Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчий інвентар
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2019-06-04-001816-b 618d2190280c4ba3b00a31fab5c51b7a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2019 13:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2019 13:59
Початок аукціону: 12 червня 2019 13:52
Очікувана вартість: 6 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 штука
Господарчий інвентар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. О.Поля, 35, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 14:28
Проект дог. господ. інв.2.doc
04 червня 2019 14:01
Додаток2 примірник ТП.doc
04 червня 2019 14:01
Додаток1 Тех. завд..docx
04 червня 2019 14:01
Додаток3 квал. вим..docx
04 червня 2019 14:01
ОГОЛОШЕННЯ Госп. інвентар..docx
04 червня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 14:28
Проект дог. господ. інв.2.doc
04 червня 2019 14:01
Проект дог. господ. інв..doc
04 червня 2019 14:01
Додаток2 примірник ТП.doc
04 червня 2019 14:01
Додаток1 Тех. завд..docx
04 червня 2019 14:01
Додаток3 квал. вим..docx
04 червня 2019 14:01
ОГОЛОШЕННЯ Госп. інвентар..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-001816-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АДАМАС", Код ЄДРПОУ:30982230
Дата подання: 14 червня 2019 09:43
По закупівлі UA-2019-06-04-001816-b
Вимоги, сформульовані Замовником, складено некоректно,з ігноруванням діючого законодавства,під одндго учасника.
1. Технічні вимого-- назва одна, технічні характеристики зовсім інші
2.Довідки з банку прикріплені згідно постанови Нац.банку України -вимоги незаконні..
3.Тавтологія в документах 3-4 рази(фірмовий бланк,інформація про учасника, проект договору)
4.Вимога про копію паспорту стосується тільки для керівника,діючого за довіреністю (тільки під одного учасника)
5.Технічні помилки,що не стосуються предмету закупівлі,можуть бути виправлені при кваліфікації Переможця.
6.Вимога про подачу проекту договору підписаного директорм та завіреного печаткою. Навіщо ще лист про згоду на цей договір і так далі
Вищенаведене свідчить про некомпетентність співробітників, які не мають достатнього досвіду юридичного та діловодства з одного боку, та те, що вимоги викладен під одного учасника по закупівлях 3 шт
-UA-2019-06-04-001816-b
-UA-2019-06-04-001889-b
-UA-2019-06-04-001950-b
Вишенаведені торги потрібно відмінити та провести повторно після корекції документації по закупівлі спільно з юридичною службою Дніпроської міської ради
Додаткове звернення до прокуратури допоможе усунути корупційні складові при торгах на Прозоро даного Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 10:51
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10 визначається порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
В період уточнень, якщо у Вас виникали питання щодо даної закупівлі Ви мали право звернутися до замовника але Ви не скористалися своїм правом про надання роз’яснення щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та не звернулися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
Відповідно до вищезазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщуються вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
На підставі вищезазначеного повідомляємо, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв визначено з дотриманням вимог чинного законодавства України, жодного порушення з боку замовника не має.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 3 093,00
UAH з ПДВ
3 093,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АДАМАС" 6 462,00
UAH з ПДВ
6 462,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Дніпропетровська філія "Альцест" 6 600,00
UAH з ПДВ
6 567,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 6 600,00
UAH з ПДВ
6 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 13:58
договір 1.pdf
11 червня 2019 13:54
договір.pdf
11 червня 2019 13:54
inquiry_print.pdf
11 червня 2019 13:54
inquiry_print (1).pdf
11 червня 2019 13:54
Завірені установчі.pdf
11 червня 2019 13:54
Паспорт+ІПН завірені.pdf
11 червня 2019 13:54
Пропозиція Інвентар.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 11:29
МІ проект договору.PDF
11 червня 2019 11:29
Цінова проп грабли.PDF

Публічні документи

13 червня 2019 16:50
Оновлена пропозиція.pdf
11 червня 2019 11:09
Лист гарантія.pdf
11 червня 2019 11:09
Додаток №1.pdf

Публічні документи

11 червня 2019 09:50
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
11 червня 2019 09:50
ДОВІДКА документи.pdf
11 червня 2019 09:50
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
11 червня 2019 09:50
Гарантія на документи.pdf
11 червня 2019 09:50
Витяг розширений.pdf
11 червня 2019 09:50
Vityag.PDF
11 червня 2019 09:50
Vipiska2.PDF
11 червня 2019 09:50
Vipiska.PDF
11 червня 2019 09:50
Pasport 12-13ST.PDF
11 червня 2019 09:50
Pasport 2ST.PDF
11 червня 2019 09:50
Pasport 1ST.PDF
11 червня 2019 09:50
ID KOD.PDF
11 червня 2019 09:50
Dovidka SCHET.PDF
11 червня 2019 09:50
Тех. завд.pdf
11 червня 2019 09:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "АДАМАС"

АТ "Дніпропетровська філія "Альцест"

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"
#3365102253
Відхилено 3 093,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 12:32
ТОВ "АДАМАС"
#30982230
Відхилено 6 462,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 14:10
АТ "Дніпропетровська філія "Альцест"
#38010544
Переможець 6 567,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:21

Документи

13 червня 2019 12:32
Електронний підпис
13 червня 2019 12:31
ТК 248.pdf

Документи

13 червня 2019 14:10
Електронний підпис
13 червня 2019 14:09
ТК 249.pdf

Документи

13 червня 2019 17:21
Електронний підпис
13 червня 2019 17:20
ТК250.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Дніпропетровська філія "Альцест"
#38010544
6 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 17:21
Електронний підпис
13 червня 2019 17:20
ТК250.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 10:49
Альцест ду1.pdf зміни до договору
03 липня 2019 10:47
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 16:13
Дог. ПАТ Альцест 6.pdf укладений
19 червня 2019 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML