Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засувки та крани кульові
Очікувана вартість
1 433 845,60 UAH
UA-2019-06-05-001137-b 4fbb838aa2c84b918c8f27f08c3afc85
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Андрій Михайлович

380443323520 obolon.mk@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Контактна особа: Яценко Андрій Михайлович
380443323520
obolon.mk@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 11:54
Очікувана вартість: 1 433 845,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 338,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Засувки та крани кульові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
870 штуки
Засувки та крани кульові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, місто Київ, Київ, Йорданська 2Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 15:54
Додаток 2.docx
24 червня 2019 15:47
Зміни_2.docx
24 червня 2019 15:46
ТД_Засувки_24.06.2019.doc
14 червня 2019 10:56
Перелік змін №1.docx
14 червня 2019 10:56
Оголошення із змінами.docx
05 червня 2019 11:47
Зразок 3(гарантійний лист).pdf
05 червня 2019 11:47
Зразок 1(персональні данні).pdf
05 червня 2019 11:47
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож ).pdf
05 червня 2019 11:47
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf
05 червня 2019 11:47
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf
05 червня 2019 11:47
Додаток 1 (кваліфікац).pdf
05 червня 2019 11:47
Додаток 5 (договір).pdf
24 червня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 15:54
Додаток 2.docx
05 червня 2019 11:47
Додаток 2 (техніч ).pdf
24 червня 2019 15:47
Зміни_2.docx
24 червня 2019 15:46
ТД_Засувки_24.06.2019.doc
05 червня 2019 11:47
ТД_Засувки 29.05.2019.pdf
14 червня 2019 10:56
Перелік змін №1.docx
14 червня 2019 10:56
Оголошення із змінами.docx
05 червня 2019 11:47
Зразок 3(гарантійний лист).pdf
05 червня 2019 11:47
Зразок 1(персональні данні).pdf
05 червня 2019 11:47
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож ).pdf
05 червня 2019 11:47
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf
05 червня 2019 11:47
ДОДАТОК 4 (переможець ст 17).pdf
05 червня 2019 11:47
Додаток 1 (кваліфікац).pdf
05 червня 2019 11:47
Додаток 5 (договір).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-001137-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРСБУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:34344161
Дата подання: 06 червня 2019 12:44
дискримінаційна вимога 1
Вимагаємо видалити п.2 Технічних вимог Тендерної документації» Якщо учасник не є виробником предмета закупівлі спроможність учасника
поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись – дилерським
договором або сертифікатом дистриб’ютора, або листом виробника про
представництво його інтересів;
Так як дана вимога порушує ст.5 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», зокрема «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» п.1 ст 3 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Додатково зазначаємо, що ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ
АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ також погоджується із викладеним вище (п.3 Скарги, копію надаємо )
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2019 19:01
Доброго дня!
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (надалі – Підприємство) уважно опрацьована ваша вимога щодо внесення змін до п.2 Додатку 2 тендерної документації.
За результатами опрацювання повідомляємо, що ваша вимога відхилена Підприємством з наступних причин.
На обслуговуванні Підприємства знаходяться 613 багатоквартирних будинків Оболонського району м. Києва, мешканцям яких підприємство надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. До складу послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, зокрема, входить послуга з поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації яка передбачає в разі необхідності заміну кранів, вентилів, засувок, що вийшли з ладу. Таким чином, у випадку виникнення аварійної ситуації у житловому будинку у підприємства може виникнути термінова потреба в конкретному обладнанні яке постачальник повинен буде відповідно до п. 5.1. проекту договору, наведеного в Додатку 5 тендерної документації, надати протягом одного робочого дня.
Виходячи з вищевикладеного Підприємство зацікавлене укласти договір з постачальником, який є або виробником необхідного обладнання або має сталі зв’язки з виробником необхідного обладнання. На підтвердження сталих зав’язків з виробником необхідного обладнання Підприємство вимагає від учасника, що не є виробником обладнання, надання копії дилерського договору або сертифікату дистриб’ютора, або листа виробника про представництво його інтересів.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-001137-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРСБУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:34344161
Дата подання: 06 червня 2019 12:58
Дискримінацінй вимога 2
Вимагаємо пункт 1.2, Додатку 1, Тендерної документації «1.2.Аналогічними вважати договори з постачання за кодом класифікатора ДК 021:2015, що відповідає коду даної закупівлі. Договори повинні бути оприлюднені на вебпорталі уповноваженого органу з питань закупівель, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».» Викласти в наступній редакції «1.2.Аналогічними вважати договори з постачання за кодом класифікатора ДК 021:2015, що відповідає коду даної закупівлі.».
Так як даний пункт діючої редакції порушує ст.5 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», зокрема «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» п.1 ст 3 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Додатково зазначаємо, що прописавши даний пункт діючої редакції Тендерної документації - Замовник звузив коло Учасників. Юридичні та фізичні – особи підприємці які не мають досвід роботи із органами, які фінансуються державними коштами, але мають досвід роботи із комерційними підприємствами, не порушуючи при цьому статтю 16 Закону України «Про Публічні Закупівлі», зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», не зможуть прийняти участь так як заздалегідь будь знати, що пропозиція даного учасника буде відхилена .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2019 19:03
Доброго дня! Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (надалі – Підприємство) уважно опрацьована ваша вимога щодо внесення змін до п.1.2. Додатку 1 тендерної документації.
За результатами опрацювання повідомляємо, що ваша вимога відхилена Підприємством з наступних причин.
Відповідно до п.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
З метою отримання можливості оперативного отримання інформації стосовно укладених учасником договорів за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 42130000-9 шляхом пошуку їх на вебпорталі уповноваженого органу з питань закупівель Підприємство передбачило надання Учасником номеру оголошення про закупівлю, за результатами якої був укладений відповідний договір.
Згідно аналітичних даних веб-порталу уповноваженого органу протягом 2018 року через електронну систему закупівлі з 221 постачальником було укладено 792 договори на постачання товарів за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 42130000-9, що свідчить про достатню кількість учасників, які відповідають зазначеному кваліфікаційному критерію.
Таким чином, встановлений комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» кваліфікаційний критерій на закупівлю засувок та кранів кульових технічної узгоджується з вимогами Закону, не обмежуючи при цьому конкуренцію і не призводячи до дискримінації учасників.

