Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд , каструлі та столові прибори для закладів освіти)
Очікувана вартість
3 106 800,00 UAH
UA-2019-06-05-000610-b 1f47d8b1c2474492890a1b885928ff87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 13:12
Очікувана вартість: 3 106 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 534,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6213.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


ДК 021-2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд , каструлі та столові прибори для закладів освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52800 штуки
ДК 021-2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд , каструлі та столові прибори для закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:54
ТД пос зміни 1 19 (3).doc
20 червня 2019 16:52
Перелік змін посуда 1 19 (2).docx
19 червня 2019 17:06
Перелік змін посуда 1 19.docx
20 червня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:54
ТД пос зміни 1 19 (3).doc
19 червня 2019 17:06
ТД пос зміни 1 19.doc
19 червня 2019 16:42
ТД пос зміни 1 19.doc
05 червня 2019 10:28
ТД пос НОВАЯ (2).doc
20 червня 2019 16:52
Перелік змін посуда 1 19 (2).docx
19 червня 2019 17:06
Перелік змін посуда 1 19.docx
19 червня 2019 16:41
Перелік змін посуда 1 19.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-000610-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРО КЛАСС", Код ЄДРПОУ:36068718
Дата подання: 10 червня 2019 10:23
Про приведення тендерної документації у відповідність до вимог діючого законодавства України
В п.3 Розділу III тендерної документації вказано, що "Гарантія повинна бути видана банками, фінансовими чи страховими компаніями, які мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше uaА+." Вимога стосовно того, що гарантія має бути видана лише "...банками, фінансовими чи страховими компаніями, які мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не менше uaА+" виключає з переліку можливих парнерів нашої компанії по цьому питанню всю банківську систему України та є дискримінаційною, особливо беручи до уваги незначний розмір забезпечення тендерної пропозиції 6213,60 грн. Враховуючи наведене, вимагаємо вилучити зазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 09:55
Відповідно до ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000610-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРО КЛАСС", Код ЄДРПОУ:36068718
Дата подання: 10 червня 2019 10:42
Про кваліфікаційні вимоги
В п.1.1. Додатку 2 до тендерної документації вказано, що "Учасник також надає перелік транспортних засобів, необхідних для виконання умов договору та копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У разі наявності орендованого майна, надати завірену належним чином копію договору офісу, складського приміщення та транспортних засобів. У разі наявності власного майна, надати підтверджуючі документи права власності офісу, складського приміщення та транспортних засобів." Вимога стосовно того, що учасник повинен мати лише або власні або орендовані транспортні засоби не враховує широке коло учасників ринку, які користуються послугами транспортних компаній та суперечить положенням ст. 5, 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки безпідставно звужує перелік підприємств, які зможуть прийняти участь у процедурі закупівлі. В зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та викласти зазначені речення у редакції: "Учасник також надає підтвердження наявності в нього власних або орендованих транспортних засобів або копію діючого договору з транспортною компанією. У разі наявності орендованого майна, надати завірені належним чином копії відповідних договорів. У разі наявності власного майна, надати підтверджуючі документи права власності."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 09:52
Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до додатку 3 тендерної документації доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом та за рахунок Постачальника про що необхідно надати лист-гарантію. Оскільки для замовника принципово, щоб товар був розвезений по кожному закладу, тому наявність в потужностях компанії транспорту є обов'язковою та не є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000610-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:42477591
Дата подання: 05 липня 2019 14:48
dbvjuf
Товариством з обмеженою відповідальністю “ДЕБЮТ УКРАЇНА” прийнято участь у торгах UA-2019-06-05-000610-b (предмет закупівлі ДК 021-2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд , каструлі та столові прибори для закладів освіти)).
За результатами проведення тендеру згідно із Протоколом розгляду тендерних пропозицій №210 від 03.07.2019р. (надалі - Протокол) ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” дискваліфіковано з посиланням на те, що тендерна пропозиція товариства не відповідає вимогам тендерної документації.
Із прийнятим рішенням товариство не погоджується з огляду на його безпідставність та на спростування, викладених у ньому аргументів зазначає наступне:
1.Щодо відсутності довідки із застосуванням кваліфікованого електронного підпису у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним.
ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” надано лист-погодження № 23 від 19.06.2019р., яким підтверджено про ознайомлення з проектом договору та гарантовано виконання своїх зобов’язань за ним.
2.Щодо відсутності цінової порпозиції завіреної підписом уповноваженої особи та засвідчена нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
На виконання цієї вимоги підприємством надано письмову цінову пропозицію № 7 від 27.06.2019р. (в подальшому оновлено листом № 1 від 03.07.2019р.), у якій підтверджено можливість поставки товару відповідно до заявлених технічних хакартеристик.
3.Щодо вимоги надати довідку про виконання аналогічних договорів підприємством надано Довідку про виконання аналогічних договорів за вих. № 12 від 19.06.2019р., яка містить реквізити інших договорів, зобов’язання за якими виконано товариством. Також ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” надано лист відгук № 36/0318 від 23.01.2019р. від ТОВ “ТК КОНСТУКТИВ”, згідно із яким останнім підтверджено виконання договріних зобов’язань щодо поставки товару аналогіного предмету закупівлі (Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд, каструлі та столові прибори для закладів освіти)). При цьому постачання товару відбулося без порушень, претензії щодо якості товару відсутні.
4.Технічні характеристики запропонованого ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” товару відповідають вимогам замовника. При цьому ним не вказано який саме товар не відповідає вимогам і в чому саме виявляється невідповідність.
5.Щодо відсутності довідки за Зразком № 1 та № 2 додатку 7 тендерної документації ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” зазначає, що вказані документи не оформлялися з огляду на відстітість потреби в зв’язку із відстуністю відповідних договірних зобов’язань.
Звертаємо Вашу увагу, що всі надані товариством документи на виконання вимог тендерної документації завірено кваліфікованим електронним цифровим підписом.
Таким чином ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” в повному обсязі виконано вимоги тендерної пропозиції та надано усі необхідні документи, які повністю та змістовно відображають наявність матеріально-технічної бази та спроможність здійснити поставку в повному обсязі.
За таких обставин просимо негайно усунути вищезазначені порушення згідно вимог чинного законодавства України та скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 210 від 03.07.2019р. про дисваліфікацію ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” та розглянути пропозицію підприємства.
Оскільки товариством дотримано процедури оскарження рішень тендерного комітету, доводи скарги є змістовними, обгрунтованими та спростовують підстави дискваліфікації підприємства, ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА”, -

ПРОСИТЬ:
Скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 210 від 03.07.2019р. року щодо відхилення тендерної попозиції ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА”.
Визнати ТОВ “ДЕБЮТ УКРАЇНА” переможцем закупівлі UA-2019-06-05-000610-b (предмет закупівлі ДК 021-2015 39220000-0 (Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (посуд , каструлі та столові прибори для закладів освіти)).

Сподіваємось на розуміння, швидке та позитивне вирішення даного питання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2019 10:54
1. Щодо першого пункту вимоги повідомляємо: Відповідно до пп.6 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів: проектом договору про закупівлю (Додаток № 4 до ТД). Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції Учасника у зв’язку з чим, необхідно подати довідку із застосуванням кваліфікованого електронного підпису у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язань за ним. Дана вимога тендерної документації Вами не була виконана.
2. Щодо другого пункту вимоги повідомляємо: відповідно до додатку 1 до тендерної документації цінова пропозиція повинна бути завірена підписом уповноваженої особи та засвідчена нею із застосуванням кваліфікованого електронного підпису. Дана вимога тендерної документації Вами не була виконана.
3. Щодо третього та п’ятого пункту вимоги повідомляємо: відповідно до пп.1.3 п.1 додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання аналогічних товарів, а саме товарів за кодом ДК 021-2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування. У складі пропозиції учасник повинен підтвердити повне виконання усіх аналогічних договорів, термін дії яких вже закінчився відповідно до умов договору, укладених зі споживачами (покупцями, тощо), які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. У разі наявності такого досвіду виконання аналогічних договорів, термін дії яких вже закінчився відповідно до умов договору, що укладені зі споживачами (покупцями, тощо), які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати лист за формою визначеною Зразком №1 Додатку 7. У разі відсутності досвіду виконання аналогічних договорів, що укладені зі споживачами (покупцями, тощо), які є замовниками в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону, такий учасник повинен надати лист за формою визначеною Зразком №2 Додатку 7.
Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, відомості про найменування поставлених товарів (асортимент, номенклатура, тощо), сум договорів, реквізитів договорів, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів, засоби зв’язку із замовниками; всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів, які надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування поставлених товарів згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) договору, дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти постачання товарів, відсутність або наявність фактів виявлення недоліків щодо якості поставлених товарів. Дані вимоги тендерної документації Вами не були виконані.
4. Щодо четвертого питання вимоги повідомляємо відповідно до п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та перелік документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 до ТД). Вами дана вимога не виконана, оскільки запропонований товар не відповідає технічним характеристикам в п.15 таблиці додатку №3.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
вимогу / скаргу не задоволено

Документи подані скаржником

05 липня 2019 14:47
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 2 392 695,00
UAH з ПДВ
2 392 695,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» 2 575 201,14
UAH з ПДВ
2 575 201,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГАР ЛТД" 2 777 649,60
UAH з ПДВ
2 777 649,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД" 2 927 949,00
UAH з ПДВ
2 927 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 16:22
Електронний підпис
27 червня 2019 16:14
Гарантія.pdf
27 червня 2019 16:06
Додаток 3 Тех. вимоги2.pdf
27 червня 2019 16:04
Додаток 3 Тех. вимоги2.pdf
27 червня 2019 11:46
Електронний підпис
27 червня 2019 11:43
Гарантійний лист.zip
27 червня 2019 11:43
Додаток 6 - Листи Згоди.pdf
27 червня 2019 11:43
Загальні документи.pdf
27 червня 2019 11:43
БакнівськаГарантія.rar
27 червня 2019 11:43
Додаток 3 Тех.Вимоги.pdf
27 червня 2019 11:43
Додаток 3. Висновки.pdf
27 червня 2019 11:43
Додаток 2 _3_ Стаття 17.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 17:39
Електронний підпис
27 червня 2019 17:37
Підписаний_G0619-3896-GL_tender.pdf
27 червня 2019 17:37
Підписаний_dovidka.pdf
27 червня 2019 17:37
лист про ліцензію.pdf
27 червня 2019 17:37
лист гаран.pdf
27 червня 2019 17:37
ДУ_Витяг_19.06.19.pdf
27 червня 2019 17:37
документи якості.pdf
27 червня 2019 17:37
документи якості 2.pdf
27 червня 2019 17:37
d3_7_1a_2ccr.jpg
27 червня 2019 17:37
додаток 7.pdf
27 червня 2019 17:37
додаток 6.pdf
27 червня 2019 17:37
додаток 3 (тех хар-ка).pdf
27 червня 2019 17:37
договор.pdf
27 червня 2019 17:37
довідка про санкції.pdf
27 червня 2019 17:37
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
27 червня 2019 17:37
довідка з банку.pdf
27 червня 2019 17:37
дислокація.pdf
27 червня 2019 17:37
Витяг ПДВ.pdf
27 червня 2019 17:37
Витяг 20.05.2019.pdf
27 червня 2019 17:37
Виписка з ЄДР заверено.PDF
27 червня 2019 17:37
12. довідка про санкції.pdf
27 червня 2019 17:37
11. лист про ліцензію.pdf
27 червня 2019 17:37
9. додаток 5.pdf
27 червня 2019 17:37
8.1.договор.pdf
27 червня 2019 17:36
6.2.додаток 6.pdf
27 червня 2019 17:36
2.3.4..v5_4_Акт Б 0110_18_1.pdf
27 червня 2019 17:36
2.3.2..договір.pdf
27 червня 2019 17:36
2.2.v3_2_АКТ.PDF
27 червня 2019 17:36
1.цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 16:15
Електронний підпис
27 червня 2019 15:52
Електронний підпис
27 червня 2019 15:51
Додаток 6 (листи згоди).pdf
27 червня 2019 15:51
Додаток 5 (Ст.17).pdf
27 червня 2019 15:51
Гарантия.zip
27 червня 2019 15:51
Довдки статті 17 Закону.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 17:17
Електронний підпис
27 червня 2019 17:10
Копія статут ДКЮ.pdf
27 червня 2019 17:10
Проект договору.pdf
27 червня 2019 17:10
Довідки, листи.pdf
27 червня 2019 17:10
Технічна документація.pdf
27 червня 2019 17:10
Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 17:10
GARANTIYA_6 213,60UAH.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГАР ЛТД"

ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#30729173
Відхилено 2 392 695,00
UAH з ПДВ
03 липня 2019 10:54
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»
#42477591
Відхилено 2 575 201,14
UAH з ПДВ
03 липня 2019 17:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГАР ЛТД"
#41563328
Переможець 2 777 649,60
UAH з ПДВ
03 липня 2019 18:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 18:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГАР ЛТД"
#41563328
2 777 649,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 18:11
Електронний підпис
03 липня 2019 18:08
SCAN_20190703_180323634.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 17:17
SCAN_20190827_170854437.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 17:14
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 10:51
363.pdf укладений
18 липня 2019 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 777 649,60
UAH (в тому числі ПДВ 462 941,60 UAH)