Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Visualization equipment for the needs of medicine, dentistry and veterinary medicine (Cmputer CT Neu Viz 64 or Analog)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Южноукраїнська міська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 33850812 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна , Миколаївська область обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3 |
Контактна особа: |
Гуменна Яна Валеріївна +380513656171 kz-yuml@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Malyanova Alla Anatolievna +380513656171 allamalanova43@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | PI Южноукраїнська міська лікарня |
National ID: | 33850812 |
Contact point: |
Рескоале Яна Валеріївна +380513656171 kz-yuml@ukr.net |
Additional contacts: |
Malyanova Alla Anatolievna +380513656171 allamalanova43@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 16:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 16:48 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 14:36 |
Очікувана вартість: | 19 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 195 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 05 червня 2019 16:43 |
Enquiries until: | 25 червня 2019 16:48 |
Complaints submission until: | до 01 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 липня 2019 16:48 |
Information
Estimated total value: | 19 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 195 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 11:08 |
Додаток _1 МТВ (нова редакція).docx | |
06 червня 2019 15:34 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
06 червня 2019 15:34 |
Тендерна документація (Нова редакція).pdf | |
05 червня 2019 16:45 |
Додаток 3 - ТП.docx | |
05 червня 2019 16:45 |
Додаток 2 - ПД.doc |
24 червня 2019 11:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 червня 2019 11:08 |
Додаток _1 МТВ (нова редакція).docx
|
|||||||||
06 червня 2019 15:34 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
06 червня 2019 15:34 |
Тендерна документація (Нова редакція).pdf
|
|||||||||
05 червня 2019 16:45 |
Додаток 3 - ТП.docx
|
|||||||||
05 червня 2019 16:45 |
Додаток 2 - ПД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розглянувши Ваше запитання було вирішено внести зміни до Додатку 1 МТВ (нова редакція)
Вимоги про усунення порушення
Технічні параметри (вимоги) до предмету закупівлі складені відповідно до вимог i потреб наших спеціалістів з метою проведення найбільш якісних i професійних досліджень.
Вибір цих вимог обумовлено напрямком діяльності та технічними характеристиками приміщення, де планується розміщувати обладнання, а ні у якому разі з метою обмеження прозорої конкуренції.
Проаналізувавши параметри багатьох комп’ютерних томографів прийшли до висновків, що зазначені у додатку 1 технічні вимоги забезпечуються достатньою кількістю виробників на ринку для забезпечення конкурентоздатного середовища пропозицій Учасників.
Відповідаючи на Ваші вимоги щодо внесення змін в медико-технічні вимоги до предмету закупівля хочемо повідомити:
Пункт 1.4. Мінімальний розмір поля сканування (50 мм та менше) використовується при біопсії та дентальних дослідженнях. Отже п.1.4 лишаємо без змін.
Пункт 1.5. Погоджуємося змінити вимогу і викласти у новій редакції: «Діапазон кроку спірального сканування (pitch) не менше 0,5 - 1,5»
Пункт 1.7. Завдяки більшій матриці реконструкції гарантується вища якість отриманих зображень. Отже пункт п.1.7 лишаємо без змін.
Пункт 3.3. Погоджуємося змінити вимогу і викласти у новій редакції: «Розмір малої фокусної плями не більше 0,7мм*1,2мм»
Пункт 6.1. . Погоджуємося змінити вимогу і викласти у новій редакції: «Апаратне забезпечення:
- 2-процесорна або багатоядерна архітектура
- Об’єм оперативної пам’яті не менше 32 Гб
- Об’єм пам’яті жорсткого диску не менше 500 Гб
- Кольоровий РК монітор розміром не менше 19 дюймів з розподільчою здатністю не гірше 1280*1024»
Вищенаведені зміни будуть внесені у Технічний опис предмету закупівлі (додаток 1).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000063 ● 37863611e65344ea91bba36981ad44bd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.08.2019 № 133
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-05-000759-с, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-02 11:07:57
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пункті 11 оголошення про проведення відкритих торгів Комунальним закладом «Южноукраїнська міська лікарня» (далі – Замовник) UA-2019-06-05-000759-с, визначає розмір мінімального кроку пониження ціни в сумі 195 000,00 грн. Проте в пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника цей показник зазначений в розмірі 0,5%, що складає 97 800,00 грн. Пропоную пояснити, з чим по’вязані вказані розбіжності?