Документи подані скаржником

06 червня 2019 12:44
Рішення від 04.04.2019 № 4027.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Квант плюс" 1 311 777,00
UAH з ПДВ
1 311 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НКП Дніпро" 1 430 460,00
UAH з ПДВ
1 430 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2019 15:34
Статут К+ завірений.pdf
24 червня 2019 15:34
Св. ПДВ завірено.pdf
24 червня 2019 15:34
Лист згода.pdf
24 червня 2019 15:34
Додаток 3.rar
24 червня 2019 15:34
Додаток 2.rar
24 червня 2019 15:34
Додаток 1.rar
24 червня 2019 15:34
Гарантійний лист.pdf
24 червня 2019 15:34
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

01 липня 2019 17:44
Гарантія НКП Дніпро.zip
01 липня 2019 17:44
8 Санкції.pdf
01 липня 2019 17:44
статут завирений.PDF
01 липня 2019 17:44
ДОЗВІЛ.PDF
01 липня 2019 17:44
Дніпро ПДВ.PDF
01 липня 2019 17:44
Виписка на 06.02.2017.PDF
01 липня 2019 17:44
Документи за ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Квант плюс"

ТОВ "НКП Дніпро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Квант плюс"
#31618527
Відхилено 1 311 777,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 18:12
ТОВ "НКП Дніпро"
#39775233
Відхилено 1 430 460,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 09:31

Інформація про відміну

Дата відміни
12 липня 2019 09:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі