Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
316 800,00 UAH
UA-2019-06-05-000888-b fd5d032dc0134a6b9d30a143b91b33dd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Анна Василівна

380507188662 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Мороз Анна Василівна
380507188662
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 11:15
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 11:15
Початок аукціону: 21 червня 2019 11:53
Очікувана вартість: 316 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 584,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 13 комплектів (стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.);
Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 3 комплекта (стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.);
Комплект офісних меблів для заступника керівника - 1 комплект (стіл комп'ютерний - 1шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.);
Комплект офісних меблів для головної медичної сестри - 1 комплект (стіл письмовий однотумбовий - 1, стіл комп'ютерний - 1шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 2шт., тумба мобільна - 2шт.);
Офісні меблі - 87шт. ( стіл комп'ютерний - 8шт., стіл письмовий однотумбовий - 15шт., шафа для одягу двухдверна - 3шт., шафа для документів - 4шт., стільці офісні 18 шт., тумба мобільна - 9шт., стелаж офісний - 30шт..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 13 комплектів (стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 комплект
Комплект офісних меблів для кабінету лікаря - 3 комплекта ( стіл комп'ютерний - 2шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплект
Комплект офісних меблів для заступника керівника - 1 комплект (стіл комп'ютерний - 1шт., шафа для одягу двухдверна - 1шт., шафа для документів - 1шт., стільці офісні - 4шт., тумба мобільна - 2шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 комплект
Комплект офісних меблів для головної медичної сестри - 1 комплект (стіл письмовий однотумбовий - 1, стіл комп'ютерний - 1шт., шафа для одягу однодверна - 1шт., шафа для документів - 2шт., тумба мобільна - 2шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Стіл комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штуки
Стіл письмовий однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа для одягу двухдверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
18 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
30 штуки
Стелаж офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 14:50
Додаток 4 зі змінами.docx
06 червня 2019 14:48
перелік внесених змін.docx
05 червня 2019 19:06
Т.Д. офісні меблі.docx
05 червня 2019 11:46
ДОДАТОК 3.doc
05 червня 2019 11:39
ДОДАТОК 2.docx
05 червня 2019 11:37
ДОДАТОК 1.doc
06 червня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 14:50
Додаток 4 зі змінами.docx
05 червня 2019 19:06
Додаток 4.docx
06 червня 2019 14:48
перелік внесених змін.docx
05 червня 2019 19:06
Т.Д. офісні меблі.docx
05 червня 2019 11:30
Т.Д. офісні меблі.docx
05 червня 2019 11:46
ДОДАТОК 3.doc
05 червня 2019 11:39
ДОДАТОК 2.docx
05 червня 2019 11:37
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо характеристики товару
Дата подання: 05 червня 2019 13:27
Дата відповіді: 05 червня 2019 14:02
Добрий день! Просимо додати до тендерної документації додаток 4 з описом товару та технічними характеристиками. Чи можлива поставка однією партією в повному обсязі до 31.07.2019 року?
Відповідь: Так можливо поставка однією партією, Додаток 4 буде загружено
Уточнення
Дата подання: 06 червня 2019 13:58
Дата відповіді: 06 червня 2019 14:38
Уточніть, будь ласка, чи можлива похибка у розмірах, а саме: "Шафа для одяну двухдверна" розміром 60х195х36, або 65х180х45 , а також "Шафа для документів" розміром 60х195х36 ? І запитання щодо стелажів офісних, я как кількість поличок вам необхідна ? У ТД вказано 8 рядів, але максимальная кількість при виготовленні у постачальнкиа 6 шт.
Відповідь: Добрий день, похибки у розмірах не можлива, стелаж на 8 рядів можлива кількість

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 252 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мормуль Олексій Ігоревич 285 055,00
UAH з ПДВ
285 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 09:55
Електронний підпис
16 липня 2019 09:05
Електронний підпис
16 липня 2019 09:03
Довідка.pdf.p7s
16 липня 2019 09:03
Довідка.pdf
16 липня 2019 09:03
InformDovidka.pdf
16 липня 2019 09:03
Dovidka_19169612030840133516.pdf.p7s
04 липня 2019 08:03
Електронний підпис
01 липня 2019 20:08
Електронний підпис
01 липня 2019 20:07
Dovidka_19169612030840133516.pdf.p7s
01 липня 2019 13:01
Електронний підпис
27 червня 2019 08:13
Електронний підпис
18 червня 2019 11:11
Електронний підпис
18 червня 2019 11:10
23 Висновок СЕС кромка.PDF
18 червня 2019 11:10
18 Висновок СЕС меблі.pdf
18 червня 2019 11:10
Договір № 13 від 04.03.2019.PDF
18 червня 2019 11:10
Договір 34 від 04_03_2019.PDF

Публічні документи

19 червня 2019 11:44
стул.jpg
19 червня 2019 11:44
пропозиція.pdf
19 червня 2019 11:44
погодження тех. вимог.pdf
19 червня 2019 11:44
договір погоджений.pdf
19 червня 2019 11:44
tumba mobilnaya.jpg
19 червня 2019 11:44
stol-комп.jpg
19 червня 2019 11:44
pismennyj stol.jpg
19 червня 2019 11:44
СЕС кромка.pdf
19 червня 2019 11:44
Sscan радіологія.pdf
19 червня 2019 11:44
Certificate_DSP_Kronospan.pdf
19 червня 2019 11:44
гарантійний лист.pdf
19 червня 2019 11:44
уставні та реквізити.pdf
19 червня 2019 11:44
аналогічний договор 2.pdf
19 червня 2019 11:44
аналогічний договор 3.pdf
19 червня 2019 11:44
аналогічний договор 1.pdf
19 червня 2019 11:44
лист захист довк.pdf
19 червня 2019 11:44
лист охорона прац.pdf
19 червня 2019 11:44
довідка про підпис.pdf
19 червня 2019 11:44
довідка на дотримання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП Мормуль Олексій Ігоревич

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2419910367
Рішення скасоване 252 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 11:49
ФОП "МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2419910367
Переможець 252 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2419910367
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 серпня 2019 10:38
Коментар щодо відміни: На виконання вимог абзацу 2 п. 1 статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель – відмінити торги на закупівлю «Офісні меблі» згідно з ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Документи:
08 серпня 2019 10:38
Протокол про відміну торгів.PDF