Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42269168 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , місто Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12 |
Контактна особа: |
Голубенко Анастасія 380442791706 sportsiyouth@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2019 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 793 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 968,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ наданих послуг в гривнях на підставі Акту наданих послуг на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ, в межах надходжень асигнувань з бюджету міста Києва на дані послуги на казначейський рахунок ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИК оплачує надані послуги протягом 10 (робочих) днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету міста Києва на свій казначейський рахунок та не пізніше 31 грудня 2019 року. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 17:39 |
Тендерна документація_організація та проведення_«Зберемося, Роде!».doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-14-000040 ● 83703e4e623541509844187f85e8df9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2019 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2019 № 328
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.11.2019 № 328
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-04-003496-b 04.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-20 09:08:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі організації та проведення молодіжного фестивалю «Зберемося, Роде!» (код ДК 021:2015: 79950000-8 –Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-06-04-003496-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7 -1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
чи виконано договір про закупівлю від 05.07.2019 № 162, укладений з фізичною особою – підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-25 11:53:25
Надання пояснень на запит від 20.11.2019
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) було розглянуто Ваш запит від 20 листопада 2019 року щодо отримання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі організації та проведення молодіжного фестивалю «Зберемося, Роде!».
Департамент повідомляє, що зобов’язання за договором про закупівлю від 05.07.2019 № 162, укладеного з фізичною особою – підприємцем Конюшком Сергієм Олександровичем виконаний у повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було розглянуто висновок про наявність або відсутність порушень законодавства по закупівлі за ідентифікатором UA-2019-06-04-003496-b. Щодо не надання учасником ФОП Конюшок С.О. у складі своєї тендерної пропозиції документів на підтвердження володіння та/або користування наступного світлового обладнання, а саме: Hot Beam 280 динамічний прилад голова; SwLighting світлодіодний RGBWА динамічний прилад, «голова» + ZOOM; SwLighting LED panel dmx 320 світлодіодів (декоративне та динамічне освітлення); пульт управління SGM Pilot 2000; Swlighting LED PAR 64 RGBW (15 синіх, 15 червоних, 15 зелених, 10 білих) 3W, що не відповідає пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Проаналізувавши дане зауваження, Замовником дійсно було технічно не виявлено дану не відповідність учасника кваліфікаційному критерію установленого тендерною документацією. Така технічна помилка могла статися у зв’язку з великою завантаженістю та великим обсягом здійснених закупівель, особливо в цей період, оскільки в штаті Замовника не вистачає відповідної кількості працівників. На даному етапі, нажаль, виправити помилку неможливо, проте Замовник підтверджує, що згідно акту наданих послуг від 09.07.2019 № 1/162 до договору від 05.07.2019 № 162, що додається, усі послуги надано якісно, вчасно та в повному обсязі. Вище перелічене світлове обладнання було надане та відповідало якості, кількості та технічним вимогам визначеним в тендерній документації. Щодо порушення вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. Відповідно до абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, звіт про виконання договору Замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Оскільки даною нормою передбачено оприлюднення звіту про виконання договору з дня закінчення строку дії договору, враховуючи, що строк дії договору від 05.07.2019 № 162 завершується 31 грудня 2019 року, звіт про виконання договору буде опубліковано протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору.
2019-12-11 18:12:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Конюшок Сергій Олександрович" #3063615150 |
Переможець |
789 750,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 10:44
|
162.pdf | укладений |
05 липня 2019 10:36
|