Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Калинівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141354 |
Вебсайт: | http://kledu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. Незалежності,8 |
Контактна особа: |
Броновіцька Олена Сергіївна +380433324444 raivo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2019 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2019 14:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2019 14:42 |
Початок аукціону: | 24 червня 2019 14:39 |
Очікувана вартість: | 564 181,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2019 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2019 08:21 |
Зі змінами.docx | |
10 червня 2019 08:21 |
порядок змін.docx | |
05 червня 2019 14:37 |
ТД2.docx |
11 червня 2019 08:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2019 08:21 |
Зі змінами.docx
|
|||
10 червня 2019 08:21 |
порядок змін.docx
|
|||
05 червня 2019 14:37 |
ТД2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
разі надання пропозиції учасником/переможцем - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано письмове пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ;. Всі пропозиції розглядатимуться так як конкретно ми не прописували марку. Головне. щоб технічні - якісні характеристики відповідали прописаних в закупівлі. Дякую
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-07-000020 ● fbb2f393bbf64c688390709455940761
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2019 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.06.2019 №30
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.06.2019 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-06-05-002053-b 05.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівельм відділом освіти було прийнято рішення, відмінити дану закупівлю.
2019-06-20 18:50:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.
2019-06-21 10:22:45
Інформація про відміну
Дата відміни: | 20 червня 2019 12:20 |
Коментар щодо відміни: | в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
20 червня 2019 12:20
|
Протокол 40.pdf |