Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація та проведення молодіжного фестивалю «Зберемося, Роде!»
Очікувана вартість
793 720,00 UAH
UA-2019-06-04-003496-b f49898a37b244950b07e2e65970ce399
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубенко Анастасія

380442791706 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380442791706
sportsiyouth@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 15:45
Очікувана вартість: 793 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 968,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація та проведення молодіжного фестивалю «Зберемося, Роде!» (Кошти бюджету міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, парк «Муромець»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2019  —  06 липня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ наданих послуг в гривнях на підставі Акту наданих послуг на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ, в межах надходжень асигнувань з бюджету міста Києва на дані послуги на казначейський рахунок ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИК оплачує надані послуги протягом 10 (робочих) днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету міста Києва на свій казначейський рахунок та не пізніше 31 грудня 2019 року. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000040 ● 83703e4e623541509844187f85e8df9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.11.2019 № 328

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-04-003496-b 04.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-20 09:08:32

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі організації та проведення молодіжного фестивалю «Зберемося, Роде!» (код ДК 021:2015: 79950000-8 –Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-06-04-003496-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 -1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
чи виконано договір про закупівлю від 05.07.2019 № 162, укладений з фізичною особою – підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-25 11:53:25

Надання пояснень на запит від 20.11.2019

Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) було розглянуто Ваш запит від 20 листопада 2019 року щодо отримання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі організації та проведення молодіжного фестивалю «Зберемося, Роде!».
Департамент повідомляє, що зобов’язання за договором про закупівлю від 05.07.2019 № 162, укладеного з фізичною особою – підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем виконаний у повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було розглянуто висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-06-04-003496-b. Щодо не надання учасником ФОП Конюшок С.О. у складі своєї тендерної пропозиції документів на підтвердження володіння та/або користування наступного світлового обладнання, а саме: Hot Beam 280 динамічний прилад голова; SwLighting світлодіодний RGBWА динамічний прилад, «голова» + ZOOM; SwLighting LED panel dmx 320 світлодіодів (декоративне та динамічне освітлення); пульт управління SGM Pilot 2000; Swlighting LED PAR 64 RGBW (15 синіх, 15 червоних, 15 зелених, 10 білих) 3W, що не відповідає пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Проаналізувавши дане зауваження, Замовником дійсно було технічно не виявлено дану не відповідність учасника кваліфікаційному критерію установленого тендерною документацією. Така технічна помилка могла статися у зв’язку з великою завантаженістю та великим обсягом здійснених закупівель, особливо в цей період, оскільки в штаті Замовника не вистачає відповідної кількості працівників. На даному етапі, нажаль, виправити помилку неможливо, проте Замовник підтверджує, що згідно акту наданих послуг від 09.07.2019 № 1/162 до договору від 05.07.2019 № 162, що додається, усі послуги надано якісно, вчасно та в повному обсязі. Вище перелічене світлове обладнання було надане та відповідало якості, кількості та технічним вимогам визначеним в тендерній документації. Щодо порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору Замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Оскільки даною нормою передбачено оприлюднення звіту про виконання договору з дня закінчення строку дії договору, враховуючи, що строк дії договору від 05.07.2019 № 162 завершується 31 грудня 2019 року, звіт про виконання договору буде опубліковано протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору.

2019-12-11 18:12:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович" 793 720,00
UAH з ПДВ
789 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пельц Валерій Миколайович 793 720,00
UAH з ПДВ
793 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 11:21
Документи Конюшок pdf.pdf
01 липня 2019 11:21
Документи Конюшок pdf.pdf
01 липня 2019 11:20
Документи Конюшок pdf.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 17:10
Пельц. Зберемося Роде.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"

ФОП Пельц Валерій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"
#3063615150
Переможець 789 750,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 11:36

Документи

24 червня 2019 11:36
Електронний підпис
24 червня 2019 11:35
240.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович"
#3063615150
789 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 11:36
Електронний підпис
24 червня 2019 11:35
240.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 10:44
162.pdf укладений
05 липня 2019 10:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 789 750,00
UAH