Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Petrol A-92
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК |
Код ЄДРПОУ: | 38500095 |
Місцезнаходження: | 10031, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 98-в |
Контактна особа: |
Виговський Михайло Володимирович 380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Communal organization "Center for emergency medical care and disaster medicine" Zhytomyr Regional Council, and MK TSEMD |
National ID: | 38500095 |
Contact point: |
Vyhovsky Mykhaylo Vladimirovich 380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2019 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 5 181 400,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 04 червня 2019 11:34 |
Enquiries until: | 24 червня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 30 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 липня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 5 181 400 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
13 червня 2019 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2019 18:20 |
Протокол змін ТД (Бензин).pdf | |
13 червня 2019 18:19 |
Додаток до протоколу (Бензин).docx | |
13 червня 2019 18:19 |
Перелік змін та доповнень ТД Бензин (повний обсяг).docx | |
13 червня 2019 18:19 |
Тендерна документація Бензин (17 лотів) зі змінами.doc | |
04 червня 2019 11:43 |
Протокол затвердження ТД Бензин17лот.pdf | |
04 червня 2019 11:39 |
Проект Договору.doc | |
04 червня 2019 11:36 |
Додаток 5.doc | |
04 червня 2019 11:36 |
Додаток 4 до Документації (17 лотів).doc | |
04 червня 2019 11:35 |
Додаток 3 до Документації.doc | |
04 червня 2019 11:35 |
Додаток 2 до Документації.doc | |
04 червня 2019 11:35 |
Додаток 1 до Документації.doc | |
04 червня 2019 11:35 |
Тендерна документація Бензин (17 лотів).doc |
13 червня 2019 18:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2019 18:20 |
Протокол змін ТД (Бензин).pdf
|
|||
13 червня 2019 18:19 |
Додаток до протоколу (Бензин).docx
|
|||
13 червня 2019 18:19 |
Перелік змін та доповнень ТД Бензин (повний обсяг).docx
|
|||
13 червня 2019 18:19 |
Тендерна документація Бензин (17 лотів) зі змінами.doc
|
|||
04 червня 2019 11:43 |
Протокол затвердження ТД Бензин17лот.pdf
|
|||
04 червня 2019 11:39 |
Проект Договору.doc
|
|||
04 червня 2019 11:36 |
Додаток 5.doc
|
|||
04 червня 2019 11:36 |
Додаток 4 до Документації (17 лотів).doc
|
|||
04 червня 2019 11:35 |
Додаток 3 до Документації.doc
|
|||
04 червня 2019 11:35 |
Додаток 2 до Документації.doc
|
|||
04 червня 2019 11:35 |
Додаток 1 до Документації.doc
|
|||
04 червня 2019 11:35 |
Тендерна документація Бензин (17 лотів).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-01-000022 ● c5fb3176d4a442e2b21d3344ec1288a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 17:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019
№ 37
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2019-06-04-001083-b від 04.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати проведення моніторингу наявність або відсутність порушень законодавства від 08.07.2019р. Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо дотримання КУ "ЦЕМД та МК" ЖОР (Замовником) законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству, інформуємо: 1) Оприлюднена 04.06.2019 закупівля №UA-2019-06-04-001083-b Бензин А-92 була автоматично визнана такою, що не відбулася, в зв’язку із недостатньою кількістю учасників 05.07.2019 2) По питанню, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 №82/2019 та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII, КУ «ЦЕМД та МК» ЖОР повідомляє, що тендерна документація Замовника передбачає зазначені вимоги у п.3 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації. 3) По питанню, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі в тендерній документації не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля – вимоги п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», КУ «ЦЕМД та МК» ЖОР повідомляє, що виявлені недоліки взяті до уваги та будуть враховані при подальшому оприлюдненні оголошень через електронну систему закупівель та при підготовці тендерної документації закупівель. 4) По питанню, що в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднена інформація, яка передбачена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами від 21.03.2019 р., а саме не внесена інформація згідно п.9-1 Форми оголошення – Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та п.10-1 – Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), КУ «ЦЕМД та МК» ЖОР повідомляє, що виявлені недоліки взяті до уваги та будуть враховані при подальшому оприлюдненні оголошень через електронну систему закупівель та при підготовці тендерної документації закупівель. 5) Відносно закупівлі UA-2019-06-04-001083-b Бензин А-92 виявлені недоліки можна визнати такими, що були усунені через автоматичну відміну закупівлі.
2019-07-11 11:49:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-92 для - відділення-пункт постійного базування бригад екстреної медичної допомоги Брусилівського району КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради»; |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 109 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 546,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |