Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція
Очікувана вартість
386 286,80 UAH
UA-2019-06-05-000850-b 86472b7ec4e74843a9155e5e2f82f18b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісняк Наталья

+380567136316 odkb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04543536
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Контактна особа: Лісняк Наталья
+380567136316
odkb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 386 286,80 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


дезінфікуючи засоби

Тендерна документація

05 червня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 11:06
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-000850-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 червня 2019 11:25
Вимога
Чергова корупційна закупівля цього Замовника-корупціонера. Хабарник розбив по лотах предмет закупівлі за принципом - по виробниках, щоб не заважали один-одному, щоб потім кожний розрахувался з керівництвом Замовника-хабарника по своїх дезінфікуючих засобах. За нашими даними сума хабаря, яку вимагає головний лікар та головна медична сестра складає 40% від вартості закупівлі. Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вказаний властивий лише зазначеним торговим маркам спектр антимікробної дії, вказана температура зберігання від 0 градусів ( А якщо буде нижча- віждхилите?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2019 16:19
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000850-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 02 липня 2019 16:03
Вимога!
Як ми і зазначали, замовник-корупціонер проводить чергову корупційну закупівлю у "свого"постачальника. На нашу вимогу ще до торгів замовник-хабарник формально відписався, по суті нічого не вказав! Аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції не витримують критики! Хабарник розбив по лотах предмет закупівлі за принципом - по виробниках, щоб не заважали один-одному, щоб потім кожний розрахувался з керівництвом Замовника-хабарника по своїх дезінфікуючих засобах. За нашими даними сума хабаря, яку вимагає головний лікар та головна медична сестра складає 40% від вартості закупівлі. Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вказаний властивий лише зазначеним торговим маркам спектр антимікробної дії, вказана температура зберігання від 0 градусів ( А якщо буде нижча- віждхилите?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2019 15:33
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника,, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника. А також нас хвилює не тільки економія бюджетних коштів , але і якість медичних послуг .
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000850-b.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 05 липня 2019 16:32
До написаного хабарником
Скажіть відверто: "Не заважайте дерібанити бюджетні кошти!" Ще раз, хабарнику, для особо здогадливих. Ми говоримо не про те,що ви маєте право, а про те, чого не маєте права робити! Ви прописали дискримінаційні вимоги, яким відповідають лише зазначені в документації торгові марки, а подання еквівалентів є неможливим! Ви проводите відкриті торги і повинні допускати до розгляду еквіваленти. Але їх підібрати неможливо за тими характеристиками, які вказані в документації!!! Дискримінаційні пункти ми відокремили в попередніх вимогах! Ви порушили Закон про публічні закупівлі, хабарнику, більш того, ваше керівництво вимагає хабарі від постачальників і за це будете покарані!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 15:34
Говоримо відверто: «Дискримінаційні вимоги ми не прописували, ми не розглядаємо склад продукції, нам потрібен термін обробки , медичне призначення, та концентрація продукції.» Нас цікавить якісний товар медичного призначення. Я так розумію, що ви є виробником дезінфекційних засобів і ви пропонуєте свою якісну продукцію за цінами виробника? Вас ніколи не притягували до відповідальності за наклеп? Ще раз повторюю, для особливо здогадливих : Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000850-b.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 12 липня 2019 15:47
Щодо відповіді хабарника
Враховуючи остервеніле бажання роздерібанити бюджетні кошти посадовими особами-корупціонерами замовника, небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до контролюючих органів!
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 09:11
Повторимо : нас цікавить якісний товар медичного призначення по обгрунтованим цінам. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Агрохімічна продукція
Опис предмету закупівлі:
Дезінфікуючи засоби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 152 230,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 761,15 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 червня 2019 12:18
Закінчення: 24 червня 2019 12:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 шт
Люмакс XXL, або еквівалент кращий
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Дата доставки: 31 грудня 2019
130 шт
Люмакс хлор лайт, або еквівалент кращий
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Дата доставки: 31 грудня 2019
200 шт
Люмакс профі максі, або еквівалент кращий
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Дата доставки: 31 грудня 2019
116 шт
Еміталь протект максі з розпилювачем, або еквівалент кращий
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Дата доставки: 31 грудня 2019
80 шт
Еміталь протект максі, або еквівалент кращий
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 11:05
ТД лот.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" 151 726,20
UAH з ПДВ
151 726,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕПІЛАЙФ" 152 221,50
UAH з ПДВ
152 221,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 10:24
документи переможця.rar
20 червня 2019 15:52
Електронний підпис
20 червня 2019 15:49
кваліфікація.rar
20 червня 2019 15:49
тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2019 15:49
технічний опис.rar

Публічні документи

21 червня 2019 17:56
6. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 червня 2019 17:56
4. ВІДПОВІДНІСТЬ ст. 17.pdf
21 червня 2019 17:56
3. КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
21 червня 2019 17:56
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"

ТОВ "ЕПІЛАЙФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
Переможець 151 726,20
UAH з ПДВ
02 липня 2019 13:27

Документи

02 липня 2019 13:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
151 726,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 13:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 21:20
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 08:38
Додаткова угода №3 від 7.02.2020 дог№ 89-М.FR12.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 08:38
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 11:33
Додаткова угода № 2 від 19.12.19.FR12.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:32
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2019 10:49
Додаткова угода №1 від 29.07.19 лот №1.FR12.pdf зміни до договору
29 липня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 10:16
Договор № 89-М від 22.07.19.FR12.pdf укладений
22 липня 2019 10:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви лоту
Номер договору про закупівлю: 89/М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п 11.2 договору №89/М від 22.07.19 , ч 5 стаття 36 Закону України про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89/М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч 5 ст 36 Закону України про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 89/М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 151 726,20
UAH (в тому числі ПДВ 25 287,70 UAH)