимог Порядку №454; щодо оприлюднення інформації про закупівлю – порушення вимог пункту 2 Наказу №490; щодо складання тендерної документації – порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.

2019-06-21 10:22:45

Інформація про відміну

Дата скасування
20 червня 2019 12:20
Причина скасування
в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
20 червня 2019 12:20 Протокол 40.pdf

Актуальні тендери

До пошуку