Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Господарчий інвентар
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2019-06-04-001816-b ● 618d2190280c4ba3b00a31fab5c51b7a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2019 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2019 13:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2019 13:59 |
Початок аукціону: | 12 червня 2019 13:52 |
Очікувана вартість: | 6 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 штука
Господарчий інвентар
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. О.Поля, 35, 2-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2019 14:28 |
Проект дог. господ. інв.2.doc | |
04 червня 2019 14:01 |
Додаток2 примірник ТП.doc | |
04 червня 2019 14:01 |
Додаток1 Тех. завд..docx | |
04 червня 2019 14:01 |
Додаток3 квал. вим..docx | |
04 червня 2019 14:01 |
ОГОЛОШЕННЯ Госп. інвентар..docx |
04 червня 2019 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 червня 2019 14:28 |
Проект дог. господ. інв.2.doc
|
|||
04 червня 2019 14:01 |
Додаток2 примірник ТП.doc
|
|||
04 червня 2019 14:01 |
Додаток1 Тех. завд..docx
|
|||
04 червня 2019 14:01 |
Додаток3 квал. вим..docx
|
|||
04 червня 2019 14:01 |
ОГОЛОШЕННЯ Госп. інвентар..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-04-001816-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АДАМАС", Код ЄДРПОУ:30982230
Дата подання: 14 червня 2019 09:43
По закупівлі UA-2019-06-04-001816-b
Вимоги, сформульовані Замовником, складено некоректно,з ігноруванням діючого законодавства,під одндго учасника.
1. Технічні вимого-- назва одна, технічні характеристики зовсім інші
2.Довідки з банку прикріплені згідно постанови Нац.банку України -вимоги незаконні..
3.Тавтологія в документах 3-4 рази(фірмовий бланк,інформація про учасника, проект договору)
4.Вимога про копію паспорту стосується тільки для керівника,діючого за довіреністю (тільки під одного учасника)
5.Технічні помилки,що не стосуються предмету закупівлі,можуть бути виправлені при кваліфікації Переможця.
6.Вимога про подачу проекту договору підписаного директорм та завіреного печаткою. Навіщо ще лист про згоду на цей договір і так далі
Вищенаведене свідчить про некомпетентність співробітників, які не мають достатнього досвіду юридичного та діловодства з одного боку, та те, що вимоги викладен під одного учасника по закупівлях 3 шт
-UA-2019-06-04-001816-b
-UA-2019-06-04-001889-b
-UA-2019-06-04-001950-b
Вишенаведені торги потрібно відмінити та провести повторно після корекції документації по закупівлі спільно з юридичною службою Дніпроської міської ради
Додаткове звернення до прокуратури допоможе усунути корупційні складові при торгах на Прозоро даного Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1. Технічні вимого-- назва одна, технічні характеристики зовсім інші
2.Довідки з банку прикріплені згідно постанови Нац.банку України -вимоги незаконні..
3.Тавтологія в документах 3-4 рази(фірмовий бланк,інформація про учасника, проект договору)
4.Вимога про копію паспорту стосується тільки для керівника,діючого за довіреністю (тільки під одного учасника)
5.Технічні помилки,що не стосуються предмету закупівлі,можуть бути виправлені при кваліфікації Переможця.
6.Вимога про подачу проекту договору підписаного директорм та завіреного печаткою. Навіщо ще лист про згоду на цей договір і так далі
Вищенаведене свідчить про некомпетентність співробітників, які не мають достатнього досвіду юридичного та діловодства з одного боку, та те, що вимоги викладен під одного учасника по закупівлях 3 шт
-UA-2019-06-04-001816-b
-UA-2019-06-04-001889-b
-UA-2019-06-04-001950-b
Вишенаведені торги потрібно відмінити та провести повторно після корекції документації по закупівлі спільно з юридичною службою Дніпроської міської ради
Додаткове звернення до прокуратури допоможе усунути корупційні складові при торгах на Прозоро даного Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2019 10:51
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10 визначається порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
В період уточнень, якщо у Вас виникали питання щодо даної закупівлі Ви мали право звернутися до замовника але Ви не скористалися своїм правом про надання роз’яснення щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та не звернулися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
Відповідно до вищезазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщуються вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
На підставі вищезазначеного повідомляємо, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв визначено з дотриманням вимог чинного законодавства України, жодного порушення з боку замовника не має.
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10 визначається порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
В період уточнень, якщо у Вас виникали питання щодо даної закупівлі Ви мали право звернутися до замовника але Ви не скористалися своїм правом про надання роз’яснення щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та не звернулися до замовника з вимогою щодо внесення змін.
Відповідно до вищезазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщуються вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
На підставі вищезазначеного повідомляємо, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв визначено з дотриманням вимог чинного законодавства України, жодного порушення з боку замовника не має.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
3 093,00
UAH з ПДВ
|
3 093,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АДАМАС" |
6 462,00
UAH з ПДВ
|
6 462,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Дніпропетровська філія "Альцест" |
6 600,00
UAH з ПДВ
|
6 567,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" |
6 600,00
UAH з ПДВ
|
6 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Відхилено |
3 093,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 12:32
|
ТОВ "АДАМАС" #30982230 |
Відхилено |
6 462,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 14:10
|
АТ "Дніпропетровська філія "Альцест" #38010544 |
Переможець |
6 567,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 17:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 10:49
|
Альцест ду1.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 16:13
|
Дог. ПАТ Альцест 6.pdf | укладений |
19 червня 2019 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до розділу Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |