Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконтрукція будівлі Карпівського ДНЗ «Казка» по вул.Молодіжна, 48, с.Карпівка, Широківського району, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
3 093 557,00 UAH
UA-2019-06-05-001928-b 253ad81018ca454a8d1549c86e581e00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Лисогор

+380988233743 osvitkarpivka2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Карпівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41807012
Місцезнаходження: 53742, Україна , Дніпропетровська обл., Широківський р-н.,с.Карпівка, вул. Центральна, буд.97-А
Контактна особа: Лариса Лисогор
+380988233743
osvitkarpivka2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 14:13
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 14:13
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:35
Очікувана вартість: 3 093 557,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконтрукція будівлі Карпівського ДНЗ «Казка» по вул.Молодіжна, 48, с.Карпівка, Широківського району, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53742, Україна, Дніпропетровська область, Карпівка, Центральна, 97-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних робіт та витрати» та КБ-2В «Акт приймання виконаних робіт», не раніше 90 календарних днів , після підписання актів виконаних робіт. Підрядник за власні кошти приступає до виконання робіт. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:21
Scan20190605130609.pdf
05 червня 2019 14:21
ТД Карповка.docx
05 червня 2019 14:21
3_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
05 червня 2019 14:21
3_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
05 червня 2019 14:21
Додаток Технічне завдання.xls
05 червня 2019 14:21
Договір роботи Карпівка.doc
20 червня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:21
Scan20190605130609.pdf
05 червня 2019 14:21
ТД Карповка.docx
05 червня 2019 14:21
3_1 Форма_Тендерна пропозиція.docx
05 червня 2019 14:21
3_2 Кваліфікаційні вимоги та ст.17.docx
05 червня 2019 14:21
Додаток Технічне завдання.xls
05 червня 2019 14:21
Договір роботи Карпівка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ" 1 326 712,00
UAH з ПДВ
1 326 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА" 2 973 763,00
UAH з ПДВ
2 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НОВІ ЕНЕРГЕТИЧНІ СИСТЕМИ" 3 068 984,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Мегалитт" 3 093 486,00
UAH з ПДВ
3 093 486,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 червня 2019 23:01
Тендерна пропозиция.pdf
28 червня 2019 23:01
Паспорт КН 4.jpg
28 червня 2019 23:01
Паспорт КН 3.jpg
28 червня 2019 23:01
Паспорт КН 2.jpg
28 червня 2019 23:01
Паспорт КН 1.jpg
28 червня 2019 23:01
Код.jpg
28 червня 2019 23:01
Договорная цена.pdf
28 червня 2019 23:01
Витяг з реэстру ЕП.jpg
28 червня 2019 23:01
ВИТЯГ з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 10:35
Електронний підпис
26 червня 2019 22:37
Інші документи.rar
26 червня 2019 18:39
Інші документи.rar
26 червня 2019 18:39
Технічні вимоги.rar
26 червня 2019 18:39
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

28 червня 2019 20:46
Файл 4 Інші документи.rar
28 червня 2019 20:46
Файл 3 Технічні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА"

ТОВ "НОВІ ЕНЕРГЕТИЧНІ СИСТЕМИ"

ТОВ "Мегалитт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"
#2750608995
Відхилено 1 326 712,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:52
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОССА"
#34273117
Відхилено 2 499 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 11:43
ТОВ "НОВІ ЕНЕРГЕТИЧНІ СИСТЕМИ"
#35230823
Переможець 2 500 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 11:48

Документи

05 липня 2019 14:52
Електронний підпис
05 липня 2019 14:51
Scan20190705144715.pdf
05 липня 2019 14:51
Scan20190705144747.pdf
05 липня 2019 14:51
Scan20190705144815.pdf
01 липня 2019 14:08
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

09 липня 2019 11:43
Електронний підпис
09 липня 2019 11:38
010.jpg
09 липня 2019 11:38
011.jpg
09 липня 2019 11:38
009.jpg
09 липня 2019 11:38
008.jpg
09 липня 2019 11:38
012.jpg
09 липня 2019 11:38
013.jpg

Документи

09 липня 2019 11:48
Електронний підпис
09 липня 2019 11:47
008.jpg
09 липня 2019 11:47
009.jpg
09 липня 2019 11:47
010.jpg
09 липня 2019 11:47
011.jpg
09 липня 2019 11:47
012.jpg
09 липня 2019 11:47
013.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВІ ЕНЕРГЕТИЧНІ СИСТЕМИ"
#35230823
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2019 11:48
Електронний підпис
09 липня 2019 11:47
008.jpg
09 липня 2019 11:47
009.jpg
09 липня 2019 11:47
010.jpg
09 липня 2019 11:47
011.jpg
09 липня 2019 11:47
012.jpg
09 липня 2019 11:47
013.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:16
005.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 16:02
001.jpg зміни до договору
03 вересня 2019 16:01
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 10:08
003.jpg зміни до договору
28 серпня 2019 10:08
001.jpg зміни до договору
28 серпня 2019 10:08
002.jpg зміни до договору
28 серпня 2019 10:08
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 10:38
001.jpg зміни до договору
31 липня 2019 10:08
002.jpg зміни до договору
31 липня 2019 10:08
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 14:14
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 14:13
Scan20190725135600 ст.5.pdf укладений
25 липня 2019 14:12
Scan20190725135343 ст.1.pdf укладений
25 липня 2019 14:12
Scan20190725135632 ст.6.pdf укладений
25 липня 2019 14:12
Scan20190725135420 ст.2.pdf укладений
25 липня 2019 14:12
Scan20190725135525 ст.4.pdf укладений
25 липня 2019 14:12
Scan20190725135453 ст.3.pdf укладений
25 липня 2019 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: 3.1. Договірна ціна робіт визначається згідно ДБН Д.1.1-1-2000 на основі кошторису, є твердою і складає на весь період надання послуг : 2 500 000,00 (Два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ 20% - 416 666,67 грн. (Чотириста шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). Фінансування на 2019 рік становить 1 000000,00 (один мільйон грн. 00 коп)у т. ч. ПДВ 20% - 166666,67 (сто шістдесят шість тис. шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.) Фінансування на 2020 рік становить- 1 500000,00 (один мільйон п’ятсот тис. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 20% -250000,00 (двісті п’ятдесят тис. грн. 00 коп.) 2. П.5.1. Розділу 5 «Виконання робіт» викласти в наступній редакції: 5.1. Строки виконання робіт при наданні послуги: початок – дата підписання договору , закінчення 31.12.2020 р. Початок та закінчення комплексу робіт визначається календарним графіком надання послуги (Додаток № 2), який є невід’ємною частиною Договору. 3. П.11.1. розділу 11 «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2020року, а в частині розрахунків до повного виконання. 4. Доповнити Розділ 4 «Порядок здійснення оплати» пунктом 4.8 та викласти в наступній редакції: 4.8.Замовник згідно Постанови КМ України від 23.04.2014 р. № 117,р.1 п.р.3 до початку виконання робіт перераховує на розрахунковий рахунок підрядника аванс у розмірі 30% від договірної ціни даного договору, для початку виконання робіт в сумі: 300000,00 (триста тисяч грн. 00 коп) 5. Всі інші положення Договору № 25/19 від 25.07.2019 р. залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 3.1 розділу 3 «Ціна договору» змінити та викласти в наступній редакції: 3.1. Договірна ціна робіт визначається згідно ДБН Д.1.1-1-2000 на основі кошторису, є твердою і складає на весь період надання послуг : 2 500 000,00 (Два мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) у т.ч. ПДВ 20% - 416 666,67 грн. (Чотириста шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). 2. П.5.1. Розділу 5 «Виконання робіт» змінити та викласти в наступній редакції: 5.1. Строки виконання робіт при наданні послуги: початок – дата підписання договору , закінчення 31.12.2019 р. Початок та закінчення комплексу робіт визначається календарним графіком надання послуги (Додаток № 2), який є невід’ємною частиною Договору. 3. П.11.1. розділу 11 «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: 11.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків до повного виконання. 4. Змінити та викласти в наступній редакції п. 4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати»: 4.1.Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних робіт та витрати» та КБ-2В «Акт приймання виконаних робіт», не пізніше 10 календарних днів , після підписання актів виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: 25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За згодою сторін анулювати додаткову угоду №1 від 31.07.2019р. з усіма її умовами. 2. Відповідно до ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України сторони домовилися, що умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, що виникли між Сторонами до моменту укладання цієї додаткової угоди з «31» липня 2019р. 3. Всі інші положення Договору № 25/19 від 25.07.2019 р. залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.12.9.4 підрозділу 12.9 Порядок призупинення робіт та розірвання договору розділу 12 Інші умови Сторони домовилися про розірвання договору з послідуючим коригуванням проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 25/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 493 296,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 216,00 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно п.12.9.4 підрозділу 12.9 Порядок призупинення робіт та розірвання Договору розділу 12 Інші умови Сторони домовилися про розторгнення Договору з послідуючим коригуванням проектно-кошторисної документації