Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 386+000 - км 390+426, Вінницька область
Major repair of the highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 386 + 000- km 390 + 426, Vinnytsia region
Major repair of the highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 386 + 000- km 390 + 426, Vinnytsia region
Очікувана вартість
230 100 000,00 UAH
UA-2019-06-05-000227-a ● ba7de5b0a20f42ff82bad909ee4809f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 червня 2019 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 230 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1150500 UAH |
Publication date: | 05 червня 2019 11:43 |
Enquiries until: | 28 червня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 230 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 150 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 386+000 - км 390+426, Вінницька область. (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Major repair of the highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 386 + 000- km 390 + 426, Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату наданих послуг (виконаних робіт) після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | Замовник може здійснювати оплату наданих послуг (виконаних робіт) після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 15:12 |
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна - зміни -3.docx | |
27 червня 2019 15:12 |
41) Зміни до ТД - 3.docx | |
26 червня 2019 14:49 |
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна - зміни - 2.docx | |
26 червня 2019 14:49 |
41) Зміни до ТД - 2.docx | |
11 червня 2019 15:41 |
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна - зміни.docx | |
11 червня 2019 15:41 |
41) Зміни до ТД.docx | |
06 червня 2019 19:59 |
41) ТД КР М-12 386+000-390+426 велика об_їзна.docx | |
06 червня 2019 19:59 |
41) Проект договору КР М-12 386+000-390+426.docx | |
05 червня 2019 11:40 |
r_11_СД_ИВР КР 386-390.xls | |
05 червня 2019 11:40 |
ВОР РМГ.rtf | |
05 червня 2019 11:40 |
Обсяги робіт-26.12.18-випр-по-заув-гаї.doc | |
05 червня 2019 11:40 |
ВОР 49П.doc | |
05 червня 2019 11:40 |
28-18_ДЗІП_М-12_Зведена відомість обсягів робіт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 06 червня 2019 18:26
Дата відповіді: 06 червня 2019 20:10
Просимо Замовника завантажити до системи Прозорро ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ розроблену відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та приклад Проекту договору складений Замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Відповідь: Дякуємо! Тендерна документація та проект договору завантажено!
тендерна документація
Дата подання: 07 червня 2019 08:21
Дата відповіді: 11 червня 2019 15:45
Просимо Замовника, враховуючи положення ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ п.5 «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», виключити або відкорегувати в ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ критерій вказаний у Додатку №1 (таблиця №4, пункт 4) «дійсний (діючий, невідкликаний) відгук виданий протягом поточного року від Замовника, де Замовником вважається служба автомобільних доріг у відповідній області, що належить до сфери управління Укравтодору». Вважаємо цей критерій дискримінаційний по відношенню до іноземних компаній (ми являемось іноземною компанією), які бажають взяти участь у данній тендерній процедурі, оскільки іноземні учасники можуть надати відгуки відносно документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт/послуг у Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, Учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах, але у цих країнах відсутні офіційні представництва ДЕРЖАВНОГО АГЕНСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ УКРАЇНИ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ... для учасників нерезидентів Замовником вважається балансоутримувач-нерезидент автомобільної дороги;
... для учасників нерезидентів Генпідрядником/Виконавецем суб’єкт господарювання-нерезидент в якого Учасник виконував роботи (частину робіт) як Субпідрядник/ Субвиконавець по аналогічному договору (аналогічних договорах).
Відповідні зміни внесені в ТД.
... для учасників нерезидентів Генпідрядником/Виконавецем суб’єкт господарювання-нерезидент в якого Учасник виконував роботи (частину робіт) як Субпідрядник/ Субвиконавець по аналогічному договору (аналогічних договорах).
Відповідні зміни внесені в ТД.
Щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 28 червня 2019 07:35
Дата відповіді: 02 липня 2019 14:15
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах).
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі).
Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-05-000227-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 03 липня 2019 19:31
Дата подання: 03 липня 2019 19:31
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (див. додану скаргу).
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 08 липня 2019 21:08
Рішення від 08.07.2019 № 9042.pdf
Дата публікації: 08 липня 2019 21:08
Про перенесення розгляду скарги № 5539.pdf
Дата публікації: 18 липня 2019 12:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2019 № 9708.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 17:52
рішення від 18.07.2019 № 9708.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 22:57
Номер скарги: UA-2019-06-05-000227-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ, Код ЄДРПОУ:43037023
Дата подання: 28 липня 2019 23:41
Дата подання: 28 липня 2019 23:41
Скарга на рішення про допуск учасників замовником
Скарга долучена.
Звертаємо увагу, що скаржник сплатив 15 тис. грн. плати за подання скарги трьома окремими платіжними дорученнями по 5 тис. грн. кожна, що не заборонено Законом.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 19:39
Рішення від 31.07.2019 № 10344 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 19:39
Повідомлення про перенесення дати розгляду скарг ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІДВЕНЬ.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2019 19:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.08.2019 № 10907.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2019 16:25
Рвшення від 08.08.19 № 10907.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2019 22:54
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 липня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
223 230 000,00
UAH з ПДВ
|
222 079 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
228 100 000,00
UAH з ПДВ
|
222 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
227 000 000,00
UAH з ПДВ
|
227 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" #41792106 |
Переможець |
222 079 500,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:57
|
41) ду 3 до 127 19-П (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 15:27
|
Договір 127 19-П.pdf | укладений |
04 вересня 2019 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 127/19-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |