Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магнітно-маркерна дошка
Очікувана вартість
1 635,80 UAH
UA-2019-06-04-002556-b 6eb3627bfb81419aa7e8c0cea07678a9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антонець Алеся

+380970965035 lcmmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛОГОПЕДИЧНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42469292
Вебсайт: https://logocentrmar.wixsite.com/mysite
Місцезнаходження: 87556, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Купріна, буд. 25-А
Контактна особа: Антонець Алеся
+380970965035
lcmmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне



Дошка магнітна сухостираєма JOBMAX від BUROMAX Металева поверхня з магнітно-Сухостираєма покриття дозволяє робити написи маркерами сухого стирання. Алюмінієва рамка з пересувними кріпленнями, що дозволяють помістити дошку в зручному місці. Кріпильний комплект в наборі. Поличка для маркерів і іншого приладдя.
особливість
поличка для маркерів
Розмір
90х60 см, 45х60 см
орієнтація
горизонтальна
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Магнітно-маркерна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87556, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Купріна буд. 25-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється з поточного рахунку «Покупця» «Платником» в розмірі повної вартості Товару на підставі видаткової накладної шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

04 червня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Ісакова Наталія Георгіївна
#2638409206
Переможець 1 635,80
UAH з ПДВ
04 червня 2019 15:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода %22Специфікація%22.pdf зміни до договору
04 липня 2019 11:12
Протокол 14.pdf зміни до договору
07 червня 2019 11:20
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 15:48
File.PDF укладений
04 червня 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірною в розділі очікувана вартість суму без ПДВ, як вказано у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесли зміни до Додатку 1 до Договору купівлі-продажу 4 від 04.06.2019 "Специфікація"
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML