Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні комплекси з технічним обладнанням
Очікувана вартість
1 323 634,00 UAH
UA-2019-06-05-000693-a bfaabd8e923048c0bc8ab5fbee6371bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожець Володимир Іванович

+380645431276 Krem_sanator@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кремінська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів
Код ЄДРПОУ: 20153177
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., м Кремінна, вул. Декабристів буд. 1Б
Контактна особа: Запорожець Володимир Іванович
+380645431276
Krem_sanator@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 26 червня 2019 15:09
Очікувана вартість: 1 323 634,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена в тендерній документації. Вид предмета закупівлі - товари. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплекти
Інтерактивні комплекси з технічним обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 1 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату фактично поставлених товарів протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами документів, що підтверджують отримання таких товарів, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 06 червня 2019 17:03
Дата відповіді: 11 червня 2019 15:49
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-III ступенів відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі, в тому числі в технічних вимогах передбачено, що операційна система Microsoft Windows 10 Professional має бути ліцензійною. З метою запобігання дискримінації Учасників, Замовник не вимагає поставки операційної Windows 10 Pro саме в варіанті OEM. Допускаються, також, FPP, OLP і ESD ліцензії. Програмний продукт не закуповується окремо, а постачається як складова частина інтерактивних комплексів. Також відповідно до тендерної документації в технічних вимогах Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено перелік документів, які подаються учасником для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника. Додатково зазначаємо, що після отримання товару, відповідними службами Замовника товар додатково перевіряється технічним вимогам, в тому числі програмного ліцензійного забезпечення. Якщо в нас виникнуть сумніви з постачання нам не ліцензійного програмного забезпечення, ми обов’язково звернемося за допомогою до компанії Microsoft Україна або до офіційного Дистриб'ютора Microsoft в Україні. Дякуємо за звернення.
Програмне забезпечення
Дата подання: 08 червня 2019 15:35
Дата відповіді: 12 червня 2019 13:31
Під опис програмного забезпечення інтерактивної дошки підходить лише програмне забезпечення від торгівельної марки SMART, яке не має еквіваленту та має обмеження по часу використання.Яким чином планується використання інтерактивних дошок після закінчення терміну дії ліцензії? Чи передбачені видатки на продовження терміну дії ліцензіїта в якому обсязі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-III ступенів відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Вимоги до технічних та функціональних можливостей програмного забезпечення, які зазначені у Додатку 1 до тендерної документації, по окремості можуть бути виконані великою кількістю програм, проте, сумарна вартість таких програм буде прирівнюватися +/- 1500 доларів на рік, якщо Ви маєте можливість запропонувати перелік цих програм, та він буде включений у вартість тендерної пропозиції, тендерним комітетом замовника буде прийматися до уваги така пропозиція та буде розглядатися на відповідність вимогам зазначеним у технічному завданні. Крім того, додатково повідомляємо, що програмне забезпечення SMART не має обмеженого часу використання, по закінченню 1 року підписки, програмне забезпечення та весь створений контент доступний до використання. Видатки на продовження терміну дії ліцензії будуть передбачатися після затвердження у встановленому порядку бюджетних асигнувань для Замовника на фінансування закупівлі протягом поточного та наступних бюджетних періодів. Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Дякуємо за звернення.
Мінімальні вимоги програмного забезпечення
Дата подання: 08 червня 2019 15:41
Дата відповіді: 12 червня 2019 13:38
◦ Мінімальні вимоги програмного забезпечення не повинні бути нижче: ◦ Minimum processor: Intel Core 2 Duo ◦ Minimum RAM: 2 GB (4 GB for UHD displays) ◦ Minimum hard disk space: 4.7 GB Чому саме такі? Ця вимога взагалі є необгрунтованою. Якщо програмне забезпечення висуває меньше вимоги до комп'ютерної техніки то це є кращим показником. Як ви можите обгрунтувати свою вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-III ступенів відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-000693-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 08 червня 2019 15:23
Розміри дошки
Вимагаємо надати обгрунтування встановленим розмірам дошки, а саме:
◦ Діагональ активної поверхні повинна бути - більше 195 см, але не більше 197 см
◦ Ширина дошки повинна бути більше 165 см
◦ Висота дошки повинна бути менше 132 см
◦ Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 156,6 см
◦ Висота активної поверхні повинна бути менше або 117,5 см
◦ Товщина дошки менш ніж 5,1 см
◦ Товщина дошки з лотком має бути менш ніж 15,5 см
Якщо це обумовлено розмірами приміщення у якому планується встановлення обладнання то вимагаємо надати відповідний будівельний план приміщень. Якщо це не обумовлено розмірами приміщення то вимагаємо прибрати ці вимоги так як вони не впливають на якість обладнання є дискримінаційними та такими що обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2019 13:51
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-III ступенів відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000693-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 08 червня 2019 15:31
Розмір робочої області
В тендерній документації зазначено що : "не допускається використання сенсорних кнопок або інших елементів на робочій поверхні дошки, що зменшують робочий простір." Вимагаємо зазначити чому не допускаються до розгляду дощки з сенсорними кнопками які мають діагональ робочої поверхні 195-197 см.? Чому саме така діагональ потрібна та навіщо обмежувати конкуренцію встановлюючи вимоги які не впливають на якість товару?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2019 13:52
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-III ступенів відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник в тендерній документації встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством», а також згідно пункту 3 частини другої «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, враховуючи вищевказане, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником надані детальні технічні характеристики товару, що плануються до закупівлі. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів. Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000693-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 08 червня 2019 15:45
Технічні характеристики проектора
У технічних характеристиках проектора зазначено що: "довжина інтерфейсного кабелю (USB) – не менше ніж необхідна для підключення пристрою до персонального комп’ютера вчителя у місці його встановлення". Вимагаємо чітко зазначити довжену кабеля принаймі вказавши його мінімальну довжену, а також зазначити яким чином Ви будите піключати проектор до ноутбука якщо USB кабель не призначен для передачі відеосигналу?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2019 16:24
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-III ступенів відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: Ваше звернення було детально розглянуто тендерним комітетом замовника та було прийнято відповідне рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме, в частині вимог до довжини інтерфейсного кабелю. Найближчим часом нова редакція та перелік змін в окремому файлі будуть опубліковані на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку та строки передбачені Законом. Підключення проектора до ноутбука (в тому числі для передачі відеосигналу) буде здійснюватися за допомогою кабелів (VGA або є HDMI). Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000693-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Луценко Анна Володимирівна, Код ЄДРПОУ:3194706704
Дата подання: 08 червня 2019 15:57
Підключення проектора
У технічних характеристиках проектора зазначено, що: "довжина кабелю живлення – не менше ніж необхідна для підключення пристрою до електромережі приміщення (до електрощита). Увімкнення електроживлення повинно здійснюватися окремим вимикачем, який монтується біля дошки на відстані не більше 1 м. від дошки." Таке підключення передбачає втручання у мережу електроживлення навчального закладу та внесення відповідних змін у будівельний план будівлі. Отже виконання підключення проектора таким чином повинно виконуватися фірмою яка має відповідні дозволи та будівельну ліцензію. А після здійснення підключення усі зміни повинні бути відображені на плані будівлі та повинні пройти перевірку відповідними органами, принаймі пожежною інспекцією. Тому вимагаємо обов'язково включити у перелік документів, які подають учасники чинну на момент проведення тендеру будівельну ліцензію та зазначити що усі узгодження по підключенню здійснюються за рахунок постачальника обладнання. Чи Ви не піклуєтесь про пожежну безпеку та здоров'я учнів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 15:24
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет Кремінської обласної загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I-III ступенів відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: предметом даної закупівлі є інтерактивні комплекси з технічним обладнанням, тобто, ТОВАР, а не роботи. Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом», а так само, відповідно до пункту 32 цієї ж статті «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Крім того, доводимо до Вашого відома, що на даний час в України діє Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності», який саме і регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності та визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, який міститься у статті 7 даного Закону; Закон України «Про охорону праці» в якому також передбачено випадки отримання відповідних дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки; а також Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджений Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, який визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Враховуючи вищезазначена, Ваша вимога щодо включення до положень тендерної документації відповідних дозволів та будівельних ліценцій для учасників для встановлення та підключення короткофокусного проектора до мережі електроживлення є взагалі необґрунтованою та безпідставною, та, як наслідок, не підлягає задоволенню. Про пожежну безпеку, а також здоров’я учнів ми піклуємося в першу чергу! Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 1 313 130,00
UAH з ПДВ
1 306 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крамар Наталія Вікторівна 1 323 530,00
UAH з ПДВ
1 313 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАНЕНКО ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ 1 323 634,00
UAH з ПДВ
1 313 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 16:57
Електронний підпис
25 червня 2019 15:21
щодо новизни товару.pdf
25 червня 2019 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 15:21
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 червня 2019 15:21
лист-згода.pdf
25 червня 2019 15:21
ISO ASUSTech 14001_2015 Перевод.pdf
25 червня 2019 15:21
ISO ASUSTech 9001_2015 Перевод.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 07:31
Dovidka_19183364260440960208.pdf
10 липня 2019 07:31
Dovidka_19183364260440960208.pdf (1).p7s
25 червня 2019 22:05
Електронний підпис
25 червня 2019 22:01
Банківська гарантія.rar
25 червня 2019 21:59
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2019 21:59
Технічна частина.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 12:05
Додаток1.pdf
25 червня 2019 12:05
Вытяг.pdf
25 червня 2019 12:05
Выписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЛИТЕР"

ФОП Крамар Наталія Вікторівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАНЕНКО ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Відхилено 1 306 510,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 14:13
ФОП Крамар Наталія Вікторівна
#2721101144
Переможець 1 313 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 10:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крамар Наталія Вікторівна
#2721101144
1 313 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:41
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 10:47
ДУ 1 договір 104.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 11:55
Договір 104 ІК.pdf укладений
29 липня 2019 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору згідно змісту Додаткової угоди № 1 від 05.08.2019 року. 13. Номер додаткової угоди – 1. 14. Сума договору після внесення змін – 1 313 000,00 грн. без ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – 13 інтерактивних комплексів (комплектів) з технічним обладнанням.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 313 000,00
UAH