Візуальне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)
Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Cmputer CT Neu Viz 64 or Analog)
Очікувана вартість
19 500 000,00 UAH
UA-2019-06-05-000759-c 01a28cc958184af5a461c6bd841fd22f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КЗ Южноукраїнська міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 33850812
Місцезнаходження замовника: 55001, Україна, Миколаївська область обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Контактна особа замовника: Гуменна Яна Валеріївна
+380513656171
kz-yuml@ukr.net
Додаткові контактні особи: Malyanova Alla Anatolievna
+380513656171
allamalanova43@gmail.com
Official name: PI Южноукраїнська міська лікарня
National ID: 33850812
Contact point: Рескоале Яна Валеріївна
+380513656171
kz-yuml@ukr.net
Additional contacts: Malyanova Alla Anatolievna
+380513656171
allamalanova43@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 16:48
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 16:48
Початок аукціону: 16 липня 2019 14:36
Очікувана вартість: 19 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 05 червня 2019 16:43
Enquiries until: 25 червня 2019 16:48
Complaints submission until: до 01 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 липня 2019 16:48

Information

Estimated total value: 19 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 195 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Cmputer CT Neu Viz 64 or Analog
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 30 листопада 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Медико-технічні вимоги
Дата подання: 18 червня 2019 15:02
Дата відповіді: 19 червня 2019 14:08
Як потенційний учасник закупівлі, просимо Вас, для забезпечення п.1 ст.3 Закону, а саме для максимальної економії та ефективності, внести відповідні зміни до тендерної документації. Просимо замість буклета виробника Додаток 1 МТВ, розмістити саме таблицю медико-технічних вимог з конкретними вимомагами до предмета закупівлі та їх значеннями, бо зазначений буклет носить суто рекламний характер та не містить в собі багатьох важливих параметрів та характеристик, а тому один з ключових принципів здійснення тендерних закупівель, може бути поставлений під сумнів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Ми розглянули Ваше запитання, тому вирішили, що для максимальної економії та ефективності закупівлі внести зміни до тендерної документації, а саме до Додотку 1 МТВ (нова редакція)
Вимога про внесення змін
Дата подання: 21 червня 2019 18:06
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:05
Шановний Замовник, В Додатку 1 МТВ (нова редакція) до тендерної документації, який викладено Вами 19 червня 2019 містяться Вимоги до предмету закупівлі, проте проаналізувавши інформацію, яка знаходиться в вільному доступі в мережі інтернет, ми дійшли висновку, що технічні параметри для даних вимог взяті з торгового інтернет майданчику prom.ua, а саме з наступного посилання: https://prom.ua/p289117314-kompyuternyj-tomograf-neuviz.html. Інформація, надана в МТВ є дослівним перекладом українською мовою технічних параметрів комп’ютерного томографу NeuViz 64, виробництва Neusoft (Китай), що містяться на сторінці торгового інтернет майданчика за посиланням наданим вище. Таким чином, дані вимоги прописані конкретно під одну систему. Окрім того, зазначені в оголошенні параметри, назви опцій та інша інформація містить багато граматичних помилок, через які втрачається безпосередньо суть самих вимог, наприклад: п.13 «Апаратура гентрі» (правильно - «апертура»), п. 4 ПЗ «Програмний пакет детальних досліджень» (правильно - «дентальних»), п. 5 «Програмний пакет для дігітальної субтракційної антиографії» (правильно - «ангіографії»), п. 13 «Програмний пакет для дослідження корональних судин» (правильно - «коронарних»), тощо. Також в МТВ не зазначено які з вказаних програмних пакетів є можливими, а які є наявними. Головним недоліком даних МТВ є те, що всі параметри прописані жорстко, без зазначення діапазонів, та мінімальних або максимальних значень параметрів, що в свою чергу не дає можливості запропонувати інший комп’ютерний томограф, навіть якщо він має кращі параметри ніж зазначені в МТВ. Також дані МТВ є суто дискримінаційними по відношенню до всіх комп’ютерних томографів всесвітньовідомих виробників, окрім системи NeuViz 64, виробництва Neusoft (Китай), що суперечить п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Ми як потенційний учасник закупівлі, просимо Вас, з метою дотримання вимог п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме для недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,
Розглянувши Ваше запитання було вирішено внести зміни до Додатку 1 МТВ (нова редакція)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-000759-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Астріум", Код ЄДРПОУ:33603690
Дата подання: 25 червня 2019 16:18
Вимога щодо внесення змін
Вимога щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2019 12:27
Розглянувши Ваш лист №475 від 25.06.2019 року повідомляємо по суті наступне:
Технічні параметри (вимоги) до предмету закупівлі складені відповідно до вимог i потреб наших спеціалістів з метою проведення найбільш якісних i професійних досліджень.
Вибір цих вимог обумовлено напрямком діяльності та технічними характеристиками приміщення, де планується розміщувати обладнання, а ні у якому разі з метою обмеження прозорої конкуренції.
Проаналізувавши параметри багатьох комп’ютерних томографів прийшли до висновків, що зазначені у додатку 1 технічні вимоги забезпечуються достатньою кількістю виробників на ринку для забезпечення конкурентоздатного середовища пропозицій Учасників.
Відповідаючи на Ваші вимоги щодо внесення змін в медико-технічні вимоги до предмету закупівля хочемо повідомити:
Пункт 1.4. Мінімальний розмір поля сканування (50 мм та менше) використовується при біопсії та дентальних дослідженнях. Отже п.1.4 лишаємо без змін.
Пункт 1.5. Погоджуємося змінити вимогу і викласти у новій редакції: «Діапазон кроку спірального сканування (pitch) не менше 0,5 - 1,5»
Пункт 1.7. Завдяки більшій матриці реконструкції гарантується вища якість отриманих зображень. Отже пункт п.1.7 лишаємо без змін.
Пункт 3.3. Погоджуємося змінити вимогу і викласти у новій редакції: «Розмір малої фокусної плями не більше 0,7мм*1,2мм»
Пункт 6.1. . Погоджуємося змінити вимогу і викласти у новій редакції: «Апаратне забезпечення:
- 2-процесорна або багатоядерна архітектура
- Об’єм оперативної пам’яті не менше 32 Гб
- Об’єм пам’яті жорсткого диску не менше 500 Гб
- Кольоровий РК монітор розміром не менше 19 дюймів з розподільчою здатністю не гірше 1280*1024»
Вищенаведені зміни будуть внесені у Технічний опис предмету закупівлі (додаток 1).

Документи подані скаржником

25 червня 2019 16:18
ВИМОГА.pdf

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000063 ● 37863611e65344ea91bba36981ad44bd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-01 17:33:36
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.08.2019 № 133

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-05-000759-с, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-02 11:07:57

Запит замовнику щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пункті 11 оголошення про проведення відкритих торгів Комунальним закладом «Южноукраїнська міська лікарня» (далі – Замовник) UA-2019-06-05-000759-с, визначає розмір мінімального кроку пониження ціни в сумі 195 000,00 грн. Проте в пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника цей показник зазначений в розмірі 0,5%, що складає 97 800,00 грн. Пропоную пояснити, з чим по’вязані вказані розбіжності?
2. На якій підставі та у зв’язку з чим під час розкриття тендерних пропозицій Учасників розкриті їх цінові пропозиції, а саме «Цінова пропозиція.pdf» Товариства з обмеженою відповідальністю "Медгарант" та «Цінова пропозиції.pdf» Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"? Чому Замовник не дав оцінку вказаному факту під час розгляду тендерних пропозицій Учасників?
3. Яким чином вказані дії Замовника сприяли дотриманню принципу добросовісної конкуренції серед учасників, якщо обидва учасники завчасно розкрили свої цінові пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-05 08:31:02

Пояснення на запит

Пояснення на запит

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-08 17:02:28

Запит замовнику щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пропонуємо назвати причини невідображення в електронній системі закупівель переліку змін та нової редакції тендерної документації у зв’язку з внесенням змін до неї 24.06.2019 року?
2. У відповіді на вимогу номер UA-2019-06-05-000759-c.b1 від учасника ТОВ "Астріум", Замовник погодився внести зміни в медико-технічні вимоги до предмету закупівлі та долучив файл «Додаток 1 МТВ (зі змінами).docx». Пропонуємо пояснити, чи є вищевказаний файл змінами до тендерної документації? Якщо так, то з яких підстав Замовник не розмістив в електронній системі закупівель перелік змін та нову редакцію тендерної документації на вимогу абзацу другого частини другої статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-12 13:30:29

Пояснення на запит

Пояснення на запит

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-15 17:42:43

Запит замовнику щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надають довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів разом із аналогічними договорами не менше двох.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Медгарант» (далі – Учасник) у файлі «Кваліфікац. критерії.pdf» розмістив довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмета закупівлі. Крім того, Учасник надав копію договору від 03.07.2018 № 296, укладеного між ТОВ «Медгарант» та Одеським національним медичним університетом, без додаткових угод. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за процедурою ID UA-2018-05-03-001938-a, в зазначений договір вносились зміни, а саме: додатковими угодами від 25.07.2018, від 06.12.2018 та від 14.12.2018.
У зв’язку з вищенаведеним та враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України, пропоную пояснити, на якій підставі Замовником зроблено висновок щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині надання Учасником аналогічного договору? Також прошу пояснити, чи реалізував Замовник право, визначене частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою перевірки повноти та достовірності надання Учасником інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-19 16:17:27

Пояснення на запит

Пояснення на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 22 серпня 2019 року

2019-08-29 15:46:23

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КЗ Южноукраїнська міська лікарня, 33850812, Україна, Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог, 19500000UAH, 33110000-4, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 01a28cc958184af5a461c6bd841fd22f, 2019-06-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена тендерним комітетом (протокол від 31.05.2019 № 95); зміни до тендерної документації від 24.06.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Медгарант» (код ЄДРПОУ 32157279) та ТОВ «ІЛАТАНМЕД» (код ЄДРПОУ 34494612); протоколи тендерного комітету від 09.07.2019 № 112, № 113 та від 18.07.2019 № 119; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.07.2019 № 408 зі змінами до нього; пояснення Замовника від 05.08.2019, від 12.08.2019 та від 19.08.2019, отримані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за процедурою UA-2018-05-03-001938-a; лист державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 15.08.2019 № 206/2376/10. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-16-000417-а Замовник не зазначив інформацію, яка передбачена пунктами 9-1 та 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме: щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) та джерел фінансування закупівлі. Також на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону у зв’язку із зміни від 24.06.2019 Замовник не розмістив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації та не оприлюднив перелік змін, що вносяться. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант» встановлено наступне. Згідно умовам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» надають довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів разом із аналогічними договорами не менше двох. Пропозиція учасника ТОВ «Медгарант» містить договір від 03.07.2018 №296, укладений між ТОВ «Медгарант» та Одеським національним медичним університетом. Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель за процедурою UA-2018-05-03-001938-a, встановлено, що до зазначеного договору вносились зміни, а саме: додатковими угодами від 25.07.2018, 06.12.2018 та 14.12.2018. При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника вищезазначені додаткові угоди відсутні. Отже, враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України, пропозиція ТОВ «Медгарант» не відповідає вищевказаній умові тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медгарант» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та допустив його до оцінки. Разом з тим, Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «ІЛАТАНМЕД» та уклав з ним договір від 30.07.2019 № 408., 22 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Адміністративний позов про зобов'язання вчинити дії та скасування висновку про результати моніторингу від 10.09.2019 року в інтересах КЗ "Южноукраїнська міська лікарня"

2019-09-10 15:55:21

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
UA-2019-06-05-000759-c01a28cc958184af5a461c6bd841fd22f
Найменування замовника: КЗ Южноукраїнська міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 33850812
Місцезнаходження замовника: 55001, Україна, Миколаївська область обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

09 липня 2019 14:11
Протокол 113.pdf
09 липня 2019 14:14
sign.p7s

Публічні документи

05 липня 2019 10:07
sign.p7s
05 липня 2019 10:07
sign.p7s
05 липня 2019 10:05
Реєстр.pdf
05 липня 2019 10:05
Тех. частина.pdf
05 липня 2019 10:05
Кваліфікац. критерії.pdf
05 липня 2019 10:05
Цінова пропозиція.pdf

Документи

09 липня 2019 14:15
Протокол 112.pdf
09 липня 2019 14:18
sign.p7s

Публічні документи

18 липня 2019 16:42
sign.p7s
18 липня 2019 16:42
sign.p7s
18 липня 2019 16:41
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
05 липня 2019 10:39
sign.p7s
05 липня 2019 10:39
sign.p7s
05 липня 2019 10:38
2. Цінова пропозиції.pdf
05 липня 2019 10:38
5. Технічна частина.pdf
05 липня 2019 10:38
1. Реєстр документів.pdf
05 липня 2019 10:38
4. Проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 19 495 000,00
UAH з ПДВ
19 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 19 500 000,00
UAH з ПДВ
19 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 16:42
sign.p7s
18 липня 2019 16:42
sign.p7s
18 липня 2019 16:41
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
05 липня 2019 10:39
sign.p7s
05 липня 2019 10:39
sign.p7s
05 липня 2019 10:38
2. Цінова пропозиції.pdf
05 липня 2019 10:38
5. Технічна частина.pdf
05 липня 2019 10:38
1. Реєстр документів.pdf
05 липня 2019 10:38
4. Проект договору.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 10:07
sign.p7s
05 липня 2019 10:07
sign.p7s
05 липня 2019 10:05
Реєстр.pdf
05 липня 2019 10:05
Тех. частина.pdf
05 липня 2019 10:05
Кваліфікац. критерії.pdf
05 липня 2019 10:05
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
Переможець 19 495 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"
#34494612
19 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2019 10:47
Договір 408.pdf укладений
31 липня 2019 10:46
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв`зязку зі зміною банківських реквізитів Замовника у розділі Договору"Місце знаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 408
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку