Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 39830000-9 (Засоби для миття та чищення)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-06-04-001970-b c6a5867fc4b24b30adea1c8cd7da1999
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 червня 2019 14:25
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Строк поставки товарів: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту укладання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1294 шт
Засоби для миття та чищення. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних, та рахунків Постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 14:27
Оголошення.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 червня 2019 10:45
Дата відповіді: 05 червня 2019 14:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1) У Додатку 3 до оголошення міститься вичерпна інформація щодо технічних, якісних, кількісних та інших характеристик до предмета закупівлі Код за ДК 021:2015 – 39830000-9 (Засоби для миття та чищення). Умовами цієї закупівлі передбачено надання еквіваленту товару.
2) Учасником закупівлі може бути - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки закупівлі є ціна з урахуванням ПДВ. У випадку коли Учасник не є платником податку на додану вартість (ПДВ), у ЕСЗ та у пропозиції, яка заповнюється та подається Учасником відповідно до Додатку 1 до оголошення, зазначається вартість без ПДВ.
Дякуємо за запитання!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-001970-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 30 червня 2019 12:24
Вимога щодо необ’єктивного визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-06-04-001970-b
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До НАЦІОНАЛЬНОГО АНТИКОРУПЦІЙНОГО БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Адреса: 03035, Україна, Київська обл.,
Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3

Вимога
Щодо необ’єктивного визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-06-04-001970-b

Замовником електронної закупівлі Протоколом розгляду пропозицій від 27.06.2019 року №338 було зафіксоване рішення про визначення «ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ переможцем у допороговій закупівлі за предметом Код за ДК 021:2015 - 39830000-9 (Засоби для миття та чищення ) та укласти з ним договір не пізніше ніж через 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.»
Стверджуємо, що ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ (далі – Учасник) подав пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника.
Замовником електронної закупівлі в Додатку 3 до Оголошення про проведення закупівлі було чітко визначено Технічний опис предмету закупівлі.
Зосереджуємо увагу на тих позиціях, які точно не є еквівалентами і навіть аналогами предмета закупівлі.
Зокрема, Замовник вимагав «Засіб для туалету Туалетне каченя активне, видимий ефект (або еквівалент).
Призначення: Засіб для миття унітазів, рідина, вбиває 99,9% мікробів, видаляє найстійкіші плями і до 100% вапняного нальоту.
Засіб повинен відповідати санітарно-гігієнічним нормам.
Об’єм тари: 500 мл.
Натомість, Учасник пропонує « Засіб для туалету «Еж», 500мл».
Стверджуємо, що Засіб для туалету «Еж», 500мл не є еквівалентом і, навіть аналогом Засобу для туалету «Туалетне каченя активне, видимий ефект» за тими технічними вимогами, про які зазначив Замовник. В жодному із відомих і знайдених нами описів до «Засобу для туалету «Еж», 500мл» не зазначається, що «Засіб для туалету «Еж», 500мл» вбиває 99,9% мікробів, видаляє найстійкіші плями і до 100% вапняного нальоту. А Учасник не надає: ні технічного паспорту виробника, ні сертифікату, ні іншого документа, який би підтвердив, що «Засіб для туалету «Еж», 500мл» є еквівалентом «Засобу для туалету Туалетне каченя активне, видимий ефект» чи відповідає тим вимогам, про які зазначав Замовник.
До цього ж, «Засіб для туалету «Еж», 500мл» є значно дешевшим товаром, ніж «Засіб для туалету Туалетне каченя активне, видимий ефект», що, підозрюємо, може впливати і на якісні характеристики, запропонованого Учасником товару.
Аналогічна аргументація невідповідності пропозиції Учасника і вимогам Замовника простежується і позиціях 8, 10 та 12.
Замовник, позицією 8 - вимагає «Універсальний засіб Містер Пропер 500 мл (або еквівалент)»
Призначення: Універсальний рідкий засіб для миття підлоги та стін. Ефективно видаляє забруднення, не залишає розводів.
Ефективність: Концентрат.
Спосіб застосування: 60 мл засобу на 5 л води.
Засіб повинен відповідати санітарно-гігієнічним нормам.
Упаковка: Картонна.
Об’єм тари: 500 мл.
Натомість, Учасник пропонує «Універсальний засіб «Mr. Floor», 500 мл»
Замовник, позицією 10 – вимагає «Засіб для скла Мускул 0,5 л (або еквівалент)»
Призначення: Засіб для миття скляних поверхонь, дзеркал. Ефективно видаляє забруднення скляних поверхнях.
Тип засобу: Рідкий.
Упаковка: Пластикова.
Об’єм тари: 0,5 л.
Натомість, Учасник пропонує «Засіб для скла «5 Five», 0,5 л»
Замовник, позицією 12 – вимагає «Порошок ГАЛА 500 г (або еквівалент)»
Призначення: Засіб для миття посуду, керамічної сантехніки.
Тип засобу: Безфосфатний.
Склад: ароматизатори, менше 5% аніонні ПА, полікарбоксилати.
Засіб повинен відповідати санітарно-гігієнічним нормам.
Об’єм тари: 500 г.
Натомість, Учасник пропонує «Порошок чистячий «Сама» 500 г».
Як висновок, стверджуємо, що, зокрема, позиції 6,8,10 та 12, запропоновані Учасником не є еквівалентами і, навіть аналогами, виходячи із технічних вимог Замовника.
Учасник не надає: ні технічних паспортів виробника, ні сертифікатів, ні інших документів, які б підтверджували, що, зазначені нами позиції - є еквівалентами тих вимог, про які зазначив Замовник
До цього ж, зазначені нами позиції Учасника - є значно дешевшими товарами, ніж ті, які вимагав Замовник, та, підозрюємо, що така значно нижча ціна може впливати і на якісні характеристики, запропонованого Учасником товару.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця був порушений принцип здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій якій є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.»
Виходячи із викладеного,
ПРОСИМО:
Розглянути питання про дискваліфікацію Фізичної особи підприємця БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ як такого, який подав пропозицію, що не відповідає вимогам замовника.
Директор ТОВ «Екопром Сістем» Кісіль І.В.
30 червня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 12:45
Добрий день!
Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі визначені Замовником у Додатку № 3 до оголошення про проведення закупівлі.
Надана інформація учасником ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 39830000-9 (Засоби для миття та чищення) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару відповідає додаткам № 2 та № 3 до оголошення.
Всі необхідні підтверджуючі документи щодо технічних вимог пропонованого товару були надані ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ після проведеного електронного аукціону.

Дякуємо за запитання.
Номер вимоги: UA-2019-06-04-001970-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 02 липня 2019 14:50
Вимога про усунення порушень законодавтства України у сфері публічних закупівель.
Шановний замовнику, виходячи із Вашої відповіді від 02.07.19, 12:45, щодо нашої попередньої Вимоги, то, цитуємо: "
Всі необхідні підтверджуючі документи щодо технічних вимог пропонованого товару були надані ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ після проведеного електронного аукціону."
Акцентуємо Вашу увагу, що в даному випадку Ви ігноруєте порушення ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ п.6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 від 13.03.2019 р. ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО», а саме, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником...". До згаданого, Ви як Замовник електронної закупівлі, грубо, оскільки не відреагували з першого разу на своє порушення - знову порушуєте норму ЗУ "Про публічні закупівлі", яка зобов"язує замовників закупівлі, в разі використання системи електронної закупівлі дотримуватися принципів здійнення закупівель.
Повторюємо, що згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.», тож, Ви, як Замовник електронної закупівлі свідомо порушуєте ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
принципи: добросовісної конкуренції серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Виходячи із викладеного, ВИМАГАЄМО:
виправити свої дії як замовника даної електронної закупівлі, які при визначенні переможця порушують норми діючого законодавста та підривають довіру до Вашої поважної установи та до конкретних членів тендерного комітету, дії яких, підпадають під адміністративне правопорушення.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2019 17:41
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України від 25.12.2015 № 922-IІI «Публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Так, з метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2, (далі – Інструкція).
Принагідно зауважуємо, що під наданими ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ «підтверджуючими документами» слід розуміти, документи, які підтверджують відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам. Слід зазначити, що оголошення (затверджене на засіданні тендерного комітету 04.06.2019 протоколом № 310) не містить вимоги щодо надання зазначених підтверджуючих документів у складі пропозиції Учасника.
Враховуюче вищевикладене, керуючись пунктом 11 Інструкції, Замовником було розглянуто пропозицію учасника ФОП БАБІЙ СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 39830000-9 (Засоби для миття та чищення). За результатами розгляду встановлено, що надана пропозиція вищевказаного учасника відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 30 413,64
UAH з ПДВ
30 413,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Доместік" 34 797,96
UAH з ПДВ
34 797,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 38 514,24
UAH з ПДВ
36 755,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 50 023,80
UAH з ПДВ
36 756,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Стукалов О.В. 41 075,00
UAH з ПДВ
39 365,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 41 947,92
UAH з ПДВ
39 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 52 793,64
UAH з ПДВ
52 793,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 12:24
Лист щодо підпису.pdf
14 червня 2019 12:24
Витяг з ПДВ.pdf
14 червня 2019 12:24
Витяг ЄДР.pdf
14 червня 2019 12:24
4ОПП.pdf
14 червня 2019 12:24
Додаток 1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2019 13:38
Електронний підпис
11 червня 2019 16:00
2.Свідотство Доместік.pdf
11 червня 2019 16:00
Витяг з ЄДР089.pdf
11 червня 2019 16:00
10.4 опп048.pdf
11 червня 2019 16:00
9.Витяг з реєстру ПДВ049.pdf
11 червня 2019 16:00
8.Статут.pdf
11 червня 2019 16:00
5.Лист-згода044.pdf
11 червня 2019 16:00
4.Наказ045.pdf
11 червня 2019 16:00
# 12 чс Сама212.pdf
11 червня 2019 16:00
# 11 ПолиРоли213.pdf
11 червня 2019 16:00
# 10 мс для скла Макс214.pdf
11 червня 2019 16:00
# 7 Білизна Калушанка217.pdf
11 червня 2019 16:00
# 5 меджик универсал196.pdf
11 червня 2019 16:00
# 3 чс Сиф211.pdf
11 червня 2019 16:00
# 1 2 Tana210.pdf
11 червня 2019 16:00
Інформаційний лист221.pdf
11 червня 2019 16:00
Цінова220.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 15:49
Електронний підпис
14 червня 2019 15:48
згода з договором.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 15:50
Електронний підпис
14 червня 2019 15:47
Пропозиція.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Паспорт.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Виписка ЄДР.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Рішення №1.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Витяг ПДВ.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Наказ №2.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Рішення №2.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Рішення №7.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Статут.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Наказ №1.pdf
14 червня 2019 15:47
кВідомості ЄДРПОУ.pdf
14 червня 2019 15:47
копія Опис.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 14:49
ІПН керівника.pdf
11 червня 2019 14:49
паспорт керівника.pdf
11 червня 2019 14:49
Витяг.pdf
11 червня 2019 14:49
Виписка.pdf
11 червня 2019 13:28
туалетный утенок 2.JPG
11 червня 2019 13:28
туалетный утенок.JPG
11 червня 2019 13:28
мілам сантрі гель.JPG
11 червня 2019 13:28
мистер мускул підлога.JPG
11 червня 2019 13:28
мистер мускул 2.JPG
11 червня 2019 13:28
мистер мускул.JPG
11 червня 2019 13:28
щодо печатки.pdf
11 червня 2019 13:28
сертификат_химия_05.2020.pdf
11 червня 2019 13:28
пропозиція.pdf
11 червня 2019 13:28
декларация_химия_05.2020.pdf
11 червня 2019 13:28
гигиена_химия_2021.pdf
11 червня 2019 13:28
гигиена_химия_04.2023.pdf
11 червня 2019 13:28
Гарантійний лист.pdf
11 червня 2019 13:28
Tasonil.pdf
11 червня 2019 13:28
SR 15.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 11:44
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "Доместік"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

ФОП Стукалов О.В.

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 30 413,64
UAH з ПДВ
27 червня 2019 16:40

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
30 413,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_241.pdf укладений
12 липня 2019 14:55