Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання пакетів для сміття
Очікувана вартість
548 705,00 UAH
UA-2019-06-05-000427-c 8ac87da784224b82b686de4499e580a6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

+380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
+380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 15:00
Очікувана вартість: 548 705,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 487,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 19640000-4 "Поліетиленові мішки та пакети для сміття" (Придбання пакетів для сміття)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9348 шт
Придбання пакетів для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Введенська,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 17:02
Протокол_121_.pdf
12 червня 2019 17:02
ТД _пакети для сміття _06.2019-зі змінами.doc
12 червня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 17:02
Протокол_121_.pdf
12 червня 2019 17:02
ТД _пакети для сміття _06.2019-зі змінами.doc
05 червня 2019 14:17
ТД _пакети для сміття _05.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Намотка
Дата подання: 05 червня 2019 15:00
Дата відповіді: 05 червня 2019 15:49
Доброго дня! Чи будете ви розглядати пакети для сміття в іншій намотці, якщо їх буде запропановано необхідна кількість ? Дякую
Відповідь: Доброго дня! Кількість упаковок розраховано відповідно до дислокації закладів, а кількість пакетів в упаковці розраховано відповідно до замовлень закладів, тому товар повинен відповідати характеристикам, які зазначені в дод.№2 до ТД.
Уточнення щодо намотки
Дата подання: 05 червня 2019 16:36
Дата відповіді: 05 червня 2019 17:10
Доброго дня. Дякуємо за попередню відповідь, але поясніть нам всім, наприклад, фасування пакету 240 л не по 50 шт а по 10 шт, відповідно в заклад ДНЗ ви надасте їм не 300 уп а 1500 шт? Яка різниця, в чому не зручність? У елементарному перерахунку?
Відповідь: Товар повинен відповідати характеристикам, які зазначені в дод.№2 до ТД.
Щодо накладної на оплату
Дата подання: 05 червня 2019 16:37
Дата відповіді: 05 червня 2019 17:09
Доброго дня. Накладна на оплату Вам потрібна загальна зведена (Видаткова+Податкова) чи оплату Ви будете здійснювати по кожній накладній окремо? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня!Для оплати товару потрібна зведена накладна, але до неї повинні бути накладні з відміткою про отримання товару кожним закладом освіти відповідно до дислокації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 червня 2019 10:52
Дата відповіді: 06 червня 2019 11:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Товар повинен відповідати технічним та якісним характеристикам відповідно до дод.№2 до ТД.
2)Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. (п.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Додаток 2
Дата подання: 06 червня 2019 11:46
Дата відповіді: 06 червня 2019 14:45
Згідно додатку 2 розмір пакету 240 л довжина 0см ширина 0см, як це розуміти?
Відповідь: Дякуємо за запитання. До ТД будуть внесені зміни.
Характеристик пакетов
Дата подання: 06 червня 2019 17:21
Дата відповіді: 10 червня 2019 17:21
Добрый день Конкретизируйте пределы толщины пакетов от и до микрон. Тип пакета: міцні, надміцні -не является тех.характеристикой.
Відповідь: Дякуємо за запитання. До ТД будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
21 червня 2019 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій