Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги центрів і будинків відпочинку
Очікувана вартість
613 800,00 UAH
UA-2019-06-04-002602-b cd31a9ba37d349cfaccfe71d4577bf06
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мушит Орися Володимирівна

380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141673
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1
Контактна особа: Мушит Орися Володимирівна
380332725214
osvita9Lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до річного плану державних закупівель управління освіти Луцької міської ради на 2019 рік замовником було заплановано проведення закупівлі код 55240000-5 - Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки для відпочинку дітей).
Рішенням тендерного комітету 24.04.2019 р. була обрана процедура відкритих торгів щодо закупівлі 55240000-5 - Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки для відпочинку дітей). Оголошення про запланований тендер оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-04-24-001858-b, кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 10.05.2019 року. На участь у торгах було подано менше двох. Відповідно до абз.4, п.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій торги відмінені.
Рішенням тендерного комітету 11.05.2019 р. знову було обрано процедуру відкритих торгів для закупівлі код 55240000-5 - Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки для відпочинку дітей). Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю розміщеного на веб-портал Уповноваженого органу UA-2019-05-11-000461-c, кінцевий термін подання тендерних пропозицій було призначене на 27.05.2019 року . На участь у торгах було подано менше двох. Відповідно до абз.4, п.1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій торги відмінені.
Відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації застосовується переговорна процедура закупівлі
Управління освіти Луцької міської ради здійснює закупівлю продуктів харчування, зокрема код 55240000-5 - Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки для відпочинку дітей), з метою забезпечення повноцінного відпочинку та оздоровлення школярів, попередження негативних проявів у дитячому середовищі необхідно придбати путівки в табори відпочинку та оздоровлення.
Відпочинок у таборах сприяє поліпшенню здоров’я школярів, забезпечить зайнятість дітей, запобігає явищам бездоглядності, дає можливість продовжити виховний процес, розвивати творчі здібності учнів.
Культурно-виховні заходи, які проводяться у таборах, направлені на виховання у дітей почуття національної свідомості, патріотизму, популяризації європейських демократичних цінностей та відродження національних традицій. .
Таким чином, закупівля код 55240000-5 - Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки для відпочинку дітей) для відпочинку дітей вкрай необхідна.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 16:49
Оскарження наміру укласти договір: 15 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


путівки для відпочинку дітей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 штуки
путівки для відпочинку дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, с.Світязь, ДПЗОВ "Супутник"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата наданих Учасником послуг відповідно до п.п.1 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». "Джерело фінансування закупівлі : кошти місцевого бюджету Аванс 15 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

04 червня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Волинська обласна організація профспілки працівників освіти і науки
#02661757
Переможець 613 800,00
UAH
04 червня 2019 16:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Волинська обласна організація профспілки працівників освіти і науки
#02661757
613 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 08:48
додаткова угода 1 до договору 28 06.pdf зміни до договору
25 червня 2019 08:30
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 09:42
договір 28 06.pdf укладений
21 червня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів та уточнення коду ДК 021:2015
Номер договору про закупівлю: 28/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML