Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Святошинський район, просп. Академіка Палладіна - вул. Рубежівська
Очікувана вартість
568 204,00 UAH
UA-2019-06-04-002181-b dbbb430419b84b529b23a47139e8ba60
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свірський Євгеній

(044)489-33-75 KYIVBLAGOUSTRIY.KP@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Свірський Євгеній
(044)489-33-75
KYIVBLAGOUSTRIY.KP@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2019 23:00
Очікувана вартість: 568 204,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 841,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2841 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Святошинський район, просп. Академіка Палладіна - вул. Рубежівська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в Головному управлінні ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційних рахунок. Пiсляоплата 90 Банківські 70
Iнша подія Замовник протягом 90 (дев’яноста) днів після реєстрації даного Договору в держказначействі може перераховувати Підряднику за його заявкою аванс у розмірі ___________________________, в т.ч. ПДВ 20% - ________________грн. (не більше 30%) на підставі рахунку-фактури. Строк придбання матеріалів та виконання робіт на суму перерахованого авансу не повинен перевищувати трьох місяців з дня його отримання. Використання коштів обов’язково підтверджується актом(ами) виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідкою КБ-3 з усіма підтверджуючими документами, що визначені у п. 4.2. цього Договору. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій