Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір Crustal Pro-80, А4 80 г./м.кв. 500 арк./пачка (Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування)
Очікувана вартість
1 051,20 UAH
UA-2019-06-04-001372-b 06ca8f8e20f1488ca74f2fe7fc589566
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Наталія Василівна

+380462678456 tender.cn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41316447
Місцезнаходження: 14014, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Музична 1-А
Контактна особа: Щербина Наталія Василівна
+380462678456
tender.cn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість Товару повинна відповідати стандартам, технічним умовам та іншим необхідним вимогам, що пред'являються до даної категорії товарів чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 пач
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14014, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Музична, 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 червня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару проводиться шляхом перерахування у безготівковому порядку грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом (5) п'яти банківських днів після отримання покупцем рахунку-фактури та Товару Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

04 червня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "ВВ"
#14236166
Переможець 1 051,20
UAH з ПДВ
04 червня 2019 12:26

Документи

04 червня 2019 12:26
Електронний підпис
04 червня 2019 12:25
Звіт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 12:29
Договір укладений
04 червня 2019 12:28