Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 «Фармацевтична продукція»
Очікувана вартість
39 500,00 UAH
UA-2019-06-05-000533-a a4c51762ec0c4b14b65c5b46e751ed6c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Леонідівна

kmdkl2@health.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 05415941
Місцезнаходження: 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Контактна особа: Валентина Леонідівна
kmdkl2@health.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
18.04.2019 р. було відмінено Лот № 2 код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-03-000247-a.
Повторне проведення закупівлі привело до такого ж результату. 22.05.2019 р. було відмінено закупівлю код ДК 021:2015: 33600000-6 «Фармацевтична продукція» у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-07-000411-a
Відповідно до частини другої п. 4 ст. 35 Закону «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, Замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 15:35
Оскарження наміру укласти договір: 16 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 флакон
октагам 10% р-н д/інф 50 мл № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
АТХ: J06BA02

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 червня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Верафарм"
#41281252
Переможець 39 380,28
UAH з ПДВ
05 червня 2019 15:35

Документи

05 червня 2019 15:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 15:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Верафарм"
#41281252
39 380,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 15:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:22
Верафарм_№59_21.06.19_октагам_39380,28.pdf укладений
21 червня 2019 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 380,28
UAH (в тому числі ПДВ 2 576,28 UAH)