Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини з улаштуванням водовідвідного лотку по вул. Бориса Мозолевського від вул. Пилипа Орлика до вул. Малиновського в м. Нікополь, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
10 277 041,00 UAH
UA-2019-06-04-000900-a 281ee49334a94ca79351513ca3c1b363
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Всеволод Олександрович

+380566251106 jkhnmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26136719
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
Контактна особа: Зінченко Всеволод Олександрович
+380566251106
jkhnmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 18:19
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 18:19
Початок аукціону: 20 червня 2019 15:24
Очікувана вартість: 10 277 041,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 138,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Передбачно фінансування на 2019 рік у сумі 981 250 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини з улаштуванням водовідвідного лотку по вул. Бориса Мозолевського від вул. Пилипа Орлика до вул. Малиновського в м. Нікополь, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м Нікополь, вул Б.Мозолевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 18:15
Додаток 4_3
04 червня 2019 18:15
Додаток 4_2
04 червня 2019 18:15
Додаток 4_1
04 червня 2019 18:15
Додаток 6
04 червня 2019 18:15
Тендерна Документація
05 червня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 18:15
Додаток 4_3
04 червня 2019 18:15
Додаток 4_2
04 червня 2019 18:15
Додаток 4_1
04 червня 2019 18:15
Додаток 6
04 червня 2019 18:15
Тендерна Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-10-000018 ● 7572880ea9cd4034b6e3f2b11cfe5804
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 липня 2019 18:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.07.2019 № 210

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
09.07.2019 № 210


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2019-06-04-000900-a 04.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зважаючи на значну суспільну необхідність виконання зазначених робіт, враховуючи, що ТОВ Нікобудмонтаж листом підтвердили наявність техніки та надали копії договорів з досвідом у 2017-2018рр., скарг та заперечень від інших участників не надходило, звернутись до Державної аудиторської служби з повідомленням про не можливість усунення порушень, що виявлені під час здійснення моніторингу.

2019-08-06 18:03:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-02-28-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 27.02.2020 № 50 Дніпро Про призначення перевірки закупівель Відповідно до абзацу 4 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Призначити з 28 лютого 2020 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-06-04-000900-a; UA-2019-03-21-001609-b; UA-2019-10-24-003048-b, здійснених Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (код за ЄДРПОУ 26136719). 2. Для проведення зазначеної перевірки закупівель створити групу державних аудиторів у складі: ВЕТРОВА Ольга Валентинівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби; КОВАЛЬОВА Ольга Олексіївна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

2020-02-28 09:58:26


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ 8 283 728,42
UAH з ПДВ
8 278 589,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОБУДРЕСУРС" 8 361 432,22
UAH з ПДВ
8 361 432,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДОРВОДБУД 10 277 040,91
UAH з ПДВ
10 277 040,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 12:17
Довідка МВС
24 червня 2019 14:38
Довідка з податкової
18 червня 2019 17:15
Додаток 3 п. 4_5_7.pdf
18 червня 2019 17:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 червня 2019 17:10
Протокол засновників.pdf
18 червня 2019 17:10
приказ дир..PDF
18 червня 2019 17:10
Паспорт Єфимов В.pdf
18 червня 2019 17:10
Лицензия.PDF
18 червня 2019 17:10
Кошторис 2ч.pdf
18 червня 2019 17:10
Кошторис.pdf
18 червня 2019 17:10
Дозвіл.pdf
18 червня 2019 17:10
Витяг з протоколу_0001.pdf
18 червня 2019 17:10
Витяг з ЄДР.pdf
18 червня 2019 17:10
Статут.pdf
18 червня 2019 17:10
Лист- пояснення.pdf
18 червня 2019 17:10
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2019 17:10
Додаток 4.pdf
18 червня 2019 17:10
Додаток 2.pdf
18 червня 2019 17:10
Додаток 1 п.1_2_3.pdf
18 червня 2019 17:10
Гарантійний лист .pdf
18 червня 2019 17:10
Договір .pdf

Публічні документи

19 червня 2019 11:02
Договір проект.pdf
19 червня 2019 11:02
Розрахунуи.pdf
19 червня 2019 11:02
підсумкові відомості.pdf
19 червня 2019 11:02
паспорт Сергєєв.pdf
19 червня 2019 11:02
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
19 червня 2019 11:02
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
19 червня 2019 11:02
Зведений кошторис.pdf
19 червня 2019 11:02
Договірна ціна.pdf
19 червня 2019 11:02
Довідка відповідність.pdf
19 червня 2019 11:02
довідка відомість.pdf
19 червня 2019 11:02
Дефектні акти.pdf
19 червня 2019 11:02
Гарант.pdf
19 червня 2019 11:02
Выписка новая.PDF
19 червня 2019 11:02
Витяг новый.PDF
19 червня 2019 11:02
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 червня 2019 11:02
довідка працівники.pdf
19 червня 2019 11:02
довідка матер.техн.pdf

Публічні документи

18 червня 2019 17:15
Наказ.PDF
18 червня 2019 17:15
Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2019 17:15
Кошторис 4.PDF
18 червня 2019 17:15
Кошторис 3.PDF
18 червня 2019 17:15
Кошторис 2.PDF
18 червня 2019 17:15
Кошторис 1.PDF
18 червня 2019 17:15
Договір.PDF
18 червня 2019 17:15
Гарантійний лист.PDF
18 червня 2019 17:15
Захист довкілля.PDF
18 червня 2019 17:15
Довідка про субпідряд.PDF
18 червня 2019 17:15
Довідка про Дорводбуд.PDF
18 червня 2019 17:15
Договір 420.PDF
18 червня 2019 17:15
Договір 310.PDF
18 червня 2019 17:15
Акт прийому-передачі.PDF
18 червня 2019 17:15
Договір оренди.PDF
18 червня 2019 17:15
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ

ТОВ "ДНІПРОБУДРЕСУРС"

ТОВ ДОРВОДБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ
#38709793
Переможець 8 278 589,90
UAH з ПДВ
24 червня 2019 13:02

Документи

24 червня 2019 13:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НІКОБУДМОНТАЖ
#38709793
8 278 589,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 13:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:30
29122020114526.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 15:42
мозолевського.pdf зміни до договору
01 липня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:23
26062020151254.pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 12:17
17042020121342.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:22
01042020092040.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:18
1.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 09:17
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 12:58
20082019125547.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 18:06
16072019180317.pdf зміни до договору
16 липня 2019 18:05
Електронний підпис укладений
10 липня 2019 18:44
підписаний контракт укладений
10 липня 2019 18:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додано графік виконання обіт у вірній редакції
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 296/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виділення додаткових коштів згідно кошторисних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 від 19.08.2019 р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доп угода № 2 від 24.12.2019
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 2 від 24.12.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завердження нового календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №4
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів та ціни
Номер договору про закупівлю: 296/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 961 766,75
UAH (в тому числі ПДВ 1 326 961,12 UAH)