Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали для початкових класів Нової української школи закладів загальної середньої освіти Маневицького району Волинської області
Очікувана вартість
402 000,00 UAH
UA-2019-06-05-000465-a 0a564422687c4833ad8d906d257d6d1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козачук Володимир Микитович

+380337622278 manevtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141621
Вебсайт: http://man-osvita.org.ua
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт Маневичі, вул.Горького,4
Контактна особа: Козачук Володимир Микитович
+380337622278
manevtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 14:19
Очікувана вартість: 402 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


код ЄЗС ДК 021:2015 - 39162110-9 – навчальне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
837 комплекти
Дидактичні матеріали для початкових класів Нової української школи закладів загальної середньої освіти Маневицького району Волинської області – код ЄЗС ДК 021:2015 - 39162110-9 – навчальне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. Горького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Дидактичні матеріали для початкових класів Нової української школи закладів загальної середньої освіти Маневицького району Волинської області Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 06 червня 2019 14:35
Дата відповіді: 07 червня 2019 14:47
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимоги тендерного комітету: 1. "Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника обладнання, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні" 2. «авторизаційний лист наданий виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі». Дані вимоги обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначені вимоги Замовника обмежують коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, такі положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Не у кожного виробника є сайт. А надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги про надання "авторизаційного листа наданого виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі" та "Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника обладнання, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання-пропозицію.
Ми погоджуємося з вашими аргументами.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
З повагою:
голова тендерного комітету В.Козачук.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-05-000465-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 28 червня 2019 14:59
Щодо дискваліфікації Учасника "ФОП Кислицький Костянтин Юрійович"
Шановний, тендерний комітет Замовника!
Просимо Вас переглянути своє рішення викладене в протоколі 23\1 від 27 червня 2019р. щодо дискваліфікації нашої пропозиції та всупереч Вашим доводам пояснюємо наступне:
1.Довідка щодо п.9 ч.2.ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» була надана помилково і це не є порушенням та не може бути причиною для дискваліфікації.
2.Згідно пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації Замовника Учасник повинен надати»-інформацію про походження та виробника товару; з метою уникнення поставки товару неналежної якості учасниками, які не є виробниками товару (копію дилерського договору, договору комісії АБО ІНШОГО ДОКУМЕНТУ ,що підтверджує зазначені відповідні правовідносини).
ФОП Кислицький Костянтин Юрійович виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі, надав у складі тендерної пропозиції «Гарантійний лист від виробника товару».
«Гарантійний лист від виробника товару» і є тим самим іншим документом ,що підтверджує зазначені відповідні правовідносини з виробником.
Звертаю Вашу увагу, що тендерна документація не вимагала від Учасника надати лист-довідку, гарантійний лист, пояснення тощо, щодо відносин виробника дидактичних матеріалів з виробниками комплектуючих до них.
Тому у складі тендерної пропозиції були надані декларації на відповідність та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від виробників складових товару з яких комплектуються комплекти дидактичних матеріалів.
Уважно перегляньте додаток 2 до тендерної документації який викладений Вами, як Замовником у системі «Prozzoro».
В описі та технічних характеристиках товару Ви зможете знайти з чого саме складається той чи інший предмет закупівлі.
Також у протоколі №23\1 Ви зазначаєте, що :
-Учасник у складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист від виробника «ФОП Куліш Олександри Олексанровни» (Мистецькі грані), натомність не зазначивши, що саме із переліку Додатку 2 продукції він буде поставляти.
Якщо Вам не зрозуміло «що саме із переліку Додатку 2 продукції він буде поставляти» тоді я наполегливо рекомендую Вам ще раз уважніше перечитати інформацію яка зазначена у «Гарантійному листі від виробника», а там чітко зазначено:
-ідентифікатор закупівлі у системі «Prozzoro» та чітко, ясно і зрозуміло написано: «гарантую поставку товару в ПОВНОМУ ОСЯЗІ ТА ЗГІДНО УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». (Додаток 2 –входить у склад тендерної документації).
Звертаю Вашу увагу на те, що мною як потенційним Учасником торгів в період уточнень було задане Вам питання у системі «про усунення дискримінаційних вимог» 06.06.19р.,14:35.,а саме:
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Вимоги тендерного комітету: 1. "Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника обладнання, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні" 2. «авторизаційний лист наданий виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі». Дані вимоги обмежують конкуренцію та ставлять у нерівні умови постачальників, створюють дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначені вимоги Замовника обмежують коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, такі положення тендерної документації позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель». Не у кожного виробника є сайт. А надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них. Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі. Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційні умови та прибрати з тендерної документації вимоги про надання "авторизаційного листа наданого виробником дидактичного обладнання із зазначенням даних конкретної закупівлі" та "Постачальник повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт виробника обладнання, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні"
Нащо Вами 07.06.19р.,14:47 була надана відповідь-погодження з моїми аргументами: «Дякуємо за запитання-пропозицію. Ми погоджуємося з вашими аргументами. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни. З повагою: голова тендерного комітету В.Козачук.». Які саме зміни Ви внесли в тендерну документацію не зрозуміло досі.
Дуже прошу Вас, як голову тендерного комітету, та інших членів тендерного комітету які приймали участь у засіданні, повторно, уважно, перечитати ЗУ «Про публічні закупівлі» та особисто звернути увагу на ст.3 та ст.5 Закону.
3. У протоколі № 23\1 Ви зазначаєте, що завантажена копія паспорту Учасника (сторінка 1 ) дуже неякісна (фото не видно зовсім, відсканувались лише окремі літери від ПІБ).
По суті пояснюю, що якщо уважно переглянути файл «копії паспорту та коду», який завантажено у систему у складі тендерної пропозиції або завантажити на комп'ютер та відкрити, то Ви переконаєтесь у тому, що копія паспорту Учасника (і сторінка 1 у тому числі),дуже чітка та якісна. Не зрозуміло чому члени тендерного комітету які приймали участь у засіданні не переконались на власні очі в якості завантаженої документації у систему, а довірились голові тендерного комітету.
Маю припущення, що всі документи подані Учасником у складі тендерної пропозиції, були роздруковані за допомогою принтера, тому прошу голову тендерного комітету перевірити працездатність та справність обладнання яке було задіяне для друку.
З усього вищевикладеного ,по суті, можно зробити висновок щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції ФОП Кислицького Костянтина Юрійовича, тому вимагаємо провести повторне засідання тендерного комітету та скасувати попереднє рішення про дискваліфікацію пропозиції «ФОП Кислицький Костянтин Юрійович» та визнати «ФОП Кислицький Костянтин Юрійович» переможцем закупівлі у рамках та згідно чинного законодавства України.
В іншому випадку, Ми будемо змушені звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України.
Дякуємо за увагу та розуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2019 12:47
Тендерний комітет розглянув та проаналізував Вашу вимогу-оскарження та погоджується із Вашими вмотивованими доказами.
Рішення буде переглянуто та оприлюднено на майданчику після завершення терміну оскарження.
Голова тендерного комітету В.Козачук
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000465-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2865212285
Дата подання: 03 липня 2019 16:06
НЕВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:
- лист-гарантію за підписом уповноваженої особи Учасника щодо дотримання Учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі санкційного законодавства, встановлених Законом України «Про санкції» та Указом Президента України №467/2016 від 17.10.2016; Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ФОП "КИСЛИЦЬКОГО КОСТЯНТИНА ЮРІЙОВИЧА" відсутній вищевказаний документ.
Згідно тендерної документації:
неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2019 20:31
В тедерній пропозиції ФОП Кислицький Костянтин Юрійович є завантажені документи щодо санкційного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-06-05-000465-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 03 липня 2019 16:25
щодо відповіді автору вимоги "НЕВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ"
Вивчайте уважно тендерну пропозицію ФОП Кислицького та ознайомтесь ще раз з Законами та подзаконними актами,також ознайомтесь які чинні,а які ні.
Дякую за увагу!
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2019 20:33
В тедерній пропозиції ФОП Кислицький Костянтин Юрійович є завантажені документи щодо санкційного законодавства.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-05-000465-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 10 липня 2019 13:17
скарга щодо визначення переможця закупівлі
скарга щодо визначення переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 липня 2019 19:07

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Додіч-Маліцька Марія Володимирівна" 338 000,00
UAH з ПДВ
315 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скиданюк Людмила Василівна 368 377,00
UAH з ПДВ
315 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" 379 450,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА 378 800,00
UAH з ПДВ
378 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" 396 840,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" 396 373,00
UAH з ПДВ
396 373,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 09:29
Цінова пропозиція.pdf
20 червня 2019 15:39
Цінова пропозиція.pdf
20 червня 2019 15:39
Проект договору (2) (1).pdf
20 червня 2019 15:39
Договір Стара Прилука.PDF
20 червня 2019 15:39
Договір Середина-Буда.pdf
20 червня 2019 15:39
Договір місто Городок.pdf
20 червня 2019 15:39
Договір Кривий Ріг.pdf
20 червня 2019 15:39
Договір Бердичів.PDF
20 червня 2019 15:39
Довідка про санкції.pdf
20 червня 2019 15:39
Декларація Чуди сам.pdf
20 червня 2019 15:39
Гарантійний лист (2).pdf
20 червня 2019 15:39
ВІДГУК 5.pdf
20 червня 2019 15:39
ВІДГУК 4.pdf
20 червня 2019 15:39
ВІДГУК 3.PDF
20 червня 2019 15:39
ВІДГУК 2.pdf
20 червня 2019 15:39
ВІДГУК 1.pdf
20 червня 2019 15:39
Витяг з ЄДР.pdf
20 червня 2019 15:39
Паспорт і код (2).pdf

Публічні документи

20 червня 2019 12:34
Електронний підпис
20 червня 2019 12:30
Довідка про мат.базу.PDF
20 червня 2019 12:30
Iнд.код.PDF
20 червня 2019 12:30
Паспорт.PDF
20 червня 2019 12:30
Проект_договору.PDF
20 червня 2019 12:30
Виписка_з_EДРПОУ.PDF
20 червня 2019 12:30
Довiдка_ст.17.PDF
20 червня 2019 12:30
Авторизацiя.PDF
20 червня 2019 12:29
ТУ.PDF
20 червня 2019 12:29
Висновки_СЕС.PDF
20 червня 2019 12:29
цiнова_пропозицiя.PDF

Публічні документи

26 червня 2019 20:56
Електронний підпис
26 червня 2019 20:50
тендерна оновлена.pdf
19 червня 2019 21:11
Електронний підпис
19 червня 2019 00:32
декларація2.pdf
19 червня 2019 00:32
декларація.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок3.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок2.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок чорнила.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок тм зірка.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок плівка.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок деревина.pdf
19 червня 2019 00:32
висновок сес.pdf
19 червня 2019 00:32
ст 17.pdf
19 червня 2019 00:32
паспорт 6-7.pdf
19 червня 2019 00:32
лист-відгук.pdf
19 червня 2019 00:32
договір 178+ накладна.pdf
19 червня 2019 00:32
договір 177+ накладна.pdf
19 червня 2019 00:32
Довідка про персонал.pdf
19 червня 2019 00:32
Гарантійний лист.pdf
19 червня 2019 00:32
Гарантійний лист 2.pdf
19 червня 2019 00:32
+Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 17:42
Електронний підпис
27 червня 2019 18:14
Електронний підпис
20 червня 2019 14:11
Електронний підпис
20 червня 2019 14:09
Висновок СЕС.pdf
20 червня 2019 14:09
Паспорт якості.pdf
20 червня 2019 14:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 14:46
Кваліф.довідки.pdf
20 червня 2019 14:46
Цінова пропозиція.pdf
20 червня 2019 14:46
СЕС,ІСО.pdf
20 червня 2019 14:46
Додаток2 технічне.pdf
20 червня 2019 14:46
довідка банк.pdf
20 червня 2019 14:46
Авторизаційний лист.pdf
20 червня 2019 14:46
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 14:53
Електронний підпис
20 червня 2019 14:46
ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2019 14:46
33.3 CЕС 3 ТОВ 'Френд юа'.pdf
20 червня 2019 14:46
33.2 CЕС 2 ТОВ 'Френд юа'.pdf
20 червня 2019 14:46
33.1 СЕС 1 ТОВ 'Френд юа'.pdf
20 червня 2019 14:46
4. Проект договору.pdf
20 червня 2019 14:46
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Додіч-Маліцька Марія Володимирівна"

ФОП Скиданюк Людмила Василівна

ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"

ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Додіч-Маліцька Марія Володимирівна"
#2857405601
Відхилено 315 940,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 09:55
ФОП Скиданюк Людмила Василівна
#3350200608
Відхилено 315 950,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:52
ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
#2903905651
Відхилено 360 000,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 13:46
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
#2865212285
Переможець 378 800,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
#2865212285
378 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 09:50
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 10:31
Договір укладений
05 серпня 2019 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 378 800,00
UAH