2. На якій підставі та у зв’язку з чим під час розкриття тендерних пропозицій Учасників розкриті їх цінові пропозиції, а саме «Цінова пропозиція.pdf» Товариства з обмеженою відповідальністю "Медгарант" та «Цінова пропозиції.pdf» Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"? Чому Замовник не дав оцінку вказаному факту під час розгляду тендерних пропозицій Учасників?
3. Яким чином вказані дії Замовника сприяли дотриманню принципу добросовісної конкуренції серед учасників, якщо обидва учасники завчасно розкрили свої цінові пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-05 08:31:02
Пояснення на запит
Пояснення на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-08 17:02:28
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пропонуємо назвати причини невідображення в електронній системі закупівель переліку змін та нової редакції тендерної документації у зв’язку з внесенням змін до неї 24.06.2019 року?
2. У відповіді на вимогу номер UA-2019-06-05-000759-c.b1 від учасника ТОВ "Астріум", Замовник погодився внести зміни в медико-технічні вимоги до предмету закупівлі та долучив файл «Додаток 1 МТВ (зі змінами).docx». Пропонуємо пояснити, чи є вищевказаний файл змінами до тендерної документації? Якщо так, то з яких підстав Замовник не розмістив в електронній системі закупівель перелік змін та нову редакцію тендерної документації на вимогу абзацу другого частини другої статті 23 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-12 13:30:29
Пояснення на запит
Пояснення на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-15 17:42:43
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до вимог пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надають довідку у довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів разом із аналогічними договорами не менше двох.
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Медгарант» (далі – Учасник) у файлі «Кваліфікац. критерії.pdf» розмістив довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмета закупівлі. Крім того, Учасник надав копію договору від 03.07.2018 № 296, укладеного між ТОВ «Медгарант» та Одеським національним медичним університетом, без додаткових угод. Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за процедурою ID UA-2018-05-03-001938-a, в зазначений договір вносились зміни, а саме: додатковими угодами від 25.07.2018, від 06.12.2018 та від 14.12.2018.
У зв’язку з вищенаведеним та враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України, пропоную пояснити, на якій підставі Замовником зроблено висновок щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації в частині надання Учасником аналогічного договору? Також прошу пояснити, чи реалізував Замовник право, визначене частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою перевірки повноти та достовірності надання Учасником інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-19 16:17:27
Пояснення на запит
Пояснення на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі від 22 серпня 2019 року
2019-08-29 15:46:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про зобов'язання вчинити дії та скасування висновку про результати моніторингу від 10.09.2019 року в інтересах КЗ "Южноукраїнська міська лікарня" |
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Документи:
10 вересня 2019 16:14
|
Електронний підпис |
10 вересня 2019 15:56
|
Адміністративний позов |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КЗ Южноукраїнська міська лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 33850812 |
Місцезнаходження: | 55001, Україна, Миколаївська область обл., Южноукраїнськ, вул. Миру, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
19 495 000,00
UAH з ПДВ
|
19 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" |
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
19 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" #34494612 |
Переможець |
19 495 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 16:08
|
Звіт про виконання договору 408.pdf | укладений |
21 січня 2020 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 15:56
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2019 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 10:47
|
Договір 408.pdf | зміни до договору |
31 липня 2019 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв`зязку зі зміною банківських реквізитів Замовника у розділі Договору"Місце знаходження та банківські реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 408 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |