Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукт дієтичного споживання для людей хворих на фенілкетонурію (Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
416 000,00 UAH
UA-2019-06-04-003054-b 065789a859d443e494aadd2bff702722
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доросевич Тетяна Володимирівна

380372522849 dorosevicht@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 2" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 30844172
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Лесі Українки, 11
Контактна особа: Доросевич Тетяна Володимирівна
380372522849
dorosevicht@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:38
Очікувана вартість: 416 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Продукт дієтичного споживання для людей хворих на фенілкетонурію
(Джерело фінаснування закупівлі - кошти міського бюджету )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 упаковка
Продукт дієтичного споживання для людей хворих на фенілкетонурію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Лесі Українки, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінаснування закупівлі - кошти міського бюджету; оплата товару здійснюється після його прийняття Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:35
Тендерна документація.doc
14 червня 2019 15:46
Тендерна документація (зі змінами).doc
12 липня 2019 15:35
Перелік змін до тендерної документації.doc
14 червня 2019 16:23
Перелік змін до ТД.doc
14 червня 2019 15:46
Перелік змін до ТД.doc
12 липня 2019 15:16
Тендерна документація.doc
14 червня 2019 16:22
Тендерна документація (зі змінами).doc
04 червня 2019 16:33
Тендерна документація.doc
12 липня 2019 15:12
Перелік змін до тендерної документації.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-04-003054-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 14 червня 2019 18:16
Скарга АМКУ
Дискримінаційні умови ТД
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2019 23:06
рішення від 19.06.2019 № 7992.pdf
Дата публікації: 19 червня 2019 23:06
рішення від 05.07.2019 № 9000.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 22:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійно діючою адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства №9000-р/пк-пз від 05.07.2019 р., внесено зміни до тендерної документації по закупівлі "Продукт дієтичного споживання для людей хворих на фенілкетонурію" за кодом ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами.
Дата виконання рішення замовником: 12 липня 2019 16:04
Номер скарги: UA-2019-06-04-003054-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 12 липня 2019 17:28
Скарга АМКУ 2
Дискримінаційні умови ТД
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 16.07.2019 № 9495 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 липня 2019 14:58

Документи подані скаржником

14 червня 2019 18:16
Скарга АМКУ.pdf
14 червня 2019 18:16
Підтвердження оплати.pdf

Документи подані замовником

12 липня 2019 15:44
Протокол.PDF

Документи Органу Оскарження

19 червня 2019 23:06
рішення від 19.06.2019 № 7992.pdf

Документи подані скаржником

12 липня 2019 17:28
скарга АМКУ 2.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000035 ● 294f4b0f7bf04a5b8d8b9d0c37592d88
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.06.2019 №30

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-06-04-003054-b від 04.06.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 10:33:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі продукту дієтичного споживання для людей хворих на фенілкетонурію за кодом ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-04-003054-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «4-1. Вид предмета закупівлі», «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-14 16:30:04

Пояснення

За результатами моніторингу та відповідно до частини другої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації, строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до оголошення, тендерної документації по закупівлі номер UA-2019-06-04-003054-b за кодом ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, а також сформувано перелік змін, що вноситься до тендерної документації за кодом ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами.
і

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-18 17:51:21

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.06.2019 №31

Чернівці

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA- 2019-06-04-003054-b.b1 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-04-003054-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 червня 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 12 червня 2019 року № 30 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відмінити торги на виконання вимог частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля «Продукт дієтичного споживання для людей хворих на фенілкетонурію» (Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету) за кодом ДК 021:2015 –15880000 - 0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-07-15 11:31:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів.

2019-07-16 09:46:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 липня 2019 11:37
Коментар щодо відміни: На підставі ч.1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі": у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель .
Документи:
15 липня 2019 11:37
Протокол 35.PDF