Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021-2015 -39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Очікувана вартість
2 362 151,00 UAH
UA-2019-06-04-003285-b 2f614111aef0403384003a6fd9a7fce8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 17:15
Початок аукціону: 20 червня 2019 12:29
Очікувана вартість: 2 362 151,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 621,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021-2015 -39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 17:28
Проект договору.docx
04 червня 2019 17:08
ТД посуд.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 10:27
Дата відповіді: 10 червня 2019 11:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, Додатком 2 до тендерної документації передбачено: "Усі посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, конструкцію або тип, або виробника вважати у редакції з виразом «або еквівалент". Замовником розглядається еквівалент товару з не гіршими характеристиками, що наведені в Додатку 2 . 2. Участь в закупівлі можуть брати всі зацікавленні особи, не залежно від системи оподаткування. Розглядається остаточна пропозиція Учасника за результатами аукціону без додавання ПДВ (у разі якщо Учасник не платник податку). Дякуємо.
Уточнення по товару
Дата подання: 05 червня 2019 15:57
Дата відповіді: 10 червня 2019 16:06
Доброго дня! Чи допускаєте Ви відхилення від заявлених розмірів та літражів? (Приклад, ложка розливна в запиті - 25 см, пропонуємо 24 або 27 см. А також відхилення до 5 % в літражах посуду).
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник вчиняє діє виключно в межах чинного законодавства, а саме відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Замовником у тендерній документації передбачено надання «еквіваленту» товару з параметрами, що є не гіршими тих, які визначені тендерною документацією, а отже всі аналоги товару, всі тендерні пропозиції, що подані через електронну систему закупівель будуть розглядатись Замовником. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-003285-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42274686
Дата подання: 27 червня 2019 18:39
Вимога на неправомірні дії Замовника у вигляді дискваліфікації ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"
протиправні дії Замовника, що полягають у прийняті неправомірного рішення у вигляді відхилення тендерної пропозиції, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 липня 2019 12:32
Шановний учаснику, відповідно до вимоги зазначеної в Додатку №1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція», а саме: п.2. Приміток «Внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо. ТОВ «ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД» було внесено зміни до форми Додаток №1 «Тендерна пропозиція», оскільки інформація, яку повинна містити дана форма починається з «Додаток 1» та закінчується відповідно інформацією, що входить до нового додатку, а саме до «Додатку 2». В свою чергу, ТОВ «ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД» не було зазначено всю необхідну інформацію, що міститься в Додатку 1. Крім того, в абзацах, що містяться в Додатку 1, які учасником було виключено з форми, була визначена вимога щодо підписання ТЕНЕДРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (саме таку назву має «Додаток 1») кваліфікованим електронним підписом, що вами як учасником не було виконано.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2019-06-04-003285-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТТ-Сінергія", Код ЄДРПОУ:38600379
Дата подання: 05 липня 2019 19:27
Вимога Замовнику
ПРОПОЗИЦІЯ щодо скасування неправомірного рішення стосовно дискваліфікації ТОВ "ТТ-Сінергія»".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2019 17:17
Шановний Учаснику! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Управління) було оголошено закупівлю ДК 021-2015 -39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування та опубліковано тендерну документацію.
Відповідно до п. 29 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до п. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія» було встановлено не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, що відображено в протоколі №343 від 03.07.2019 р.
З огляду на вищезазначене, на підставі ст. 30 Закону Замовником було відхиллено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ТТ-Сінергія», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник при проведенні закупівлі повинен перш за все керуватись принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій ст.3 Закону, тому визнання переможцем Учасника
ТОВ «ТТ-Сінергія» з тендерною пропозицією, що не відповідає умовам тендерної документації було б упередженим, дискримінаційним по відношенні до інших учасників закупівлі та незаконним.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті києві державної адміністрації

Документи подані скаржником

27 червня 2019 18:39
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

05 липня 2019 19:27
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-04-003285-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТТ-Сінергія", Код ЄДРПОУ:38600379
Дата подання: 22 липня 2019 15:35
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника: Рішення Замовника щодо неправомірного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ТТ-СІНЕРГІЯ», Рішення Замовника щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції ТОВ "Будівельно-торгівельна компанія «Світ Будінвест».
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: скарга не відповідає статті 18 Закону
Дата: 23 липня 2019 12:48
Рішення від 24.05.2019 № 10006.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 15:25

Документи подані скаржником

22 липня 2019 15:35
Оплата.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД" 2 047 008,00
UAH з ПДВ
2 047 008,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТТ-Сінергія" 2 101 100,40
UAH з ПДВ
2 101 100,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 2 206 895,00
UAH з ПДВ
2 206 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Манукян Арташес 2 256 000,00
UAH з ПДВ
2 256 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 17:02
Електронний підпис
19 червня 2019 11:52
Електронний підпис
19 червня 2019 11:50
Технічна специфікація.pdf
19 червня 2019 10:58
Електронний підпис
19 червня 2019 10:57
Установчі документи.pdf
19 червня 2019 10:57
Проект договору.pdf
19 червня 2019 10:57
Довідки, листи.pdf
19 червня 2019 10:57
Висновки СЕЕ.pdf
19 червня 2019 10:57
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 16:09
Електронний підпис
19 червня 2019 16:06
Свідоцтво ПДВ_compressed.pdf
19 червня 2019 16:06
Додаток №4 (Лист згода).pdf
19 червня 2019 16:06
Довідка з банку.pdf
19 червня 2019 16:06
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 червня 2019 16:06
Витяг 28.01.2019.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 21:07
довідка_несудимість
19 червня 2019 16:18
гарантійний_лист_2.pdf
19 червня 2019 16:18
Гарантійний_лист_1.pdf
19 червня 2019 16:18
тендерна_пропозиція.7z
19 червня 2019 16:18
установчі_документи.pdf
19 червня 2019 16:18
проект_договору.pdf
19 червня 2019 16:18
Довідки_ст.17.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 15:15
Документи.pdf
19 червня 2019 15:15
Документи.pdf
19 червня 2019 15:15
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"

ТОВ "ТТ-Сінергія"

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ФОП Манукян Арташес

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДИСТРИБУЦІЙНА КОМПАНІЯ ЮНІТРЕЙД"
#42274686
Відхилено 2 047 008,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 15:51
ТОВ "ТТ-Сінергія"
#38600379
Відхилено 2 101 100,40
UAH з ПДВ
04 липня 2019 11:23
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Переможець 2 206 895,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 червня 2019 15:50
Електронний підпис

Документи

04 липня 2019 11:12
Електронний підпис
04 липня 2019 11:00
Відхилення посуд.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354

№ рішення у справі

60/53-р/к

Дата рішення у справі

14.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
2 206 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 09:27
Договір посуд.PDF укладений
26 липня 2019 09:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 серпня 2019
Сума оплати за договором: 2 206 895,00
UAH (в тому числі ПДВ 367 815,00 UAH)